Miehen eksä soitti ja varoitti miehestä
Mies kuulemma osaa olla suhteen alussa todella ihana ja hurmaava, mutta ennemmin tai myohemmin totuus paljastuu. Mies oli kuulemma ollut väkivaltainen eksää kohtaan, kontrolloinut koko elämää ja ollut kaikin tavoin kauhea puoliso. Eksä epäili miestä narsistiksi ja kehotti olemaan varovainen. Enpä tiedä pitäisikö uskoa vai yrittääkö vain erosta katkerana mustamaalata miestäni
Kommentit (305)
Vieläkö olette yhdessä ko. miekkosen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.
Joopajoo. Itseasiassa hyvin usea nainen on niin sekopäinen että mustamaalaa.
Vaikka kuinka alapeukuttaisitte niin tässä on totuus. Suurin osa naisista on täysiä sekopäitä. Varsinkin suomalaisista naisista.
Mitähän se kertoo sinusta, että tunnet hyvin paljon sekopäisiä naisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.
Vaikka kuinka alapeukuttaisitte niin tässä on totuus. Suurin osa naisista on täysiä sekopäitä. Varsinkin suomalaisista naisista.
Mitähän se kertoo sinusta, että tunnet hyvin paljon sekopäisiä naisia...
Sitä että tunnen teitä naisia hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitti myös aikoinaan. Minä en uskonut sanaakaan. Ajattelin, että on erosta katkera ja puhuu paskaa. Kerroin miehellekin soitosta ja hän haukkui exän umpihulluksi, liikaa tissuttelevaksi manipuloijaksi joka yrittää tuhota hänen uuden onnen kateuttaan. Exän jutut oli aika raskaita, hän sanoi että miehellä on bipolaarihäiriö ja vainoharhaisuutta ja hän on tuurijuoppo. Siinä vaiheessa suhdetta ei näkynyt merkkiäkään mistään mt-ongelmista tai liikaa juomisesta, joten oli helppo uskoa että exä puhuu paskaa.
No, oikeassa se exä oli. Miehellä oli vaan pitkä hyvä hypomaniavaihe päällä kun tavattiin. Pukkasi sitten puolen vuoden päästä psykoositason maniaksi, sitten masennukseksi. Vainoharhoja tuli usein maniassa. Ja silloin myös joi, kävi huorissa, uhkapelasi jne. Ihana unelmamies oli.
Toisaalta en voi sanoa että olisi kannattanut uskoa heti eksää, koska olisihan se ollut mahdollista että hänen jutut ei olisi olleet totta ja olisin menettänyt hyvänkin miehen. Joten kannattaa itse katsoa miten on, mutta ehkä vähän tarkkailla näkyykö miehessä merkkejä niistä asioista mitä eksä on varoittanut.
Bipolaarisuus on kuitenkin sairaus, jota voi hoitaa. Kuvailemasi asiat ovat sairauen oireita. Minusta niiden perusteella ei voi leimata ihmistä huonoksi tai kusipääksi (etkä niin ainakaan suoraan tehnytkään). On totta, että joskus hoitamaton tai huonossa jamassa oleva sairaus tulee suhteen kolmanneksi pyöräksi. Sairauden kanssa ei voi seurustella. Jos sairautta ei saa tasapainoon, ei suhteellakaan liene toivoa. Nimim. psykoottisen poikkiksensa nuorena jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko incel vai vaimonhakkaaja? Muut ei tuollasta kirjoittele, vaikka muuta väität. Sitä paitsi, tilastojen valossa paljon osuvampi olisi sanoa että suurin osa miehistä on narsistisia hakkaajia.
Pitikö olla perherikkoja, eikö löytynyt Vapaata poikamiestä!?
Nyt saat yllin kyllin , kuulla Mustasukkaisen hylätyn vaimon puheita ja uhkailuja.
Mutten , sitä saa mitä tilaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekkin harkinnut että soittaisin miehen toiselle naiselle, hän siis vaihtaa minut häneen. Tekisi mieli varoittaa oikeasti mutta sitten taas mietin että eiköhän hyö ole toisensa tavallaan ansainneetkin. Ja ehdin oikeasti saada eron selväksi yms jos se pitää miehen kiireisenä sen aikaa.
Kieltämättä olen vahingoniloinenkin. Minun helvetti on loppumassa, jonkun muun alkamassa. Ehkä kuitenkin haluaisin olla kärpäsenä katossa kun ne jutut alkaa ja tämä toinen huomaa. Miehellä tällä hetkellä hypomania päällä, hoitamaton masennus, työuupumus ja ad/hd johon ei ota lääkkeitä ja narsistisia piirteitä sekä väkivaltaisuutta. Ehkä en rakastunutta paria häiritse panetteluillani.
Sinä olet se joka roikkuu miehessä ja tulet jätetyksi, miksi olisit vahingoniloinen. Soittasit vain saadaksesi suhteen loppumaan ja miehen takaisin itsellesi. Miksi olet halunnut elää helvetissä?
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun oma ex-narsistimieheni löysi uuden naisen, niin olin todella helpottunut ja onnellinen, koska mies sai uuden kohteen ja jätti minut rauhaan. Toki kävi sääliksi uutta naista, mutta pelkäsin miestä niin paljon, että siinä tilanteessa se oli helpotus. En olisi myöskään voinut ottaa sitä riskiä, että varoittaisin uutta naista, koska mikäli mies olisi saanut tietää siitä, niin olisin saanut miehen vihat niskaani.
Toisaalta mies taas joutuisi käyttäytymään todella varovaisesti ettei sinulle tulisi uutta näyttöä häntä vastaan, jonka voisit esittää sen nyksälle. Nyksänsähän se varmasti haluaa pitää ja esittää hänelle täydellistä.
Komsii, komsaa. Oman mieheni exä väittä miestäni lyöjäksi. Tämä ei kuitenkiaan pitänyt paikkaansa, olin tuntenut miehen jo pitemmän aikaa, tätä exä ei tiennyt.
Minäkin soitin kerran ihan vittullakseni. Toivottavasti erosivat, omahyväiset kusipäät.
Eksä voi valehdella tai puhua tottakin. Mutta sinuna kyselisin asiaa miehen ystäviltä, sukulaisilta. Kai tunnet heitä ??
Narsisti haluaa sitouttaa naisen mahdollisimman nopeasti eli haluaa esim. että mennään nopeasti kihloihin ja jopa lapsi tehdään nopeasti. Sitten kun nainen on saatu "vangituksi" niin sitten tulee esim. se ensimmäinen isku. Useimmiten miehet on narsisteja joten niin tässäkin esimerkissä. Jos aluksi kaikki on niin ihanaa että sitä ei edes uskoisi todeksi, niin se ei olekaan totta pitkän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eksä voi valehdella tai puhua tottakin. Mutta sinuna kyselisin asiaa miehen ystäviltä, sukulaisilta. Kai tunnet heitä ??
Miehet keskenään ovat niin lojaaleja toisilleen, että tuskin kertovat mitään negatiivisesta miehestä, se on tosi harvinaista. Valehtelevat miehen puolesta mieluummin.
Sukulaisetkaan harvoin kertovat mitään negatiivista, eivät välttämättä edes tiedä.
Mikkohan se siellä on. Olin onnellinen kun jätti minut rauhaan löydettyään sinut, ja kerroin totuuden kun kysyit. Olin surullinen puolestasi kun kuulin että olet raskaana. Toivon että olet tarpeeksi vahva, itsesi ja lapsenne puolesta.
Bipolaarihäiriöstä vaikea parantua. Ei meinaa auttaa lääkkeet eikä terapia. Ja masennusvaiheessa itsemurhariski todella suuri. Maniavaiheessa päättömät suunnitelmat ja rahankäyttö holtitonta.
Tästä keskustelusta on poistettu osa ex:n motivaatiota kyseenalaistavista kommenteistä. Koskahan poistuu loputkin. Näköjään sallitaan tässäkin keskustelussa vain yksi mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen exä stalkkasi sinut ja sinä pidät häntä terveenä.
Tämä minustakin on hieman epäilyttävää. Jos eksä kokee tosiaan asiakseen ottaa aktiivisesti yhteyttä on isompi vaara tuollaiselle sekopäisyydelle, vaikka voihan se eksä asiaakin puhua. Parempi olisi, että kysyisi itse eksältä, miksi suhde päättyi, jos kokee sen jotenkin tärkeäksi tietää, muuten kuin uuden kumppanin kertomana.
Jos asia onkin niin, että tällä eksällä onkin niin paljon empatiaa, ettei halua että kukaan tulee kärsimään samaa mitä itse joutui kärsimään.
Sinulla taas ei.
Aina parasta halutaan naisista uskoa. Eihän ne koskaan pahaa tarkoita tietenkään eikä voi olla hulluja. Naiset on ihania.
Tässä on nyt mietittävä todennäköisyyttä. Onko mies sellainen kuin hänen exänsä varoittaa vai onko exä hullu.
Kannattanee olla vähän varuillaan ainakin.
Minusta tuntuu, että voi hyvinkin olla totta. Naiset ovat kuitenkin kokemukseni mukaan aika lojaaleja toisilleen ja asia, josta soittaja varoitti, on sen verran iso, etten usko, että ns. normimustasukkaisuus normiterveessä ihmisessä aiheuttaisi soiton.
Kysyisin mieheltä tai seuraisin tiiviisti merkkejä tai ehkäpä jättäisi suhteen siihen. Tai sitten vois vielä ottaa yhteyttä soittajaan ja jos hän asuu lähellä, ehdottaa vaikka kahvihetkeä ja enemmän jutustelua.
Tämä narsistidiagnoosi on nykyäjän muoti-ilmiö. Sitä ei saisi kevyesti käyttää.
Kyllä se on kaikkien kannalta parasta, että tämän palstan naiset JUOKSEVAT yhdessä jonnekin korpeen ja pysyvät siellä keskenään.