Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37661/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko Reeo alkaa hiostaa Heidiä kun muut menneet nukkumaan. Viimekin yönä sanoi kymmeniä kertoja kuka minkäkin verran ääniä ja muista Heidi sille 2 ja sille 1.

Vierailija
37662/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Karvanin tarina käsikirjoitettu ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37663/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan ei kestä epämukavuutta. Ei ole sisua.

Vierailija
37664/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve ei saa pisteitä eikä Sofia. 

Vierailija
37665/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.

Vierailija
37666/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Aleksi pelleilee koko ajan. Energinen urheilullinen kaveri, joka nyt joutuu vaan olemaan paikallaan päivästä toiseen. Varmaankin nautti kun pääsi kävelemään ylimääräistä. Voi kunto tippua talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37667/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuttaisikohan Sofia tai Nabaz jos tulis joku kahden viikon slummi ja paratiisi jako?

Todennäköisesti juuri nuo kaksi tuotannon lemmikkiä pääsisi paratiisiin, joten tuskin heillä olisi mitään tarvetta luovuttaa. Nabaz vain nauttisi kun saisi nauraa vahingoniloista nauruaan ja Sofialle satelisi karkkipiiloja ja muita etuuksia.

Vierailija
37668/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko Reeo alkaa hiostaa Heidiä kun muut menneet nukkumaan. Viimekin yönä sanoi kymmeniä kertoja kuka minkäkin verran ääniä ja muista Heidi sille 2 ja sille 1.

    varmisteli kenelle ainakin 3 kertaa, joko dementiaa puskee, nyt tais tulla jo vähän rankempaa huumoria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37669/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua kutittaa. Raaps raaps raaps!

Vierailija
37670/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että Aleksi pelleilee koko ajan. Energinen urheilullinen kaveri, joka nyt joutuu vaan olemaan paikallaan päivästä toiseen. Varmaankin nautti kun pääsi kävelemään ylimääräistä. Voi kunto tippua talossa.

energinen kaveri, tuolla liikaa luppoaikaa, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37671/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvan ei kestä epämukavuutta. Ei ole sisua.

Ai? Vapaaottelijalla ja painijalla ei sisua? Ei kestä epämukavuutta?

Vierailija
37672/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu se Aleksin ja Mian sänkyjen erotus oli? Ei ole enää ruutu+ ja luin täältä, että on otettu päivällä sänky pois? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37673/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti Laura Haimila nimitteli Reeoa ja Miikaa Neroiksi, hhaaa

Vierailija
37674/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytetty Sofian kommenttia Karvanista.

Ehkä ei ollut mtään aihetta. Et oo tainnu paljon seurata bb, kun noin pihalla olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37675/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu se Aleksin ja Mian sänkyjen erotus oli? Ei ole enää ruutu+ ja luin täältä, että on otettu päivällä sänky pois? :O

erotettiin, Aleksi nukkuu siinä missä alunperinkin ja Mia siinä kohtaa mistä on lähtenyt asukasta kotiin. 

Vierailija
37676/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanhan sanoi soutaneen 10min pätkiä talossa mikä oli 1/10 osa hänen normitreenistä. Talossa keskeytyy treenit, odotellaan, huono ruoka ym karanteeniaika. Siinähän lihasvoima pienenee ym. Karvan kuitenkin ammatikseen vapaaottelee.

Vierailija
37677/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei oo nykyään hyviä käänteitä tai tehtäviä. Tylsiä olleet nelosen kaudet🥱 No okei 2019 oli ihan ok.

Vierailija
37678/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvan ei kestä epämukavuutta. Ei ole sisua.

Ai? Vapaaottelijalla ja painijalla ei sisua? Ei kestä epämukavuutta?

Niin. Sehän tykkää hakata muita. Ei se ole hänen mielestään epämukavaa, vaan juurikin asia josta nauttii.

Vierailija
37679/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu se Aleksin ja Mian sänkyjen erotus oli? Ei ole enää ruutu+ ja luin täältä, että on otettu päivällä sänky pois? :O

erotettiin, Aleksi nukkuu siinä missä alunperinkin ja Mia siinä kohtaa mistä on lähtenyt asukasta kotiin. 

Oliko se joku rankku vai ihan muuten vaan?

Vierailija
37680/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeesti asukkaat epämukavuus alueelle.

Ketju on lukittu.