Miehen eksä soitti ja varoitti miehestä
Mies kuulemma osaa olla suhteen alussa todella ihana ja hurmaava, mutta ennemmin tai myohemmin totuus paljastuu. Mies oli kuulemma ollut väkivaltainen eksää kohtaan, kontrolloinut koko elämää ja ollut kaikin tavoin kauhea puoliso. Eksä epäili miestä narsistiksi ja kehotti olemaan varovainen. Enpä tiedä pitäisikö uskoa vai yrittääkö vain erosta katkerana mustamaalata miestäni
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekkin harkinnut että soittaisin miehen toiselle naiselle, hän siis vaihtaa minut häneen. Tekisi mieli varoittaa oikeasti mutta sitten taas mietin että eiköhän hyö ole toisensa tavallaan ansainneetkin. Ja ehdin oikeasti saada eron selväksi yms jos se pitää miehen kiireisenä sen aikaa.
Kieltämättä olen vahingoniloinenkin. Minun helvetti on loppumassa, jonkun muun alkamassa. Ehkä kuitenkin haluaisin olla kärpäsenä katossa kun ne jutut alkaa ja tämä toinen huomaa. Miehellä tällä hetkellä hypomania päällä, hoitamaton masennus, työuupumus ja ad/hd johon ei ota lääkkeitä ja narsistisia piirteitä sekä väkivaltaisuutta. Ehkä en rakastunutta paria häiritse panetteluillani.
Oletpa myrkyllinen, inhottava ihminen. Solidaarisuus ja lähimmäisenrakkaus ovat sinulle vieraita käsitteitä?
Voi kuule, ei tässä ole koko tarina. Tämä toinen nainen on myös tehnyt selväksi että minua hälle ei ole olemassa ja meidän yhteiset rahat on häneen tuhlattu, ei päässeet lapset kesälomareissulle kun he menivät. Hän myös jätti miehensä minun mieheni takia.
Enkä myöskään puutu siksi koska mieheni sanoi että hän alkaisi inhoamaan minua jos rikkoisin heidän välit joten kosto olisi varma.
Mies ei on estänyt minut ja lapset ettei saada yhteyttä, 2 kuukauteen miehestä ole näkynyt vilaustakaan. Somessa kuitenkin edustaavat yhdessä, jo ennenkuin ehdin avioerohakemuksen jättää. Sekin minun piti hoitaa. Miehellä laskut ja kaikki maksamatta, ei näytä osoitettaan muuttavan.
Ja heidän rakkaus alkoi kuulemma viattomasti ystävyydellä mutta huomasivat että ovat toistensa puuttuvat palaset. Käy mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen exä stalkkasi sinut ja sinä pidät häntä terveenä.
Tämä minustakin on hieman epäilyttävää. Jos eksä kokee tosiaan asiakseen ottaa aktiivisesti yhteyttä on isompi vaara tuollaiselle sekopäisyydelle, vaikka voihan se eksä asiaakin puhua. Parempi olisi, että kysyisi itse eksältä, miksi suhde päättyi, jos kokee sen jotenkin tärkeäksi tietää, muuten kuin uuden kumppanin kertomana.
Jos asia onkin niin, että tällä eksällä onkin niin paljon empatiaa, ettei halua että kukaan tulee kärsimään samaa mitä itse joutui kärsimään.
Sinulla taas ei.
Ei varmana paljastu narsistiksi jos pidät sen ukon nyrkin ja hellan välissä.
ota mallia ronda rouseystä
Vierailija kirjoitti:
Ei varmana paljastu narsistiksi jos pidät sen ukon nyrkin ja hellan välissä.
ota mallia ronda rouseystä
turpaan vaan tarpeeksi kovaa niin lähtee narsismit.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
MInä sain varoituksen 2 kk kohdalla. Samaan aikaan alkoi tapahtua suhteessa ekat maskin lipsumiset. Keräsin hiljaa todisteet, tein pakosuunnitelman ja se oli siinä.
Tämä. Maski alkaa putoamaan viimeistään 4-6kk kohdalla, jos on narsisti niin kerää eka luottamuksen ja on ihana, alkaa maski tippua mitä et välttämättä edes tajua, rajoittaminen että saa ajattelen ajattelet narsistia yms, manipulointi. Hallitsevuus ja kontrollointi.
Minä varoitin eksän salakavaluudesta ja talouskieroiluista salarakasta jonka kans ex meni kimppaan lapset ja mut jätettyään. Jäi jokunen tonni maksettavaa exän mun nimiin ottamista pikavipeistä. Salarakas suuttui ja haukkui ties miksi. Syytti valehtelijaksi ja hulluksi narsistiksi. Meni joku kaks vuotta niin salarakkaan äiti ja exän uusi anoppi, joka on mulle täysin tuntematon , soitti aivan raivona ja haukkui mut alimpaan helvettiin. Oli kuulemma tyttären tilit tyhjät, osakesalkku putsattu, ulosottomies hakenu uuden auton pois, talo pantattu kahteen kertaan ja kaikkea muuta "kivaa". Kaikki tietysti mun vika kun mun olis pitäny varoittaa. Että silleen.
Semmoinen se Mikko on.
Kannattaa niitä hälytyskelloja kuunnella!
Mulla on myös seinähullu exä. Oli mua kohtaan ihan hirveä, alistava, ilkeä ja arvaamaton. Mutta niin vaan on asunut nyt uuden naisen kanssa vuoden yhdessä. Että ehkä minä tosiaan provosoin häntä, kuten hän aina syytti.
Mä en uskonut mutta totta oli. Aina sain kulkea mustan silmän kanssa.
Ja asia selvisi välittömästi kun muutettiin yhteen.
Keksi ainakin plan b. Miten saat muutettua pois ilman että sut hakataan ja kamat takavarikoidaan.
Mä muutin kun mies oli töissä.
Kyllä mun mielestä nettiin pitäis perustaa joku exien arvostelusivu minne laitetaan exien naamat ja sitten tähdet 1-5 ja siihen voi kirjoittaa tuotearvostelun. Siitä tietäisi sitten muut että kannattaako sitä hommata.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös seinähullu exä. Oli mua kohtaan ihan hirveä, alistava, ilkeä ja arvaamaton. Mutta niin vaan on asunut nyt uuden naisen kanssa vuoden yhdessä. Että ehkä minä tosiaan provosoin häntä, kuten hän aina syytti.
Se nainen ei näytä ulospäin. En mäkään näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen exä stalkkasi sinut ja sinä pidät häntä terveenä.
Tämä minustakin on hieman epäilyttävää. Jos eksä kokee tosiaan asiakseen ottaa aktiivisesti yhteyttä on isompi vaara tuollaiselle sekopäisyydelle, vaikka voihan se eksä asiaakin puhua. Parempi olisi, että kysyisi itse eksältä, miksi suhde päättyi, jos kokee sen jotenkin tärkeäksi tietää, muuten kuin uuden kumppanin kertomana.
Jos asia onkin niin, että tällä eksällä onkin niin paljon empatiaa, ettei halua että kukaan tulee kärsimään samaa mitä itse joutui kärsimään.
Sinulla taas ei.
Aina parasta halutaan naisista uskoa. Eihän ne koskaan pahaa tarkoita tietenkään eikä voi olla hulluja. Naiset on ihania.
Ottaisin tosissani. Paljon todennäköisempää, että nainen puhuu totta kuin että olisi sekopää. Tulee heti mieleen Kivenlahden murha - tässäkin tapauksessa eksä ja uhri olivat ystävystyneet sitä kautta, että tämä eksä varoitti tekijästä. Valitettavasti ero ja lähestymiskielto eivät riittäneet naista pelastamaan.
Minua varoitettiin myös, mutta en uskonut. Ajattelin, että exä on vain katkera erosta.
Toisin kävi. Mies alkoi pettämään ja lopulta sain turpaan häneltä. Henkinen väkivalta oli myös järkyttävää.
Eli pidä tuntosarvet pystyssä, jos et erota halua. Yleensä samanlaista paskaa suhdetta ei toivo kenellekään.
Näistä varoittelijoista ei voi tietenkään koskaan olla varma. Ehkä ex on vain mustasukkainen? Mun kohdalla kävi niin, että miehen oma paras kaveri varoitti mua. Olin silti tosi epäileväinen. Ajattelin, että ehkä heillä on ollut aikoinaan jotain kärhämää ja hän päätti kostaa näin. Aloin kuitenkin ottaa selvää asioista. Oikeastaan hävettääkin näin jälkeenpäin, mutta mitäpä ei rakastunut ihminen tekisi? Eli soittelin sen tapailemani mieheni sukulaisille. En todellakaan olisi kehdannut tehdä sellaista, ellen olisi ollut umpirakastunut ja kaikkihan tietävät, että rakastuminen tyhmentää. Ja kyllä sieltä tuli vahvistusta ja ihan liikaakin tietoja. Asioita mitä en olisi halunnut edes kuulla.. Ja niin kiltiltä naapurinpojalta vaikutti se mies. Asian vain vahvisti se kun kerroin hänelle saaneeni tietooni hänestä kaiken, niin sen jälkeen ei enää vastannut viesteihin eikä puhelimeen. Ei ollut äijällä munaa edes ottaa vastaan mun läksytykseni. Sillä oli heti uusi nainen kiikarissa ja selitti sille samat valheet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä nettiin pitäis perustaa joku exien arvostelusivu minne laitetaan exien naamat ja sitten tähdet 1-5 ja siihen voi kirjoittaa tuotearvostelun. Siitä tietäisi sitten muut että kannattaako sitä hommata.
Sinun kohdalla siellä lukisi: ** Nalkuttaa jatkuvasti, kokkaa huonoa ruokaa, muuna aikana ei tee muuta kuin makaa sohvalla. Toinen tähti tulee siitä, että antaa prsettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.
Joopajoo. Itseasiassa hyvin usea nainen on niin sekopäinen että mustamaalaa.
Voi olla myös niin, että ex ei uskalla kysyttäessä kertoa, koska mies todennäköisesti kostaa. Jos ei nyt suorastaan hakkaamalla, niin mustamaalaamalla työpaikalle muka asiakkaana tms. Jos ex:llä on uusi mies, niin voi uskaltaa paremmin kertoa. Silloin ei ole ypöyksin vaan uusi mies pitää puoliaan.
Minä olen monta kertaa miettinyt exän nykyisen vaimon varoittamista. En ole tehnyt sitä, koska hän käytti "vain" henkistä väkivaltaa, ja koska nykyinen vaimo on jo keski-ikäinen nainen, joka ehkä osaa paremmin lähteä huonosta suhteesta, kuin minä aikanani. Olen sen verran empaattinen ihminen, että varoittaisin taatusti fyysisesti väkivaltaiseksi tietämästäni henkilöstä. Ihan kumpaa tahansa sukupuolta hän olisi.
Ja tietysti näitä lukiessani nousi mieleeni, pitäisikö sittenkin pirauttaa exän nyxälle... Minä olisin itse kaivannut pientä potkua persuuksiin aikanani. Silloin olisin voinut säästyä kymmenen vuoden jahkailulta: "Kun se ei ole koskaan lyönyt" (rajoitti siis sosiaalista elämääni, myös sukulaisten, tapaamista. Ei pitänyt siitä, että olin töissä työpaikalla, jossa kävi miehiä. Ja näytti sen selvästi. Kertoi minulle, että olen epänormaali, ja että minua ei kukaan huolisi, koska en synnytysten jälkeen enää ollut sellainen kuin teininä. Myös rahankäyttöni oli jatkuvan tarkkailun alla, vaikka minä kävin töissä, ja hän oli kotona, eläen käytännössä minun palkallani.