Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton tammikuu 2023

exjuoppo
22.12.2022 |

Tervetuloa vaan kaikki jotka aikovat olla mukana tässä ns. projektissa! Itselläni onkin jo pari viikkoa tipatonta takana ja aion olla myös koko ensikuun (ehkä vielä sen jälkeenkin) ilman ryyppyä. :)

Mieli on alkanut voimaan paremmin jo näiden kahden viikon aikana! Tsemppiä kaikille <3

Kommentit (400)

Vierailija
1/400 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tipatonta uutta vuotta! Mukana ollaan! Missäs kaikki muut?

Vierailija
2/400 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat korkki kiinni, jookos kookos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/400 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imekää parsaa tippoinenne.

Minä juon kaljaa normaalusti.

Vierailija
4/400 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan! Viime vuonna tykkäsin kovasti, kun oli porukka, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia tipattomuudesta ja seurata hyvinvoinnin kasvua :-)

Vierailija
5/400 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana. Aiemmin en ole pitänyt, mutta nyt oli jotenkin turhan kostea juhlakausi marraskuusta eteenpäin.

Vierailija
6/400 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mukana minäkin! Toivottavasti saadaan sama hyvä meininki kuin vuosi sitten.

-Tomsku

Vierailija
7/400 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton katkesi jo tänä aamuna. Ensi vuonna uusi yritys.

Vierailija
8/400 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppaa ja humppaa kirjoitti:

Tipaton katkesi jo tänä aamuna. Ensi vuonna uusi yritys.

Joo eihän sitä tipatonta voi tänään aloittaa jos on eilen ryypännyt. Loivennus vähintään ensin. 

Vierailija
9/400 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, päivä 2/50 minulla. Tänä vuonna tavoite hieman pidemmällä kuin viimeksi.

-Tomsku

Vierailija
10/400 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee päivä 2 vielä on helppoa. Miten muilla?

Vierailija
11/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minäkin taas!

-Sinna

Vierailija
12/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, viime yöksi otin Melatoninin, mutta tuntuu etten nukkunut juurikaan. Ei se mitään, 3 päivä alkoi :-) kivaa kun on tuttuja viime vuodelta

Vierailija
13/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 ja Sinna, kiva nähdä taas! Saas nähdä saapuuko vielä muitakin tuttuja viime vuodelta. Toivottavasti myös uutta porukkaa.

Päivä 3/50, hyvä mieli. Viime tammikuu ja lopulta koko vuosi opettivat paljon, niin hyvässä kuin pahassa. Kelailen tuntemuksia itsekseni hetken, ja kirjoittelen niitä sitten tännekin. 

-Tomsku

Vierailija
14/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan :)

Pitemmän aikaa miettiny jo että menny maku koko juomisesta vaikka en suurkuluttaja ookaan. Sama ois lopettaa koko touhu kokonaan ku ei mitään iloo enää oikein tuo.

Ilolla ootan tulevaa 😊

Vierailija
15/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole tarvetta millekään "projektille" sillä olen päässyt alkosta eroon jo vuosia sitten. Mukana kuitenkin keväälle koska pitäisi alottaa laihis ja keto ei tykkää alkoilusta.

Vierailija
16/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan viime vuoden ketjusta tutut ja muutkin tipattomat! 🙋 Kolmas päivä näkyis olevan menossa. Ajattelin rutistaa kerralla talvilomaan saakka kuten viime vuonnakin, saas nähdä kuinka ämmän käy.

Mites voinnit toisilla? Itsellä ei vielä tunnu tämä arki missään, kun edelleenkin olen ollut viikonlopputissuttelija. Perjantaina nähdään, ottaako koville vai ei.

- Helmi

Vierailija
17/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, päivä 2/50 minulla. Tänä vuonna tavoite hieman pidemmällä kuin viimeksi.

-Tomsku

Ai hei Tomsku, sinäkin suunnittelet pidempää neneänvalkaisua! Kiva, yritellään yhdessä. 👍

- Helmi

18/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota tipatonta tartte viettää, kun emme juo muutenkaan mitään alkoholijuomia.

Vierailija
19/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin jouluna. 10 päivää siis kohta plakkarissa. En lupaa mitään.

Nukkuminen ollut nyt vähän huonoa. Minulla ei ole periaatetta eikä ihannetta, kroppa vaan ei enää kestä juomista.

Vierailija
20/400 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailija kirjoitti:

Eipä tuota tipatonta tartte viettää, kun emme juo muutenkaan mitään alkoholijuomia.

Teitä raittiusnarsisteja tunkee aina näihin ketjuihin.

Avaa mikä tahansa ketju alkoholista, niin te olette heti siellä elvistelemässä.

Ketään ei kiinnosta se että te ette juo.

Ei yhtään ketään.