Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37381/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois olla vaihteeksi jotain hauskaa katsottavaa BB-talossa. Miten olisi hurjat bileet?

Kuvitelkaa, tuo porukka ja bileet. Eivät uskalla ottaa sitä ristkä,  tiruuttavat nurkissa joillekin valituille  lirrauksen ja lapsille karkkia.

Ei nuo osaa bilettää tai yleensäkään pitää hauskaa. Rupusakkia. Rupukausi.

Vierailija
37382/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kutkuttava tilanne jos Mia ja Heidi olis molemmat häätöäänestyksessä. Kumpi antais periksi.

No jaa. Joko molemmat pois, ei kumpikaan tai ksp. Joko Aleksin tai Mian tiputtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37383/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura oli rohkea ja tajusi että voi olla viimeinen päällikkyytensä ja viimeinen keino saada Reeo vihdoinkin äänestykseen. Äänestetään Reeo ulos niin ilmapiiri muuttuu kivemmaksi. Seuraavaksi sitten Miikka ulos.

Laura on pakkomielteinen, ei rohkea. Kusi oman pelinsä Reeovainollaan.

Vierailija
37384/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti ymmärä miksi noi pitää Reeoa ja Miikkaa niin vaarallisina. Ne on hitto kahden ihmisen tiimi vs muu talo (ehkä Nabaz pois laskuista). xD Pebasta jos jompi kumpi tippuu. Ovat kuitenkin ton poppoon isoimpia persoonia Nabazin rinnalla. 

Vierailija
37385/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura oli rohkea ja tajusi että voi olla viimeinen päällikkyytensä ja viimeinen keino saada Reeo vihdoinkin äänestykseen. Äänestetään Reeo ulos niin ilmapiiri muuttuu kivemmaksi. Seuraavaksi sitten Miikka ulos.

Laura on pakkomielteinen, ei rohkea. Kusi oman pelinsä Reeovainollaan.

Pelipsykoosi iskenyt

Vierailija
37386/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.

No tuohan on selvä sääntörikkomus, jos aiheesta puhuminen on oikeasti kielletty tuolla aikavälillä. Isoveli, mitä ihmettä? Miksi katsotaan läpi sormien?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37387/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura oli rohkea ja tajusi että voi olla viimeinen päällikkyytensä ja viimeinen keino saada Reeo vihdoinkin äänestykseen. Äänestetään Reeo ulos niin ilmapiiri muuttuu kivemmaksi. Seuraavaksi sitten Miikka ulos.

Laura on pakkomielteinen, ei rohkea. Kusi oman pelinsä Reeovainollaan.

Reeo ja Miikka ulos? Miksi? :O Voidaan sitten loppu kausi katsella kun tytöt syö karkkia sängyllä. (iso peukku)

Vierailija
37388/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kerhoon kirjoitti:

Tässä huomaa kuinka turha on 24/7.

Neuvotteluhuoneen juttuja ei taaskaan näytetä.

Irtisanon Ruutu+ nyt

  haluan kytätä, tosi halpaa huvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37389/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sqwiideri Bossu kirjoitti:

En oikeesti ymmärä miksi noi pitää Reeoa ja Miikkaa niin vaarallisina. Ne on hitto kahden ihmisen tiimi vs muu talo (ehkä Nabaz pois laskuista). xD Pebasta jos jompi kumpi tippuu. Ovat kuitenkin ton poppoon isoimpia persoonia Nabazin rinnalla. 

Noista asukkaista olen nauranut Miikalle, Reeolle ja Nabazille. Jos ne lähtevät, niin ainoa huumori talossa on pieru. Sitten minäkin bb-addikti joudun lopettamaan katsomisen.

Vierailija
37390/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi ja Reeo on jokatapauksessa häädössä mutta onko Heidi tai Mia. Jos Heidi haluu Reeon pelastaa niin Mia tajuaa Heidin olevan Rooman liitossa. Milenaa eivät pelasta.

Miten Mialta mennyt ohi, että Rooma = Reeo, Miikka ja Heidi? 😆

  kyllä Mia on kartalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37391/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonain vuonna on ollut roolitehtävä. Asukkaat ovat näytelleet toisiaan. On ollut hulvattoman hauskaa.

Nyt on niin tasapaksua, että olisi vaikea näytellä, nyt kun Karvankin lähti.

No, Nabbe olisi tunnistettava rooli ja Sofia, mutta suurin osa naisista on persoonattomia.

Se laivaristeily, oliko Lemmenlaiva, myös hauska tehtävä. Krisu oli hyvä ja moni muukin, eläytyivät oikein tosissaan.

Jotain iloista ja hauskaa tämäntyylistä kaipaisin kyllä nytkin.

Reeo imitoi Nabbee tosi hyvin, silleen et äänikin kuulostaa samalta. Montaa noista voisi aika helposti imitoida, kun löytyy vahvoja murteita ja lentäviä lauseita (Kyllä kansa tietää!). Olisi ihan hauska päivätehtävä.

Vierailija
37392/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?

Heidi ja Mia menee neuvotteluhuoneeseen, voittajat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37393/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.

No tuohan on selvä sääntörikkomus, jos aiheesta puhuminen on oikeasti kielletty tuolla aikavälillä. Isoveli, mitä ihmettä? Miksi katsotaan läpi sormien?

Allu ja Millu rikkoo sääntöjä joka päivä ihan hel-vetin räikeästi. Etenkin öisin.

Vierailija
37394/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilijan ääni kirjoitti:

Kuka kirjoitti sen viestin?

   ei kukaan tiedä, täytyy mainostaa että tein kotimaisista omenista omenapiirakakn, nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37395/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.

Kaikesta saa normaalisti spekuloida. Ei vaan saa paljastaa omia nimeämis ääniä ennen kuin bb paljastaa häädössä olevat asukeille.

Vierailija
37396/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sqwiideri Bossu kirjoitti:

En oikeesti ymmärä miksi noi pitää Reeoa ja Miikkaa niin vaarallisina. Ne on hitto kahden ihmisen tiimi vs muu talo (ehkä Nabaz pois laskuista). xD Pebasta jos jompi kumpi tippuu. Ovat kuitenkin ton poppoon isoimpia persoonia Nabazin rinnalla. 

Noista asukkaista olen nauranut Miikalle, Reeolle ja Nabazille. Jos ne lähtevät, niin ainoa huumori talossa on pieru. Sitten minäkin bb-addikti joudun lopettamaan katsomisen.

Jeps! Pierujen lisäksi saadaan toki katsoa Aleksin nais-puuhasteluja ja lisäksi yllä mainittua tyttöjen herkku mussutelua. Super kiinnostava kombo hei :D

Jos pojat on molemmat äänestyksessä niin täytyy ekaa kertaa elämässä laittaa rahaa likoon jos näyttää pahalta. Vanha äitini kanssani samalla linjalla ja meinaa sijoittaa tarpeen mukaan ;D

Vierailija
37397/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.

No tuohan on selvä sääntörikkomus, jos aiheesta puhuminen on oikeasti kielletty tuolla aikavälillä. Isoveli, mitä ihmettä? Miksi katsotaan läpi sormien?

Ei juoniminen ole kielletty. Nimeämispisteitä ei saa paljastaa nimeämisten jälkeen

Vierailija
37398/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nimenomaan Tuula sun persoonastas kii

Vierailija
37399/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sqwiideri Bossu kirjoitti:

En oikeesti ymmärä miksi noi pitää Reeoa ja Miikkaa niin vaarallisina. Ne on hitto kahden ihmisen tiimi vs muu talo (ehkä Nabaz pois laskuista). xD Pebasta jos jompi kumpi tippuu. Ovat kuitenkin ton poppoon isoimpia persoonia Nabazin rinnalla. 

Noista asukkaista olen nauranut Miikalle, Reeolle ja Nabazille. Jos ne lähtevät, niin ainoa huumori talossa on pieru. Sitten minäkin bb-addikti joudun lopettamaan katsomisen.

Näinpä. Nabaz on ihan sketsihahmo, vaikka usein saakin migreenejä jonkun tietyn asukkaan suhteen ja se on PAKKO laittaa häätöön. Reeolta lohkeaa nopeasti nokkelia ja hyviä juttuja, vaikka kettuilee aika paljon. Miikka on aika yrmy valittaja, paitsi Reeon ja Nabben seurassa. Miikkaa ei saa pudottaa vielä, koska sitten jäämme paitsi Reeon ja Miikan huumorista :'(

Vierailija
37400/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula jaksaa jauhaa miten herkkä tunneihminen on. Herkät ihmiset harvemmin mainostaa tätä piirretään joka välissä

Ketju on lukittu.