Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on todella inhottava.
Heti kun joutuu pudotukseen, äänestetään ulos.
Alta kulmien katselee.
Ei pysty katsomaan silmiin.
Epärehellinen ihminen.Epäasiallista kutsua tuntemattomia henkilöitä inhottavasti . Vaikka Laura olisi häädössä ei häntä häädetä . Kannattajia kyllä löytyy .
Äänestetään ulos het ku mahdollista 👌
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää yksi tyyppi vaan spämmää täällä ja multipeukuttaa typeriä viestejään?
Eihän täällä kukaan kirjoita mitään järkevää. Yks jauhaa Sofian sairaudesta, yks jankkaa Aleksin ihanuudesta, yks jankkaa Reeon pahuudesta... Kaikki ihan sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?
Katsomalla 24/7 ja illan koosteet nämäkin mysteerit selviävät. Pysy siis kanavalla.
Noi näkyy vasta huomisessa koosteessa
No niin just...kannattaa katsoa illan koosteeT
Olisipa kutkuttava tilanne jos Mia ja Heidi olis molemmat häätöäänestyksessä. Kumpi antais periksi.
Jos Laura putoais niin huomaisko edes ettei se oo enää mukana.
KÄTLIN bb taloon, ja NINO !!!
Aleksi ja Reeo on jokatapauksessa häädössä mutta onko Heidi tai Mia. Jos Heidi haluu Reeon pelastaa niin Mia tajuaa Heidin olevan Rooman liitossa. Milenaa eivät pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sofian tarvi syödä maksaa jos se ei haluu. Se syö kasvispainotteisesti. Ja musta se pärjäs tosi hyvin häkkitehtävässä niinku se iteki sano, ylitti itsensä. Muut kyllä ymmärtää Sofian tunteet.
Santeri on itsekin nuori vihannes.
Aito tähkäpää.
Vierailija kirjoitti:
Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?
Selviää sitten parin päivän päästä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuka voittaa tän vuoden big brotherin
Asukas joka suurimman osan ajasta makaa sohvalla ja on niin kyllästyneen oloinen, asukas joka heittäytyy tehtävään kuin tehtävään, asukas joka liihottelee taustalla ilman omaa mielipidettä, asukas jota kaikki dissaa, asukas joka on kaikkien kaveri, asukas joka pelaa eniten vai asukas joka tuo viihdettä taloon.
Asukkaat jotka makaa sohvalla tai sängyssä: Merve ja Sofia
Tehtäviin heittäytyvät: ööö.... Millu, Aleksi, Heidi ja Tuula
Ilman mielipidettä: Milena
Asukas jota kaikki dissaa: Reeo
Asukas joka on kaikkien kaveri: Milla
Asukas, joka pelaa: Miikka, Salla ja Laura
Asukas joka tuo viihdettä: Nabaz.
Kenet mä unohdin :D
Tässä huomaa kuinka turha on 24/7.
Neuvotteluhuoneen juttuja ei taaskaan näytetä.
Irtisanon Ruutu+ nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?
Katsomalla 24/7 ja illan koosteet nämäkin mysteerit selviävät. Pysy siis kanavalla.
Noi näkyy vasta huomisessa koosteessa
No niin just...kannattaa katsoa illan koosteeT
Tänä iltana tulee vain yksi koostee eikä mysteerit vielä siinä näy
Jonain vuonna on ollut roolitehtävä. Asukkaat ovat näytelleet toisiaan. On ollut hulvattoman hauskaa.
Nyt on niin tasapaksua, että olisi vaikea näytellä, nyt kun Karvankin lähti.
No, Nabbe olisi tunnistettava rooli ja Sofia, mutta suurin osa naisista on persoonattomia.
Se laivaristeily, oliko Lemmenlaiva, myös hauska tehtävä. Krisu oli hyvä ja moni muukin, eläytyivät oikein tosissaan.
Jotain iloista ja hauskaa tämäntyylistä kaipaisin kyllä nytkin.
Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura putoais niin huomaisko edes ettei se oo enää mukana.
Laura ja Milena on sellaisia et unohdan niiden olemassaolon
Saiko se Aleksi nyt tarpeeksi ääniä? Reeo taisi laskea Milenan varaan että antaa Aleksille 2p. Mutta eihän siitä naisesta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ja Reeo on jokatapauksessa häädössä mutta onko Heidi tai Mia. Jos Heidi haluu Reeon pelastaa niin Mia tajuaa Heidin olevan Rooman liitossa. Milenaa eivät pelasta.
Miten Mialta mennyt ohi, että Rooma = Reeo, Miikka ja Heidi? 😆
ÖrvellysBileet.PE kirjoitti:
KÄTLIN taloon, ja NINO !!!
Kätlin on memny takas viroon jo
Laura oli rohkea ja tajusi että voi olla viimeinen päällikkyytensä ja viimeinen keino saada Reeo vihdoinkin äänestykseen. Äänestetään Reeo ulos niin ilmapiiri muuttuu kivemmaksi. Seuraavaksi sitten Miikka ulos.
Yhdellä Subin kaudella oli huippu se tehtävä, kun taloon tuli tanssinope ja asukkaat opetteli Halloweenin aikaan Thriller-esityksen koreografiat. Siihen vielä puvustus ja maskeeraus --> kunnon show! Tykkäsin myös viime kauden bändiviikosta. Tällä kaudella ei varmaan tule mitään hauskoja esiintymis- tai roolitehtäviä. Koska kauppatehtäväkin kestää vain 1-2 päivää. Ja juonittelu ja pelaaminen pääasia. Ei asukkailla saa olla hauskaa eikä muuta tekemistä kuin kieroilu, sanoo nykyinen tuotanto.