Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tosi kuvottava tuo uhriutuja joka röhähtää sänkyyn toisten väliin kysymättä lupaa.
Ketä tarkoitat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Karvani tänään BB-lähetyksessä vieraana.🤔
En usko että on, tulisi mainehaitta tälle upealle talolle, tuotannolle ja upeille asukkaille. Asukkaille jotka vuolaasti itkien saattelivat Karvanin kotimatkalle, väliin näytti että viimeiselle matkalle.
Tunnelma oli todella kuin hautajaisissa. Kaikki kävijät vuorotellen esittämässä suruvalittelunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tosi kuvottava tuo uhriutuja joka röhähtää sänkyyn toisten väliin kysymättä lupaa.
Ketä tarkoitat
Häntä itseään.
Mä halusin Paavo Pesusieni kakun, ilmapallot ja sen että me ollaan kaikki yhdessä. Mutta oliko se perjantaina? EI, VAAN SAA*ANA LAUANTAINA!
Nautin tilanteesta kun ilmoitettiin että Reeo ja Miika ei saa osallistua nimeämiskilpailuun . Naamat olivat näkemisen arvoisia .
Mä en nyt niinkö oikein pysty tähän tai silleen niinku, nii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Karvani tänään BB-lähetyksessä vieraana.🤔
En usko että on, tulisi mainehaitta tälle upealle talolle, tuotannolle ja upeille asukkaille. Asukkaille jotka vuolaasti itkien saattelivat Karvanin kotimatkalle, väliin näytti että viimeiselle matkalle.
Tunnelma oli todella kuin hautajaisissa. Kaikki kävijät vuorotellen esittämässä suruvalittelunsa.
Kuvottava näytelmä kertoi vain sen, millainen pesä BB-talo on. Muutaman päivän ovat olleet läjässä, käärmeillen ja toisista pahaa puhuen, kun joku väsyy ja romahtaa, aletaan näyttelemään hurjemmin. Mikä performanssi.
Kuka kirjoitti sen viestin?
Mä meen nukkumaan heti, ku mä saan kuulla sen yhen biisin.
Voin kertoa että Laura kieroilija kyllä lähtee,sillä savon muijalla on pissa pahasti päähän noussut,kiroilee ja pöin naamaa ja on huutaen hapannaama ja käyttää Heidiä hyväkseen vaikka puukottaa heti kun pystyy sekä yrittää hyötyä Heidistä. Ei oikeesti tykkää kuin itsestään.
Mä vaan halusin ilmottaa et mä oon vieläki tääl kopis.
Tämä kausi jossa saa juonitella ei ole viihdyttävä . Kaipaan aikaisempien kausien keskusteluja ja tunnelmat olivat pääsääntöisesti rentoja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on todella inhottava.
Heti kun joutuu pudotukseen, äänestetään ulos.
Alta kulmien katselee.
Ei pysty katsomaan silmiin.
Epärehellinen ihminen.Epäasiallista kutsua tuntemattomia henkilöitä inhottavasti . Vaikka Laura olisi häädössä ei häntä häädetä . Kannattajia kyllä löytyy .
Laura on epämiellyttävä ja kyllästyttävä asukas. Naama vakavana makaa sängyllä ja sama levy pyörii uudestaan ja uudestaan ja uudestaan
Ei tuota enää jaksa.
Tästä kaudesta puuttuu huumoritehtävät. Niitä tarvittaisiin tällaisen juonittelun vastapainoksi. Esim. se Joelin kauden mysteerimurhatehtävä.
Vois olla vaihteeksi jotain hauskaa katsottavaa BB-talossa. Miten olisi hurjat bileet?
Vierailija kirjoitti:
Tästä kaudesta puuttuu huumoritehtävät. Niitä tarvittaisiin tällaisen juonittelun vastapainoksi. Esim. se Joelin kauden mysteerimurhatehtävä.
Nimenomaan huumoria kaipaisin minäkin! Treenaamista ja juonittelua on suorastaan epämiellyttävä seurata viihteenä.
Sofian takia mut hakattiin vessassa.
Hyvä havainto . Reeo kyllä muistuttaa siunatun hulluuden matkasaarnaaja Lempistä .