Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät huolehdi itsestään?

Vierailija
30.07.2022 |

Miksi nykypäivänä suurin osa ihmisistä ei huolehdi itsestään? Ei liikuntaa, epäterveellistä ruokaa jne. En ymmärrä miksi 40v haluaa olla huonommassa kunnossa kuin jotkut 80v ihmiset. Kävely on vaivalloista ylipainon ja huonon lihaskunnon takia, puuskutetaan kun joutuu kävelemään 20 porrasta jne. Monella on jo verenpainelääkitys käytössä tai kakkostyypin diapetes. On karsea vanhuus tulossa kun tuossa ikää ollaan jo huonossa kunnossa. Eikä olisi kiva elää virkeänä ja terveenä elämäänsä ja tehdä itsensä eteen jotakin? En ymmärrä.

Kommentit (303)

Vierailija
301/303 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua yksinäistä kun ei muta elämässä,pohtia vain ventto vieraiden ihmisten ulkonäköä?

Muta kun mä joutu maksamaan niitten ventto vieraiden sairastamiset ja ennenaikaiset eläkkeet. Aattele omalle kohalle, muta et sä osaa ku ei sulla ole tuloja nii ei oo maksettavana verojakaa.

No paljos sinä niitä veroja sitten makselet?

Vierailija
302/303 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen sitten tällainen. Olen nimittäin 120 kg / 160 cm nainen, lihavuuden takia on jo nivelrikkoa jalkaterissä, polvissa ja lonkissa ja muutakin vaivaa ja sairautta. 

Miksi? Koska ei minulla ole jaksamista huolehtia itsestäni. Ei oikein motivaatiotakaan. Työ imee kaikki mehut, ja ilman lääkitsemistä herkuilla ja viinalla varmaan tekisin itsem urhan. Ja yleinen elämään kyllästyminen myös. Olen lapsesta asti toivonut ettei minua olisi edes tehty tähän maailmaan. Inhoan koko maailmaa ja elämää. Haluan vaan pois.

Hei hei älä nyt sentään! Älä noista välitä. Niillä tulee olemaan jotain vielä edessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/303 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansa on nyt laiska ja lihava.

Ylipainoisia on yli puolet.

Tilanne on järkyttävä.

Nyt onkin vahvan kuntokuurin aika.

Eli koko kansa liikkeelle ja kovaa.

Miksi valtio ei kannusta urheiluun?

Sanoppa se, painoindeksisi voisi olla veroprosenttisi, kuitenkin vähintään 19,5.