Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37341/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei 🤬🤬🤬🤬 taasko se Heidi voitti ton nimeämis kilpailun 🤬🤬

Jee, Heidi voittoon!👍🏻

Vierailija
37342/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuonne taloon nyt tulla vaikka joku pelle joka potkisi noita asukkaita nilkkoihin, että tulisi vähän elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37343/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?

Vierailija
37344/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Lopahtanu kiinnostus big brotheriin, sunnuntaina katsoin viimeisen kerran, vaikka mulle tuttu ihminenkin on talossa. Tuntuu vain, ettei ole koosteissakaan hirveän kiinnostavia asioita.

No nyt vähän kiinnosteli ku Karvan vääntäny vissiin itkua ja aikonu lähteä talosta kesken kaiken, onkohan oikeesti lähteny sitten?

joo, iltapäivällä lähti

Vierailija
37345/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän typeriä noi muovipussileikit.

Eikös Aleksi just tykkää tuollaisista kuristamis-/tukehtumisleikeistä.

Ei, vaan se oli Jerry Jere vai mikä se nyt olikaan.

Ei, vaan Aleksi

Vierailija
37346/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ku Reeo kokkailee tuolla kaikkea hyvää, ja jengi maistaa erilaisia ruokia. Sieniä ja maksaa esim. mitä jotku ei oo edes ikinä ennen suostunut syömään.

Mää saattaisin pitää Reeon talossa ihan vaan tuon vuoksi 🤭

  kyllä kotona äiti teki maksakastike ja oli hyvää, ylipäätään kotiruokaa, eli maittaa kaalilaatikko , kaalikääryleet, lammaskaali jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37347/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Sofian tarvi syödä maksaa jos se ei haluu. Se syö kasvispainotteisesti. Ja musta se pärjäs tosi hyvin häkkitehtävässä niinku se iteki sano, ylitti itsensä. Muut kyllä ymmärtää Sofian tunteet.

Santeri on itsekin nuori vihannes.

Vierailija
37348/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ku Reeo kokkailee tuolla kaikkea hyvää, ja jengi maistaa erilaisia ruokia. Sieniä ja maksaa esim. mitä jotku ei oo edes ikinä ennen suostunut syömään.

Mää saattaisin pitää Reeon talossa ihan vaan tuon vuoksi 🤭

Pakko vähän kokata niistä aineista ja resepteistä, mitä isoveli heille aamulla toimitti ja vei muut ruuat pois. Kokkas siellä myös Millu ja moni muu päivällä noita maksajuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37349/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kausi jossa saa juonitella ei ole viihdyttävä . Kaipaan aikaisempien kausien keskusteluja ja tunnelmat olivat pääsääntöisesti rentoja .

Kato youtubesta kausi 2011. Silloin sai myös juonitella. Ei ollut kovin rento tunnelma tuolla(kaan) kaudella. Kyllähän tällä nykyisellä kaudella meno on huomattavasti rennompaa kuin varsinkin BB:n alkuvuosina :I

Oi, tuokin kausi on nähtävissä kokonaan! Siistiä!

Vierailija
37350/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko selvisi ketkä häädössä ja kenet Mia ja Heidi pelasti. Oliko Heidi itse häädössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37351/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?

Katsomalla 24/7 ja illan koosteet nämäkin mysteerit selviävät. Pysy siis kanavalla.

Vierailija
37352/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tällä kaudella ketään esiintyjää bileisiin? Tuskin, sehän veisi aikaa pois juonittelulta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37353/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisesta poika lähti opiskelemaan Hkiin ja isä antoi ohjeen että syö sitten kotiruokaa, kotiruokana oli Tenon lohta, poroa ja kuivalihakeittoa, poika soittaa kotiin ja sanoo että rahat loppu, isä siihen että minähän sanoin että syö kotiruokaa. hahhaaa

Vierailija
37354/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää yksi tyyppi vaan spämmää täällä ja multipeukuttaa typeriä viestejään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37355/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ku Reeo kokkailee tuolla kaikkea hyvää, ja jengi maistaa erilaisia ruokia. Sieniä ja maksaa esim. mitä jotku ei oo edes ikinä ennen suostunut syömään.

Mää saattaisin pitää Reeon talossa ihan vaan tuon vuoksi 🤭

Oi kun kuulostaa namilta 😋 Onneksi noi taitaa maistua suurimmalle osalle ja vaan muutama yökkäilee

Vierailija
37356/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, nyt oikeesti, musta on tosi epäoikeudenmukaista, että mä avauduin täällä mun tunteista ja havainnoista tätä ketjua kohtaan, ja kukaan ei reagoinu siihen. Tää syrjiminen on tosi väärin, ja mä haluan että se loppuisi.

Vierailija
37357/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?

Katsomalla 24/7 ja illan koosteet nämäkin mysteerit selviävät. Pysy siis kanavalla.

Noi näkyy vasta huomisessa koosteessa

Vierailija
37358/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajan ääni kirjoitti:

Siis onko Ruzu tippunut?

Lähti omasta halustaan pois, ei jaksanut enää.

Vierailija
37359/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla vaihteeksi jotain hauskaa katsottavaa BB-talossa. Miten olisi hurjat bileet?

Kuvitelkaa, tuo porukka ja bileet. Eivät uskalla ottaa sitä ristkä,  tiruuttavat nurkissa joillekin valituille  lirrauksen ja lapsille karkkia.

Vierailija
37360/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?

Voi olla mitä vaan, vahtunu joka kerta. Voi olla myös kuus nimee neivotteluhuoneessa ja pelastavat kaksi. Millu ja Heidi molemmat todennäköisesti häädössä.

Ketju on lukittu.