Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi jossa saa juonitella ei ole viihdyttävä . Kaipaan aikaisempien kausien keskusteluja ja tunnelmat olivat pääsääntöisesti rentoja .
Niin se aika kultaa muistot.
Päädyin juuri tason 666 Helvettiin, missä ei ole sängyn sänkyä. Mites muut?
Youtubesta muuten näkee kokonaan ainakin vuoden 2005 Big Brotherin. Oli kyllä vähän eri meininki silloin.
Vieläkö Elokapina mielenosoittelee Manskulla?
Kuka voittaa tän vuoden big brotherin
Asukas joka suurimman osan ajasta makaa sohvalla ja on niin kyllästyneen oloinen, asukas joka heittäytyy tehtävään kuin tehtävään, asukas joka liihottelee taustalla ilman omaa mielipidettä, asukas jota kaikki dissaa, asukas joka on kaikkien kaveri, asukas joka pelaa eniten vai asukas joka tuo viihdettä taloon.
Ihana ku Reeo kokkailee tuolla kaikkea hyvää, ja jengi maistaa erilaisia ruokia. Sieniä ja maksaa esim. mitä jotku ei oo edes ikinä ennen suostunut syömään.
Mää saattaisin pitää Reeon talossa ihan vaan tuon vuoksi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että känisevä syylänaama sai savustettua Karvanin ulos talosta. Kohteleekohan lapsiaankin, mukaan lukien se joku bonuslapsi, yhtä huonosti?
Reeo ei liity millään tavoin Karvanin lähtöön. Hän ei ole edes äänestänyt Karvaa.
Noh, sepä oli koko ajan puhumassa paskaa Karvanista ja känisi pikkuorjalleen eli Miikalle, miten "vapaaottelija" pitää heittää talosta. Että lopeta tuo asioiden vääristely, sinua ei usko kukaan muutenkaan.
Lopahtanu kiinnostus big brotheriin, sunnuntaina katsoin viimeisen kerran, vaikka mulle tuttu ihminenkin on talossa. Tuntuu vain, ettei ole koosteissakaan hirveän kiinnostavia asioita.
No nyt vähän kiinnosteli ku Karvan vääntäny vissiin itkua ja aikonu lähteä talosta kesken kaiken, onkohan oikeesti lähteny sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulalla hirmuinen katse tossa köyden hinkutuksessa palikka suussa. Pelottava. Kunnes palikat lakos ja alkoi valitus.
Nabaz on palikka.
hoonosoomi niin tuylee yksinkertainen vaikutelma niinku lapsi opettelisi puhumaan
Kyllä, äitideprivaatiosta kärsivä Nabaz tietoisesti haluaa kerätä isotissisten maaseudulla asuvien työttömien suurperheiden mammojen äänet, osaa manipuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän typeriä noi muovipussileikit.
Eikös Aleksi just tykkää tuollaisista kuristamis-/tukehtumisleikeistä.
Ei, vaan se oli Jerry Jere vai mikä se nyt olikaan.
Siis tän ketjun keskustelukulttuurin takia mä en uskalla olla oma itseni. Täällä on paljon heittoja, jotka kohdistuu esimerkiksi mun henkilökohtaisiin mielipiteisiin ja se tuntuu tosi pahalta. Ja mä haluan että nyt viimein tää juttu nostettas esiin, koska muuten tää ilmapiiri täällä vaan myrkyttyy entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Karva?
Miten sen nyt sanois.. lähti, luovutti jne. Talo on nyt Karvan verran tyhjempi.
Harmi. Vaikutti ihan mukavalta mieheltä.
Paljon fiksumpi kuin Nabas. Surkea kausi, kertoo jotain talon ilmapiiristä. Eikö Pirkkakin puhunut luovuttamisesta? Nabas ulos.
Tuolla eivät pärjää fiksut ja inhimilliset ihmiset. Pirkka on erittäin älykäs, kuten eilenkin sen analyyseistä huomattiin, samoin inhimillinen kuten Karvankin .
Viirusilmä Laura vois lähteä tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on todella inhottava.
Heti kun joutuu pudotukseen, äänestetään ulos.
Alta kulmien katselee.
Ei pysty katsomaan silmiin.
Epärehellinen ihminen.Epäasiallista kutsua tuntemattomia henkilöitä inhottavasti . Vaikka Laura olisi häädössä ei häntä häädetä . Kannattajia kyllä löytyy .
Laura on epämiellyttävä ja kyllästyttävä asukas. Naama vakavana makaa sängyllä ja sama levy pyörii uudestaan ja uudestaan ja uudestaan
Ei tuota enää jaksa.
Todella ankea ja negatiivinen. Ja se loputon saman jauhaminen tunnista toiseen, päivästä toiseen, viikosta viikkoon.
Siis ei 🤬🤬🤬🤬 taasko se Heidi voitti ton nimeämis kilpailun 🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
CristalSnow näytti koosteessa Uuno Turhapuron ja Tyynen risteytykseltä. Sori Vesku, mutta silmävalkuaisetkin pyöri näkyvissä kuin Uunolla.
On kyllä kummallinen perhe tuo Huusko. Tämä tyttöpoika Cristal Meth opiskellut 7 vuotta jenkeissä näyttelijäksi mutta ei ole Onnenpyörää pidemmälle. Ja narisevalla äänellä puhuva Viivi on yhtäkkiä joku muodin asiantuntija, kun on ohjannut Toosa-tv:n ja pari räkäistä musiikkivideota.
Vierailija kirjoitti:
Nautin tilanteesta kun ilmoitettiin että Reeo ja Miika ei saa osallistua nimeämiskilpailuun . Naamat olivat näkemisen arvoisia .
Varmaa helpotti, kun yöllä miettivät, että saattavat olla lauran päätöksellä suoraan nimettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi jossa saa juonitella ei ole viihdyttävä . Kaipaan aikaisempien kausien keskusteluja ja tunnelmat olivat pääsääntöisesti rentoja .
Kato youtubesta kausi 2011. Silloin sai myös juonitella. Ei ollut kovin rento tunnelma tuolla(kaan) kaudella. Kyllähän tällä nykyisellä kaudella meno on huomattavasti rennompaa kuin varsinkin BB:n alkuvuosina :I
Vierailija kirjoitti:
Kuka voittaa tän vuoden big brotherin
Asukas joka suurimman osan ajasta makaa sohvalla ja on niin kyllästyneen oloinen, asukas joka heittäytyy tehtävään kuin tehtävään, asukas joka liihottelee taustalla ilman omaa mielipidettä, asukas jota kaikki dissaa, asukas joka on kaikkien kaveri, asukas joka pelaa eniten vai asukas joka tuo viihdettä taloon.
Kirsi
Sisko voisi laittaa viestin, että vaihda hyvä ihminen levyä. Eihän tuota samaa jaksa kuunnella enää kukaan.