Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37261/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twist and.. kirjoitti:

Jos Aleksi ja Heidi on kumpikin häädössä, ottavatko Mia ja Heidi Aleksin pois, jos vain yhden saa ottaa?

Entäs jos on Aleksi ja Reeo tai Heidi ja Mia? Siitä saatais kunnon tappelu kuka otetaan pois.

Vierailija
37262/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko vegeille laittaa kanalientä?

Siihen ei kukaan kuole. Olkoot syömättä jos ei kelpaa. Siinä kanaliemessä ei edes ole kanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37263/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari kirjoitti:

Joko Aleksi ja Mia ovat suudelleet?

ei oo pusuteltu, sänky otettu pois ja Mia siirtyi siihen paikkaaan mistä asukasta lähtenyt. Toivottavasti Mia ei poistu vähään aikaan, reipas ja vilkas,seurallinen, hauska

Vierailija
37264/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari kirjoitti:

Joko Aleksi ja Mia ovat suudelleet?

Taitaa Aleksi suukotella vain äitiä ja naapurin poikosia.

Vierailija
37265/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy huomioida veget, onko tuolla kellään laktoosi-intoleranssia jne

Vierailija
37266/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe on kyllä kehittänyt suorastaan taidetta tuosta hoono soomesta tai paremminkin hoono keelestä, kun eihän hän jaksa lausua mitään sanaa kunnolla, ei edes englanninkielisiä.

Big brotherinkin sanoo välillä big bra. Joskus on reippaammalla tuulella tai sitten lipsahtaa ihan vain epähuomiossa, että big bradö

 

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37267/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu pelastaa itsensä.

onkohan edes häädössä, Milena ei haluisi antaa pistettä Millulle sanoi Reeolle illalla. Kiinnostavaa ketä Milena iänestää. Kenen joukoissa seisot?????

Vierailija
37268/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt on niin,että saavat ottaa kaksi häädöstä. Mia pelastaa itsensä tai Aleksin,jos ei Millu itse oo häätöuhan alla. Heidi pelastaa Reeon,koska en usko,että Heidi olisi saanu niin paljon pisteitä. Varmaan häädössä ainakin Milena,Salla/Milla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37269/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millu pelastaa itsensä.

onkohan edes häädössä, Milena ei haluisi antaa pistettä Millulle sanoi Reeolle illalla. Kiinnostavaa ketä Milena iänestää. Kenen joukoissa seisot?????

Milena, tuo kaikkien käärmeitten äiti heiluu pahemmin kuin tuuliviiri, eli voi antaa äänensä ihan kenelle vaan.

Vierailija
37270/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallista hoono soomea uskon. Kerää sympapojoja mielestaan ma e ummarra mitaa ny riitttaaaaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37271/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko vegeille laittaa kanalientä?

Siihen ei kukaan kuole. Olkoot syömättä jos ei kelpaa. Siinä kanaliemessä ei edes ole kanaa.

Ainakin Maggilla on 0,2% kanaa kanaliemessä. Eli ihan vetusti.😁

Vierailija
37272/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina tukkinut Manskun eli Mannerheimintien, voi voi, ai ai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37273/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo miikka nabbe liikkiksiä nyt

Vierailija
37274/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ne ei hirveesti bileitä kaipaile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37275/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni.. Reeolla ja Miikalla on kova työ nyt esittää mukavaa jätkää sunnuntaihin asti, nyt on näyttelijänlahjat testissä. Reeo on ihan viihdyttävää katseltavaa kun se esittää mukavaa mutta Miikka - kriiiks, ei sen ääntä ees voi kuunnella. Hyi hitto!!

Vierailija
37276/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Laura putoaa heti seuraavassa mahdollisessa häädössä.

Vierailija
37277/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe on kyllä kehittänyt suorastaan taidetta tuosta hoono soomesta tai paremminkin hoono keelestä, kun eihän hän jaksa lausua mitään sanaa kunnolla, ei edes englanninkielisiä.

Big brotherinkin sanoo välillä big bra. Joskus on reippaammalla tuulella tai sitten lipsahtaa ihan vain epähuomiossa, että big bradö

 

:D

Yleensä jos viettää kuukauden natiivien kanssa niin kielitaito paranee. Mutta ei tunnu Nabbella paranevan yhtään. Välillä ihan käsittämätöntä solkotusta. Miten edes ymmärtää mitä big braa sanoo?

Onko tämä joku näyttelijä?

Vierailija
37278/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallista hoono soomea uskon. Kerää sympapojoja mielestaan ma e ummarra mitaa ny riitttaaaaa!

En usko, että tahallinen lällytys onnituisi noin täydellisesti, aikanaan näitä lapsen kielellä puhuvia oli enemmänkin. Nykyään heitä kyetään auttamaan, jos auttaminen aloitetaan ajoissa. Lapsellinen itkukin on hänelle itselleen aito asia.

Vierailija
37279/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko ne maksaa? Miksi?

Vierailija
37280/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Laura putoaa heti seuraavassa mahdollisessa häädössä.

Laura ei putoa vaikka olisi häädössä .

Ketju on lukittu.