Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Voiko vegeille laittaa kanalientä?
Siihen ei kukaan kuole. Olkoot syömättä jos ei kelpaa. Siinä kanaliemessä ei edes ole kanaa.
Mari kirjoitti:
Joko Aleksi ja Mia ovat suudelleet?
ei oo pusuteltu, sänky otettu pois ja Mia siirtyi siihen paikkaaan mistä asukasta lähtenyt. Toivottavasti Mia ei poistu vähään aikaan, reipas ja vilkas,seurallinen, hauska
Mari kirjoitti:
Joko Aleksi ja Mia ovat suudelleet?
Taitaa Aleksi suukotella vain äitiä ja naapurin poikosia.
Kyllä täytyy huomioida veget, onko tuolla kellään laktoosi-intoleranssia jne
Nabbe on kyllä kehittänyt suorastaan taidetta tuosta hoono soomesta tai paremminkin hoono keelestä, kun eihän hän jaksa lausua mitään sanaa kunnolla, ei edes englanninkielisiä.
Big brotherinkin sanoo välillä big bra. Joskus on reippaammalla tuulella tai sitten lipsahtaa ihan vain epähuomiossa, että big bradö.
:D
Vierailija kirjoitti:
Millu pelastaa itsensä.
onkohan edes häädössä, Milena ei haluisi antaa pistettä Millulle sanoi Reeolle illalla. Kiinnostavaa ketä Milena iänestää. Kenen joukoissa seisot?????
Toivottavasti nyt on niin,että saavat ottaa kaksi häädöstä. Mia pelastaa itsensä tai Aleksin,jos ei Millu itse oo häätöuhan alla. Heidi pelastaa Reeon,koska en usko,että Heidi olisi saanu niin paljon pisteitä. Varmaan häädössä ainakin Milena,Salla/Milla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu pelastaa itsensä.
onkohan edes häädössä, Milena ei haluisi antaa pistettä Millulle sanoi Reeolle illalla. Kiinnostavaa ketä Milena iänestää. Kenen joukoissa seisot?????
Milena, tuo kaikkien käärmeitten äiti heiluu pahemmin kuin tuuliviiri, eli voi antaa äänensä ihan kenelle vaan.
Tahallista hoono soomea uskon. Kerää sympapojoja mielestaan ma e ummarra mitaa ny riitttaaaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko vegeille laittaa kanalientä?
Siihen ei kukaan kuole. Olkoot syömättä jos ei kelpaa. Siinä kanaliemessä ei edes ole kanaa.
Ainakin Maggilla on 0,2% kanaa kanaliemessä. Eli ihan vetusti.😁
Elokapina tukkinut Manskun eli Mannerheimintien, voi voi, ai ai
Reeo miikka nabbe liikkiksiä nyt
Nuo ne ei hirveesti bileitä kaipaile.
Noni.. Reeolla ja Miikalla on kova työ nyt esittää mukavaa jätkää sunnuntaihin asti, nyt on näyttelijänlahjat testissä. Reeo on ihan viihdyttävää katseltavaa kun se esittää mukavaa mutta Miikka - kriiiks, ei sen ääntä ees voi kuunnella. Hyi hitto!!
Toivon että Laura putoaa heti seuraavassa mahdollisessa häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Nabbe on kyllä kehittänyt suorastaan taidetta tuosta hoono soomesta tai paremminkin hoono keelestä, kun eihän hän jaksa lausua mitään sanaa kunnolla, ei edes englanninkielisiä.
Big brotherinkin sanoo välillä big bra. Joskus on reippaammalla tuulella tai sitten lipsahtaa ihan vain epähuomiossa, että big bradö.
:D
Yleensä jos viettää kuukauden natiivien kanssa niin kielitaito paranee. Mutta ei tunnu Nabbella paranevan yhtään. Välillä ihan käsittämätöntä solkotusta. Miten edes ymmärtää mitä big braa sanoo?
Onko tämä joku näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Tahallista hoono soomea uskon. Kerää sympapojoja mielestaan ma e ummarra mitaa ny riitttaaaaa!
En usko, että tahallinen lällytys onnituisi noin täydellisesti, aikanaan näitä lapsen kielellä puhuvia oli enemmänkin. Nykyään heitä kyetään auttamaan, jos auttaminen aloitetaan ajoissa. Lapsellinen itkukin on hänelle itselleen aito asia.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Laura putoaa heti seuraavassa mahdollisessa häädössä.
Laura ei putoa vaikka olisi häädössä .
Entäs jos on Aleksi ja Reeo tai Heidi ja Mia? Siitä saatais kunnon tappelu kuka otetaan pois.