Jos verotus kohdennettaisiin vain valitsemiisi kohteisiin, mitä veroa et maksaisi enää?
-Yle-vero
-Kirkosta jo erosinkin sen liberaaliuden takia
-Sukupuolentutkimus ja naistutkimus
-Muu hömppätutkimus "Toiseuden diskurssi uuden ajan murroksessa 54-63 vuotiaiden pölynimurikauppiaiden joukossa"
-Seta ry omine alajaostoineen ja Pride
-Opetushallituksen tukeminen
-Kaikki aborttiin liittyvä
-viihdemusiikin starat pärjätkööt ilman
Kommentit (6)
Autoilun verotuksen puolittaisin ainakin. Suurin osa autoilijoiden veroista menee muihin kohteisiin kuin liikenteeseen liittyvään. Miksi autoilijoiden pitää maksaa niin korkeita veroja vain, koska se on helppo lypsylehmä poliitikoille.
Puolustusvoimilla on täysin piikki auki ja sinne työnnetään täysin absurdeja summia velkarahaa. Esikunnissa on myös täydellisiä suojatyöpaikkoja, ihmisillä ei ole vuosikymmeniin mitään oikeaa tekemistä - ehkä nuorena ollaan oltu muutama vuosi kouluttajana.
Vierailija kirjoitti:
Mä en maksa yle-veroa, tosin voisin sitä maksaa koska on tarpeellinen. Kirkkoon en ole kuulunut ikinä. Kannatan sekä aborttia että esim. setaa, mielenterveysjärjestöjä, ovat tarpeellisia vaikka eivät omaa elämää kosketa. Mun verorahoilla saa rauhassa tukea luonnon- ja eläinsuojelua, ja myös ihmisten suojelua. Yrityksille ja puolueille ei sentin latia, eikä eduskunnan palkkionkorotuksiin.
Miten yle-veroa voi olla maksamatta? Pienet tulot, vai mistä syystä?
Ansiotulovero. Sitä en tosin ole nytkään maksanut varmaan kymmeneen vuoteen.
Lisäksi pääomatulovero.
Mä en maksa yle-veroa, tosin voisin sitä maksaa koska on tarpeellinen. Kirkkoon en ole kuulunut ikinä. Kannatan sekä aborttia että esim. setaa, mielenterveysjärjestöjä, ovat tarpeellisia vaikka eivät omaa elämää kosketa. Mun verorahoilla saa rauhassa tukea luonnon- ja eläinsuojelua, ja myös ihmisten suojelua. Yrityksille ja puolueille ei sentin latia, eikä eduskunnan palkkionkorotuksiin.