Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.
Heidi ulos.tuo on BB ja Peli
Pelaa käsittämättömän naiivisti ja huonosti. Näillä toimilla varmistaa oman lähtönsä heti kun se tulee mahdolliseksi. Kenellekään ei enää kunnioitusta, ei katsojilla, ei toisilla asukkailla. T:tuo jota lainasit
Olet väärässä.
No se nähdään sitten myöhemmin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut liittolaiset on muutenkin pitänyt Reeoa typeränä, kun on luottanut Heidiin. Miikka ja Nabbe(aiemmin myös Kirsi) on yrittänyt kokoajan saada Reeonkin Heidiä vastaan. Sen Miikka-keissin jälkeen siis.
Heidi on kuitenkin saanut Reeon aina vakuuttuneeksi siitä, että pitää Reeon puolia. Veikkaan että tämä on nyt viimeinen niitti, että Reeo lähtee Heidiin luottamaan ollenkaan.Vaikka näin katsojalle neukkarin tapahtumat oli ihan ymmärrettävät, niin eihän ne sitä ole todellakaan asukkaille. Asukkaat näkee vaan sen, että Heidi antoi taas liittolaisensa mennä häätöön. Paikassa jossa ei muutenkaan oikein luota kehenkään.
No ei ne ollu ymmärrettävät. Heidi oli vaan minä minä minä, vaikka on jo monta viikkoa tuolta itsensä pelastanut. Mitä Millu nyt hyöty tuosta ekasta voitostaan? Heidi on jo monet viikot hyötynyt.
Heidi on jo monet viikot hyötynyt.Hyötyi sen, että Reeo on häädössä. Oletko unohtanut, että se oli hänen ainoa tavoitteensa? "Vaikka mitä tapahtuisi, pidä huoli että Reeo on siellä."
Miikka puhuu niinku olis jo voittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain tasaisesti ääniä Reeolle, Mialle ja Aleksille. Ihan sama kuka pääsee turvaan, mutta nää kolme saa jäädä.
Samaa mieltä, noista muista irtoaa edes jotain hupia, Milena on vain porukasta toiseen kelluva hämmentåjä, eikä sekään oikein onnistu.
Mä taas en voi sietää Aleksin ja Miian maailman lapsellisimpia touhuja silmissäni. Jompi kumpi näistä pois.
Jos haluat Reeon pysyvän talossa:
Äänestysnumero: 8
Äänestä Reeoa (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 8 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 108 (1€+pvm)
Helposti Mia antoi "periksi" ajatellen jos Reeo kokee Kirsin kohtalon. Eihän nuo tiedä kuka mitenkin suosiossa ulkopuolella.
paitsi Sallamilla jos hanakasti lukeneet keskustelupalstoja jne
Eikö tota torahammasta saada ikinä häätöön kun voittaa kaikki kisat! ARGH!!!
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ton Aleksin vähän lapsellinen käytös jonkinlaista sijaistoimintaa.Vaikuttaa että nuori ja vähän levoton mies kaipaa enemmän haasteita ja fyysistä toimintaa.Ihan kuin olis hieman turhautunut. Ei olis varmaan erityisen pettynyt jos tippuis. Mihinkään romanssiin Millun kaa en usko.
Aleksi ei ole mikään sohvalla makailija vaan toimija. Ihmetellytkin miten hänen temperamenttinsa kestää tuolla häkissä elämistä, mutta onneksi löysivät Millun kanssa toisensa, ovat hyvin samantyyppisiä nuoria
Vierailija kirjoitti:
Helposti Mia antoi "periksi" ajatellen jos Reeo kokee Kirsin kohtalon. Eihän nuo tiedä kuka mitenkin suosiossa ulkopuolella.
Hehän on sitä mieltä, että Reeo on selvä lähtijä. Siksi heillä ainoa tavoite, että Reeo on häädössä. Miaa kuitenkin harmitti, koska hän ja Aleksi ovat juuri ne, jotka joutuvat mittauttamaan suosionsa Reeoa vastaan. Siksi itketti eilen. Taitaa tulla itku uudestaan, kun Reeo ilmoitetaan turvaan pääsijäksi, tietää silloin tehneensä ison virheen.
Jos nyt tuota lopullista äänestystulosta katsoo, niin onhan tuo vähän huvittava kun tarkemmin ajattelee. Reeon kaikki liittolaiset on turvassa, eli kaikki joille paha Reeo sanoi että tehkää näin ja näin, Salla, Milla, Miikka, Nabbe, Tuula, Heidikin nyt.
Joko ovat heränneet että pääsee kyttäämään.
Olipa herkullinen nimeämistilanne. Heidin arvostus nousi. Jeeeeeee
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Joo Reeohan on kaikissa koosteissakin maalailtu voittajaksi, Reeo pidetään koosteissa hyvänä tyyppinä ja suositaan muutenkin, eiku mitenhän se meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti Mia antoi "periksi" ajatellen jos Reeo kokee Kirsin kohtalon. Eihän nuo tiedä kuka mitenkin suosiossa ulkopuolella.
Hehän on sitä mieltä, että Reeo on selvä lähtijä. Siksi heillä ainoa tavoite, että Reeo on häädössä. Miaa kuitenkin harmitti, koska hän ja Aleksi ovat juuri ne, jotka joutuvat mittauttamaan suosionsa Reeoa vastaan. Siksi itketti eilen. Taitaa tulla itku uudestaan, kun Reeo ilmoitetaan turvaan pääsijäksi, tietää silloin tehneensä ison virheen.
sen näkee huomenna . toivottavasti Mileelina lähtee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.
Uskotko oikeasti kaiken mitä täällä kirjoitetaan? Miksi on lapsellista äänestää, sanothan itsekin äänestäneesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.
Eiköhän oo ihan vaan jonku trollin höpinää
Millu tuo paljon enemmän viihdettä ilman Aleksi-niljaketta. Voisin jopa tykätä Millusta jos nuo nyhjäämiset niljakkeen kanssa jäisivät pois ja hän viettäisi enemmän aikaa muidenkin. seurassa.