Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Oliko Karvanin tarina käsikirjoitettu ?
Karvan ei kestä epämukavuutta. Ei ole sisua.
Merve ei saa pisteitä eikä Sofia.
Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.
Ei ihme että Aleksi pelleilee koko ajan. Energinen urheilullinen kaveri, joka nyt joutuu vaan olemaan paikallaan päivästä toiseen. Varmaankin nautti kun pääsi kävelemään ylimääräistä. Voi kunto tippua talossa.
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaisikohan Sofia tai Nabaz jos tulis joku kahden viikon slummi ja paratiisi jako?
Todennäköisesti juuri nuo kaksi tuotannon lemmikkiä pääsisi paratiisiin, joten tuskin heillä olisi mitään tarvetta luovuttaa. Nabaz vain nauttisi kun saisi nauraa vahingoniloista nauruaan ja Sofialle satelisi karkkipiiloja ja muita etuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Taasko Reeo alkaa hiostaa Heidiä kun muut menneet nukkumaan. Viimekin yönä sanoi kymmeniä kertoja kuka minkäkin verran ääniä ja muista Heidi sille 2 ja sille 1.
varmisteli kenelle ainakin 3 kertaa, joko dementiaa puskee, nyt tais tulla jo vähän rankempaa huumoria
Pillua kutittaa. Raaps raaps raaps!
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että Aleksi pelleilee koko ajan. Energinen urheilullinen kaveri, joka nyt joutuu vaan olemaan paikallaan päivästä toiseen. Varmaankin nautti kun pääsi kävelemään ylimääräistä. Voi kunto tippua talossa.
energinen kaveri, tuolla liikaa luppoaikaa,
Vierailija kirjoitti:
Karvan ei kestä epämukavuutta. Ei ole sisua.
Ai? Vapaaottelijalla ja painijalla ei sisua? Ei kestä epämukavuutta?
Mikä juttu se Aleksin ja Mian sänkyjen erotus oli? Ei ole enää ruutu+ ja luin täältä, että on otettu päivällä sänky pois? :O
Hauskasti Laura Haimila nimitteli Reeoa ja Miikaa Neroiksi, hhaaa
Vierailija kirjoitti:
Ei näytetty Sofian kommenttia Karvanista.
Ehkä ei ollut mtään aihetta. Et oo tainnu paljon seurata bb, kun noin pihalla olet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu se Aleksin ja Mian sänkyjen erotus oli? Ei ole enää ruutu+ ja luin täältä, että on otettu päivällä sänky pois? :O
erotettiin, Aleksi nukkuu siinä missä alunperinkin ja Mia siinä kohtaa mistä on lähtenyt asukasta kotiin.
Karvanhan sanoi soutaneen 10min pätkiä talossa mikä oli 1/10 osa hänen normitreenistä. Talossa keskeytyy treenit, odotellaan, huono ruoka ym karanteeniaika. Siinähän lihasvoima pienenee ym. Karvan kuitenkin ammatikseen vapaaottelee.
Miks ei oo nykyään hyviä käänteitä tai tehtäviä. Tylsiä olleet nelosen kaudet🥱 No okei 2019 oli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvan ei kestä epämukavuutta. Ei ole sisua.
Ai? Vapaaottelijalla ja painijalla ei sisua? Ei kestä epämukavuutta?
Niin. Sehän tykkää hakata muita. Ei se ole hänen mielestään epämukavaa, vaan juurikin asia josta nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu se Aleksin ja Mian sänkyjen erotus oli? Ei ole enää ruutu+ ja luin täältä, että on otettu päivällä sänky pois? :O
erotettiin, Aleksi nukkuu siinä missä alunperinkin ja Mia siinä kohtaa mistä on lähtenyt asukasta kotiin.
Oliko se joku rankku vai ihan muuten vaan?
Nyt oikeesti asukkaat epämukavuus alueelle.
Taasko Reeo alkaa hiostaa Heidiä kun muut menneet nukkumaan. Viimekin yönä sanoi kymmeniä kertoja kuka minkäkin verran ääniä ja muista Heidi sille 2 ja sille 1.