Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37401/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää yksi tyyppi vaan spämmää täällä ja multipeukuttaa typeriä viestejään?

Eihän täällä kukaan kirjoita mitään järkevää. Yks jauhaa Sofian sairaudesta, yks jankkaa Aleksin ihanuudesta, yks jankkaa Reeon pahuudesta... Kaikki ihan sekasin.

Kiitos, sinulta tuli onneksi hieno kirjoitus.

Vierailija
37402/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkseli paukkuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sqwiideri Bossu kirjoitti:

En oikeesti ymmärä miksi noi pitää Reeoa ja Miikkaa niin vaarallisina. Ne on hitto kahden ihmisen tiimi vs muu talo (ehkä Nabaz pois laskuista). xD Pebasta jos jompi kumpi tippuu. Ovat kuitenkin ton poppoon isoimpia persoonia Nabazin rinnalla. 

Noista asukkaista olen nauranut Miikalle, Reeolle ja Nabazille. Jos ne lähtevät, niin ainoa huumori talossa on pieru. Sitten minäkin bb-addikti joudun lopettamaan katsomisen.

Jeps! Pierujen lisäksi saadaan toki katsoa Aleksin nais-puuhasteluja ja lisäksi yllä mainittua tyttöjen herkku mussutelua. Super kiinnostava kombo hei :D

Jos pojat on molemmat äänestyksessä niin täytyy ekaa kertaa elämässä laittaa rahaa likoon jos näyttää pahalta. Vanha äitini kanssani samalla linjalla ja meinaa sijoittaa tarpeen mukaan ;D

Hienoa 😁 Epäilen, et häädössä saattaa olla stadin faija ja bb-tyttärensä Heidi 😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37403/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti häädössä on ainakin Aleksi, Mia, Reeo.

Vierailija
37404/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.

No tuohan on selvä sääntörikkomus, jos aiheesta puhuminen on oikeasti kielletty tuolla aikavälillä. Isoveli, mitä ihmettä? Miksi katsotaan läpi sormien?

Allu ja Millu rikkoo sääntöjä joka päivä ihan hel-vetin räikeästi. Etenkin öisin.

Kuka jaksaa seurata näitä kaheleita läpi yön, kiesus sentään.

Vierailija
37405/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi laittaa koko ajan ruokaa tai syö. No eipä tuolla varmaan muuta virikettä ole, kun kaikki enemmän tai vähemmän inhoaa toisiaan, sitä se juonittelu teettää.

Vierailija
37406/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.

No tuohan on selvä sääntörikkomus, jos aiheesta puhuminen on oikeasti kielletty tuolla aikavälillä. Isoveli, mitä ihmettä? Miksi katsotaan läpi sormien?

Allu ja Millu rikkoo sääntöjä joka päivä ihan hel-vetin räikeästi. Etenkin öisin.

Kuka jaksaa seurata näitä kaheleita läpi yön, kiesus sentään.

Kato jos ei meinaa nukahtaa, niin tarvii vaan pari minsaa kuunnella noita, niin jo tulee uni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37407/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Laura oikeasti noin tyhmä, että avaa pelikirjansa tuolla tavalla sulkemalla Reeon ja Miikan pois nimeämiskisasta ja käyttää vielä yhteisiä rahoja siihen?

Vierailija
37408/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe taas minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37409/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti häädössä on ainakin Aleksi, Mia, Reeo.

Joo Aleksi ja Mia muttei Reeo

Vierailija
37410/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vamma tolla Nabella on, kun kaikki mitä suusta tulee, on tommosta sönkötystä, kielestä riippumatta, afasia?

Kieltämättä hieman kyllä ihmetyttää miten yli 30-vuodessa ei opita suomenkieltä. Puhuuko edes ruotsia sujuvasti? Vai näytteleekö vain?

Napas elää omassa kuplassa kotona ja huono kielipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37411/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Merve taas,  joka makaa säkkituolilla reporankana kuin väsynyt porsas. Santeri haluaa korostaa kaikkea, tissejä ja ruikkusääriään, pitää aina tossuja joilla peittelee miehen jalan kokoa. Kantaa toki mukanaan kalliita naisten jalkineita, joilla honkkeli ei kykene kunnolla edes kävelelmään.

Vierailija
37412/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka voittaa tän vuoden big brotherin

Asukas joka suurimman osan ajasta makaa sohvalla ja on niin kyllästyneen oloinen, asukas joka heittäytyy tehtävään kuin tehtävään, asukas joka liihottelee taustalla ilman omaa mielipidettä, asukas jota kaikki dissaa, asukas joka on kaikkien kaveri, asukas joka pelaa eniten vai asukas joka tuo viihdettä taloon.

Asukkaat jotka makaa sohvalla tai sängyssä: Merve ja Sofia

Tehtäviin heittäytyvät: ööö.... Millu, Aleksi, Heidi ja Tuula

Ilman mielipidettä: Milena

Asukas jota kaikki dissaa: Reeo

Asukas joka on kaikkien kaveri: Milla

Asukas, joka pelaa: Miikka, Salla ja Laura

Asukas joka tuo viihdettä: Nabaz.

Kenet mä unohdin :D

MiaMillu on ehdottomasti kovin pelaaja. Eikä vielä ole jäänyt edes kiinni pahemmin valehteluista ja huijaamisistaan. Pokka pitää hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37413/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei 247 tilaajat näe edes neuvotteluhuonetta? Pläääh!

Vierailija
37414/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti häädössä on ainakin Aleksi, Mia, Reeo.

Joo Aleksi ja Mia muttei Reeo

En mäkään halua että se tippuu, mutta pääsee kyllä ekana turvaan. Saattaa säästää tulevilta häädöiltä ja auttaa noiden epämiellyttävien pudotuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37415/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois olla vaihteeksi jotain hauskaa katsottavaa BB-talossa. Miten olisi hurjat bileet?

Kuvitelkaa, tuo porukka ja bileet. Eivät uskalla ottaa sitä ristkä,  tiruuttavat nurkissa joillekin valituille  lirrauksen ja lapsille karkkia.

Ei nuo osaa bilettää tai yleensäkään pitää hauskaa. Rupusakkia. Rupukausi.

Mikäs kausi se oli, kun alkoivat tehdä kiljua itse ja suunnitella pirskeitä?

Vierailija
37416/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten Tuula aamulla, kun heräsi, tosi tosi vihainen marssiessaan päiväkirjahuoneeseen. Suuttui Isoveljelle kun ei päässyt yöllä vessaan, ovi oli lukossa.

Nyt nähtii, miten Tuula käyttäytyy silloin kun suuttuu. Ei ole jälkeäkään siitä sydämellisestä Tuulasta.

Vierailija
37417/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neukkarissa menee nyt niin kauan et ne on molemmat häädössä.

Vierailija
37418/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei 247 tilaajat näe edes neuvotteluhuonetta? Pläääh!

Koska katsojia on niin vähän, että saadaan päälähetyksiin katsojia, kun ei näytetä kaikkea 24/7

Vierailija
37419/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe taas minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä...

Joko Napella on uusi asukki joka aiheuttaa migren ? Laura ?

Vierailija
37420/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten Tuula aamulla, kun heräsi, tosi tosi vihainen marssiessaan päiväkirjahuoneeseen. Suuttui Isoveljelle kun ei päässyt yöllä vessaan, ovi oli lukossa.

Nyt nähtii, miten Tuula käyttäytyy silloin kun suuttuu. Ei ole jälkeäkään siitä sydämellisestä Tuulasta.

No olishan se hyvin ikävää, jos ei pääsisi vessaan, varsinkin yöllä. Ei siinä pysty enää nukkumaan tai mitään.

Ketju on lukittu.