Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ihmisiä, jotka valvovat öisin?

Vierailija
19.09.2022 |

Siis jotka valvovat joka yö 03.00 - 04.00 tienoille ja heräävät puolilta päivin. Koetteko, että olette silti pirteitä ja tuollainen nukkuminen riittää teille? Miksi elätte sellaisessa rytmissä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti täällä ketään tuommoista ole.

Vierailija
2/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen nukkumaan vasta klo 3-4 kun ei aiemmin nukuta. Työpäivinä kuitenkin herään klo 8 ja aloitan etätyöni klo 9. joskus nukun duunipäivän jälkeen pienet päiväunet, joskus en, sen mukaan väsyttääkö. Hyvin on toiminut jo kauan, ikää jo kohta 50 ja näin olen aina elänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Kyllä samoin voin asioita tehdä kuin muutkin minulla on vain eri rytmi kuin yleensä ihmisillä. Tuollainen rytmi tulee minulla luonnollisemmin ja olen öisin tuotteliaampi kuin esim aamuisin. En ole lainkaan aamuihmisiä.

Vierailija
4/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon yöt naapurien kiusaksi. Ei ongelmia.

Vierailija
5/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan. Kyllä samoin voin asioita tehdä kuin muutkin minulla on vain eri rytmi kuin yleensä ihmisillä. Tuollainen rytmi tulee minulla luonnollisemmin ja olen öisin tuotteliaampi kuin esim aamuisin. En ole lainkaan aamuihmisiä.

Samoin. Kun saan itse päättää, se menee aina siihen että menen nukkumaan kolmen-neljän aikaan ja herään joskus yhdeltä iltapäivällä. Esim. koulutöissä saan eniten aikaan iltakahdeksan ja aamukahden välillä, näin kirjoitin esim. kandini. Aamut on vaikeita, vaikka olisin tunneissa nukkunut yhtä paljon. Aamupäivät, varsinkin klo 9 - 12 on hyvin epätuotteliasta ja koomassa menevää aikaa jos olen silloin hereillä. Kun saan mennä oman rytmin mukaan ja herätä luonnollisesti, niin olen virkeä. Jännästi kuitenkin, jos olen mennyt puolilta öin nukkumaan niin klo 6 on helpompi herätä kuin klo 8.

Vierailija
6/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisolla melko yleistä. Jos vaan mahdollista valvotaan yöt ja nukutaan päivät.

Vierailija
7/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen eläkkeellä,minulla on aikaa ja voin elää niin kuin haluan. Niinnpä vuorokausirytmillä ei ole minulle merkitystä, kunhan nukun tarpeeksi vuorokauden aikana. Esim. viime yönä valvoin aamuseitsemään saakka ja heräsin suunnilleen kahden aikaan.

Olen aina ollut sellainen, että valvon kun valvottaa, nukun kun nukuttaa. Eri asia on tietysti silloin, kun pitää mennä jonnekin, on sovittuja tapaamisia ja niin poispäin. Silloin täytyy säätää oma rytminsä ”normaalien” ihmisten rytmin mukaiseksi.

Vierailija
8/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun silloin kun nukuttaa. Ei kuulu muille.

Vierailija
9/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun virkku illan torkku.Herään vain jos alakerran vanhempi nainen salaa poltaa tupakkan parvekella. Vaivautumatta lasituksiaan aukaista.Luule ei haise ilta tai yö!Hajut tulle ikunoiden rakoventilistä asuntooni ja sinä menen yö uneni.Pyhää raivoa mielessä häntä kohtaan.Kun parveke tupakointi kieletty, tarkoittaa myös häntä.

Vierailija
10/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tähän aikaan valveilla.

Vierailija
11/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamun virkku illan torkku.Herään vain jos alakerran vanhempi nainen salaa poltaa tupakkan parvekella. Vaivautumatta lasituksiaan aukaista.Luule ei haise ilta tai yö!Hajut tulle ikunoiden rakoventilistä asuntooni ja sinä menen yö uneni.Pyhää raivoa mielessä häntä kohtaan.Kun parveke tupakointi kieletty, tarkoittaa myös häntä.

Eksyit vähän aiheesta.

Vierailija
12/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen joskus puoliltäöin nukkumaan, mutta heräilen pitkin yötä, käyn myös jääkaapilla joka kerta syömässä jotain pientä. Aiemmin kun olin ketjupolttaja, kävin tupakalla, mutta nyt ei enää pysty.

Silti olen huomattavan virkeä ja tehokas.

Vierailija
13/13 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten eläisin tuossa rytmissä eli aamuyölle valvoisin ja nukkuisin noin keskipäivän paikkeille. Mutta koska on pienet lapset ja käyn töissä ja mun pitäisi työaamuina herätä viimeistään 5.45 ehtiäkseni klo 6 bussiin, niin eipä tuollainen rytmi ole mahdollinen. Silti tosin valvon usein vähintään klo 1, mutta enpä kavahda klo 2-3 astikaan valvoa, jos on jotain kiinnostavaa mielessä, vaikka pitäisi herätä töihin. Tiedän, että nukun jatkuvasti liian vähän ja pienin lapsistani vielä usein yöherättelee mua ainakin sen yhden kerran, usein toisenkin.