Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Laura putoaa heti seuraavassa mahdollisessa häädössä.
Laura ei putoa vaikka olisi häädössä .
Varmasti putoaa. Katsojat ovat kyllästyneitä häneen. Aivan hutivalinta taloon.
Aion huomenna pelata BB-juomapeliä. Joka kerta, kun joku sanoo Jep, otan huikan.
miten nopeasti veikkaatte, että humallun ?
Onkohan Karvani tänään BB-lähetyksessä vieraana.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu pelastaa itsensä.
onkohan edes häädössä, Milena ei haluisi antaa pistettä Millulle sanoi Reeolle illalla. Kiinnostavaa ketä Milena iänestää. Kenen joukoissa seisot?????
Milena, tuo kaikkien käärmeitten äiti heiluu pahemmin kuin tuuliviiri, eli voi antaa äänensä ihan kenelle vaan.
En pidä Milenaa uhkana tässä vaiheessa kun ei hänellä ole ketään erityistä liittoumaa..ennemmin toivon että hajotettaisiin salla-milla tai laura -merve liittouma.
Vähän typeriä noi muovipussileikit.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Karvani tänään BB-lähetyksessä vieraana.🤔
Mulle käy, jos ei vie tilaa SomeLauroilta💕
Mä en jaksa nykyään enää niin paljon kommentoida. Spläässhit väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Laura on todella inhottava.
Heti kun joutuu pudotukseen, äänestetään ulos.
Alta kulmien katselee.
Ei pysty katsomaan silmiin.
Epärehellinen ihminen.
Epäasiallista kutsua tuntemattomia henkilöitä inhottavasti . Vaikka Laura olisi häädössä ei häntä häädetä . Kannattajia kyllä löytyy .
Vierailija kirjoitti:
Vähän typeriä noi muovipussileikit.
Eikös Aleksi just tykkää tuollaisista kuristamis-/tukehtumisleikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Aion huomenna pelata BB-juomapeliä. Joka kerta, kun joku sanoo Jep, otan huikan.
miten nopeasti veikkaatte, että humallun ?
Et ehdi edes lounaaseen asti kun jo sammut.
Vierailija kirjoitti:
Aion huomenna pelata BB-juomapeliä. Joka kerta, kun joku sanoo Jep, otan huikan.
miten nopeasti veikkaatte, että humallun ?
Max 20 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Karvani tänään BB-lähetyksessä vieraana.🤔
En usko että on, tulisi mainehaitta tälle upealle talolle, tuotannolle ja upeille asukkaille. Asukkaille jotka vuolaasti itkien saattelivat Karvanin kotimatkalle, väliin näytti että viimeiselle matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt on niin,että saavat ottaa kaksi häädöstä. Mia pelastaa itsensä tai Aleksin,jos ei Millu itse oo häätöuhan alla. Heidi pelastaa Reeon,koska en usko,että Heidi olisi saanu niin paljon pisteitä. Varmaan häädössä ainakin Milena,Salla/Milla.
Kylläpä olet kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Laura putoaa heti seuraavassa mahdollisessa häädössä.
Varmana ei tipu .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Laura putoaa heti seuraavassa mahdollisessa häädössä.
Laura ei putoa vaikka olisi häädössä .
Varmasti putoaa. Katsojat ovat kyllästyneitä häneen. Aivan hutivalinta taloon.
Olen katsoja enkä toden totta ole Lauraan kyllästynyt .
Kyllä on tosi kuvottava tuo uhriutuja joka röhähtää sänkyyn toisten väliin kysymättä lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän typeriä noi muovipussileikit.
Eikös Aleksi just tykkää tuollaisista kuristamis-/tukehtumisleikeistä.
Joo, ja siksi saakin äärimmäisen huonoja ideoita siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Karvani tänään BB-lähetyksessä vieraana.🤔
Mulle käy, jos ei vie tilaa SomeLauroilta💕
mä oon aina niin eri mieltä ihaniensomelaurojen kanssa kaikesta. myös siitä et ne on ihania, koska ne on vaan somelauroja. varsinkin se toinen, ei olla mistään samaa mieltä ja mietin, että miten voi ajatella noin eri tavalla. että onko sille sanottu, että ajattelet mahdollisimman päinvastoin kaikesta ja pullauttelet ne ulos suusta niin saadaan katsojalukuja.
Ei Sofian tarvi syödä maksaa jos se ei haluu. Se syö kasvispainotteisesti. Ja musta se pärjäs tosi hyvin häkkitehtävässä niinku se iteki sano, ylitti itsensä. Muut kyllä ymmärtää Sofian tunteet.
Tyhmää että Sofialle pitäisi antaa kaikki periksi. Big Brotherin idea on että välillä on myös ikävää ja on kestettävä asioita.