Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tuota lopullista äänestystulosta katsoo, niin onhan tuo vähän huvittava kun tarkemmin ajattelee. Reeon kaikki liittolaiset on turvassa, eli kaikki joille paha Reeo sanoi että tehkää näin ja näin, Salla, Milla, Miikka, Nabbe, Tuula, Heidikin nyt.
Rooman keisari tekee sen, mitä keisarin on tehtävä. Ottaa iskut vastaan koko kansansa puolesta.
Milena tai Mia lähtee. Reeo pääsee ensimmäisenä turvaan. Saa Laurakin vähän nenilleen.
Laura onkin ensiviikon häätöäänestyksissä ja voi pudota.
joko heidi sai housut jalkaan
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.
Heidi ulos.
Ne olisivat voineet ottaa Aleksin pois häädöstä ja laittaa santerin sen tilalle. Santeri olisi ainakin toivottavasti tippunut. Ainakaan itse en voi sitä naisten vaatteisiin pukeutuvaa miestä.
Olisivat voineet itse säästyä pudotukselta siten. Santeri olisi lentänyt pihalle.
Tuula ihan kassialman näköinen kun vei roskia ulos
Todennäköinen tippuja on Milena. Mun puolesta kyllä Aleksi voisi mennä muualle leikkimään.Kunhan ei kiusaa eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tuota lopullista äänestystulosta katsoo, niin onhan tuo vähän huvittava kun tarkemmin ajattelee. Reeon kaikki liittolaiset on turvassa, eli kaikki joille paha Reeo sanoi että tehkää näin ja näin, Salla, Milla, Miikka, Nabbe, Tuula, Heidikin nyt.
Rooman keisari tekee sen, mitä keisarin on tehtävä. Ottaa iskut vastaan koko kansansa puolesta.
Kertonee muuten asukkaillekin hieman enemmän jengien tasapainosta talossa. Miikka ekana turvaan, Reeo ekana turvaan. En haluaisi olla esim. Laura, Merve tai Tiktokit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.
Heidi ulos.Ne olisivat voineet ottaa Aleksin pois häädöstä ja laittaa santerin sen tilalle. Santeri olisi ainakin toivottavasti tippunut. Ainakaan itse en voi sitä naisten vaatteisiin pukeutuvaa miestä.
Olisivat voineet itse säästyä pudotukselta siten. Santeri olisi lentänyt pihalle.
heidi halusi että ei oteta muita kuin jompi kumpi heistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.
Eiköhän oo ihan vaan jonku trollin höpinää
Tietenkin voi olla mutta periaatteessa kuitenkin ihan mahdollista. Rikkaiden pelikenttä anyway, mutta en osallistuis enää vaikka olisi varaa, ihan vaan periaatteesta koska tällanen ei oo mun mielestä hyvä systeemi vaan pelkkää rahan keruuta. Itse ohjelma on ollut ihan viihdyttävä vaikka ennen en ole innostunut tätä seuraamaan. Saa nähdä innostunko enää ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.
Uskotko oikeasti kaiken mitä täällä kirjoitetaan? Miksi on lapsellista äänestää, sanothan itsekin äänestäneesi.
Niin, aluksi äänestin mutta lopetin kun huomasin ettei ole järkeä. Tämä on eka kerta kun katson BigBrotheria. Aluksi äänestin parilla eurolla mutta en tosiaan enää kun rahat menee hukkaan.
Voihan tätä katsoa äänestämättäkin. Suurin osa tekee niin.
Mitä toi Tuula tuolla tekee kun on ilmeisen varakaskin. On menossa Texasiin.Kai nuo jutut on sitten totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.
Kunpa joku olis vienyt Sofian nurkan taakse puhutteluun ja sanonut kuinka ikävää tuo oli. Mutta ei.
Santeri puhuu ihan mitä sattuu. Tosi yksinkertainen ihminen. Voiko ällöttävämpää puhe tapaa olla, kuin tuolla santerilla on. Luuleeko se poloinen, että se muuttuu noin vain naiseksi, se ei tule naiseksi muuttumaan koskaan. Naama ilman meikkejä on ihan miehen naama. Miestähän se on koko ihminen, lukuun ottamatta niitä sen muovista tehtyjä tissejä.
heidi ei uskalla myöntää että oli mukana laittamassa reeo häätöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.
Heidi ulos.Ei siinä Heidiä mitään pyöritelty. Se oli hinta mikä piti maksaa oman selustan turvaamisesta. Jos Mia olisi pelastanut itsensä, hänen hinta olisi ollut se että Heidi päättää häätöön menijän.
Heidi olis laittanut Merven mutta Mia ei suostunut.
Kyllä minä toivon, että se olisi Mia joka lähtee. Loppuu se Aleksin kanssa niitten vehkeily.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden tanssitehtävä oli siitäkin hauska, että talossa oli niin monta hyvää tanssijaa. Ja jotkut Aki ja Pekka vetivät ihan omissa sfääreissään, ja tykkään tällaisesta, että vedetään tehtävät täysillä, eikä mietitä, että voi hyvänen aika miltä mä näytän. Mutta ykkönen oli tietysti Sanna K., jolla on todella hyvä rytmitaju. Hänen moovsejaan oli kiva katsoa. Jossain netin syövereissä on koostekin kaikista Sannan tansseista talossa, ja se on kivaa katsottavaa. Mukana on myös pari kuperkeikka mukkelismakkelis selvänä ja humalapäissään.
Kuka ihmeen Sanna K.? Yritin googlata, mutta ainoa bb-Sanna taitaa olla vip-kauden Ukkola.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Tuula tuolla tekee kun on ilmeisen varakaskin. On menossa Texasiin.Kai nuo jutut on sitten totta?
Miksei varakas saisi osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Sofiankin nimi siinä Heidin ja Mian keskustelussa vilahti. Olispa valinneet sen eikä Reeoa. Olisi kiva tietäämitä katsojat tykkää Sofiasta.
Totta, olisivat valinneet sofian, koska Reeo jää ihan varmasti taloon, mutta sofia aika suurella todennäköisyydellä olisi tippunut.
Vierailija kirjoitti:
Sofiankin nimi siinä Heidin ja Mian keskustelussa vilahti. Olispa valinneet sen eikä Reeoa. Olisi kiva tietäämitä katsojat tykkää Sofiasta.
Katsojat ei tykkää santerista. Piste.
Nyt on tilaisuus saada sammakoilta raajoja irti huvikseen sahaava sadisti-Aleksi ulos!
Niin, aluksi äänestin mutta lopetin kun huomasin ettei ole järkeä. Tämä on eka kerta kun katson BigBrotheria. Aluksi äänestin parilla eurolla mutta en tosiaan enää kun rahat menee hukkaan.