Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksä soitti ja varoitti miehestä

Vierailija
29.07.2022 |

Mies kuulemma osaa olla suhteen alussa todella ihana ja hurmaava, mutta ennemmin tai myohemmin totuus paljastuu. Mies oli kuulemma ollut väkivaltainen eksää kohtaan, kontrolloinut koko elämää ja ollut kaikin tavoin kauhea puoliso. Eksä epäili miestä narsistiksi ja kehotti olemaan varovainen. Enpä tiedä pitäisikö uskoa vai yrittääkö vain erosta katkerana mustamaalata miestäni

Kommentit (305)

Vierailija
101/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää miten he erosivat ja silloinkin huomioi että kumpikin voi valehdella eron syyt ja kuka jätti kenet.

Jättikö mies exänsä jolloin ex jäi kaipaamaan miestä ja ehkä haluaa hänet takaisin ja siksi mustamaalaa miestä.

Tai sitten tuo varoitus on totta.

Mutta anyway ikävää sinun kannalta koska tuon kuultuasi et voi ehkä vapautunein mielin ja rennosti olla miehen kanssa, etsit merkkejä ja ehkä tulkitset väärin tai liian voimallaasti jotain piirteitä.

Voisin kuvitella että on enää tämän jälkeen vaikea itsensä antaa rakastua häneen.

Harmillista sinällään.

Vierailija
102/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joskus kanssa exäni nyksää. Mahtaakohan olla enää edes elossa ja jos on, tuskin päivänvaloa näkee.

Joskus ajattelin varoittaa mutta totesin, että turhaa se on. Ei se nainen kuitenkaan usko ja exä kertoo kyllä auliisti mikä "hullu sekopää" mä olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mielummin homomies.      Ovat paljon järkevämpiä kuin heterot.

Vierailija
104/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan kuin minulla, lukuun ottamatta väkivaltaisuutta. Olen siis se mies, josta varoitettiin. Eksä oli pahoittanut mielensä, kun oli ilmeisesti valmis yrittämään uudestaan (laitteli viestejä ennen kuin aloin seukkaamaan), mutta itse en siihen enää halunnut lähteä. Lähetti sitten uudelle viestejä, miten paska jätkä olen (näin myöhemmin nuo viestit).

No, yli 10 vuotta jo yhdessä, joten ehkä vaan sovitaan paremmin yhteen. Mutta oli nyksäkin tarkkana, olenko sellainen kun sanotaan. Kemioiden kohtaamisella on iso merkitys.

Vierailija
105/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.

Näitä sekopäitäkin löytyy kyllä. Yksinkertaisesti kaikki ihmiset, ei edes äidit, ole hyviä ihmisiä.

Vierailija
106/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa vaivannäköä eksältä varoitella. Tuollaiset ei muutakuin lisää intoa pariutumiseen. Naisilla kumma ominaisuus suurella osalla, että kaikki halutaan kokea varoittelusta huolimatta.

Vierailija
107/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit itse mustamaalaavat jo ennen erotilannetta puolisoaan kaikille mahdollisille. Erotilanteen jälkeen mustamaalaus ottaa enemmän kierroksia.

Kyllä se luonne sieltä paljastuu. Hyvä tai huono.

Vierailija
108/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.

Joopajoo. Itseasiassa hyvin usea nainen on niin sekopäinen että mustamaalaa.

Vaikka kuinka alapeukuttaisitte niin tässä on totuus. Suurin osa naisista on täysiä sekopäitä. Varsinkin suomalaisista naisista.

Ja nuorempi sukupolvi jatkaa kun jo yläkoulussa kostetaan pojalle joka jätti, syyttämällä tätä raiskaajaksi. Vielä ihan trendi laittaa someen julistus asiasta ja sinne se jää ikuisesti. En tiedä miksi kukaan seurustelisi sellaisen tytön kanssa mutta aina tämä yksi mikä jäi kiinni valheistaan, löytää uuden poikaystävän

Vierailija
109/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno trolli, yksi juttu mietityttää. Mistä sai puhelinnumerosi?

Tiedätkö, on olemassa sellainen kuin fonecta. 😅

Vierailija
110/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä pidä kysyä! Narsisti on vaarallinen ja lisäksi valehtelee. Ei pidä paljastaa, että tietää tai epäilee mitään. Lisäksi kertomalla asettaa eksän vaaraan. Tuon voi kertoa sitten myöhemmin, jos mies osoittautui luotettavaksi ja eksä hulluksi. 

Ihan rehellisesti voi kertoa että tällainen yhteydenotto tuli. Reagoinnista voi sitten päätellä missä mennään. EX kertoo kuitenkin jossain vaiheessa että on ollut yhteydessä sinuun.

Vierailija
111/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna puhelun vaikuttaa elämääsi. Et voi tietää eksän todellisia tarkoitusperiä. Mutta mikäli omat epäilyksesi alkavat herätä miehen suhteen niin sitten.

Vierailija
112/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi nimessä 4 kirjainta, alkaa T:llä?

Tuo mitään kerro. Nimessäni eka on T ja 4 kirjainta kaikkiaan. Olen itse rauhallisuus ja ollut suhteessa perheenä jo yli 35 vuotta. En kyylää enkä määrää ja sen emännyyskin huomaa ja sanonut joskus leikillään, ettenkö voisi olla vielä enemmän "tossu"... Miksi? En näe mitään väärää siinä, etten ole koko ajan määräilemässä ja arvostelemassa toisia. Elän vain omaa elämääni muut huomioiden. Hyväksi havaittu tapa. Olen ammatiltani asiakaspalvelija. Arvatenkin...

Vierailija
113/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

MInä sain varoituksen 2 kk kohdalla. Samaan aikaan alkoi tapahtua suhteessa ekat maskin lipsumiset. Keräsin hiljaa todisteet, tein pakosuunnitelman ja se oli siinä. 

Elokuvasta "Vihollinen vuoteessani"? :)

Vierailija
114/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin joskus kanssa exäni nyksää. Mahtaakohan olla enää edes elossa ja jos on, tuskin päivänvaloa näkee.

Joskus ajattelin varoittaa mutta totesin, että turhaa se on. Ei se nainen kuitenkaan usko ja exä kertoo kyllä auliisti mikä "hullu sekopää" mä olin.

Eli hänen puolestaan päätit ettei hän usko? Olisit edes antanut mahdollisuuden.

Vierailija
115/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita on hypomaniassa? En oikein ymmärrä tuota hypomaniaa. En ole ollut tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
116/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää paikkansa tai exä valehtelee. Mitä mies vastasi väkivaltaisuus väitteeseen?

Nopein keino saada selville toisen todellinen luonne olisi lähteä muutaman viikon matkalle ilman liiallista etukäteen suunnittelua. Ei siis mikään pakettimatka vaan sellainen, jossa voi tulla yllätyksiä ja viivytyksiä. Kilahtaako mies kun juna on myöhässä tai taksi vie väärään osoitteeseen.

Vierailija
117/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Itseasiassa hyvin usea nainen on niin sekopäinen että mustamaalaa.

Vaikka kuinka alapeukuttaisitte niin tässä on totuus. Suurin osa naisista on täysiä sekopäitä. Varsinkin suomalaisista naisista.

Ja todisteena siitä, että suuin osa varsinkin suomalaisista naisista on sekopäitä, Suomen vankilat ovat täynnä miehiä ja väkivaltarikostilastoissa miehet ovat yliedustettuina.

Vierailija
118/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole exän nykyiselle sanonut yhtään varoituksen sanaa juuri siksi, että nykyinen varmasti kuvittelisi minun haluavan vain sabotoida heidän suhdettaan. Niinpä nykyinen joutuu kaiken kantapään kautta oppimaan ja itse oivaltamaan miten pahasti karille kosahti. Minulla ei ole muuta kuin säälin tunteita exån nykyistä kohtaan.

Vierailija
119/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oireita on hypomaniassa? En oikein ymmärrä tuota hypomaniaa. En ole ollut tuollaisessa suhteessa.

Hypomaniassa ihminen uskoo olevansa aivan täydellinen ja puhuu usein paljon, ja kaikki on elämässä aivan erinomaisesti. Todellisuuden taju on hämärtynyt mutta "hyvällä" tavalla. Vähän kuin vastakohta masennukselle. Uskoo kaiken järjestyvän ja ostaa paljon velaksi, koska ei enää ymmärrä elämän realiteetteja. Käy ylikierroksilla ja nukkuu vähän.

Vierailija
120/305 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komsii, komsaa. Oman mieheni exä väittä miestäni lyöjäksi. Tämä ei kuitenkiaan pitänyt paikkaansa, olin tuntenut miehen jo pitemmän aikaa, tätä exä ei tiennyt.

Vaikka tuntisit ennalta muuten, et voi tietää, etteikö hän voisi lyödä parisuhteessa. Enkä lähtisi muita syyttelemään valehtelijaksi sen takia, ettei sinulle ole käynyt niin. Ihan hyvin on voinut heidän suhteessaan käydä niin, että mies on lyönyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi