Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksä soitti ja varoitti miehestä

Vierailija
29.07.2022 |

Mies kuulemma osaa olla suhteen alussa todella ihana ja hurmaava, mutta ennemmin tai myohemmin totuus paljastuu. Mies oli kuulemma ollut väkivaltainen eksää kohtaan, kontrolloinut koko elämää ja ollut kaikin tavoin kauhea puoliso. Eksä epäili miestä narsistiksi ja kehotti olemaan varovainen. Enpä tiedä pitäisikö uskoa vai yrittääkö vain erosta katkerana mustamaalata miestäni

Kommentit (305)

Vierailija
301/305 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.en ole eksä vaan uhri. Ja tekisi mieli kertoa seuraavalle, että hänkään ei kuvitelmastaan huolimatta seurustele vaan on seksuaalisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohde sekä henkisen ja seksuaalisen väkivallan uhri. Ja tulee pian kokemaan kauheuksia.

Vierailija
302/305 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri R. Vantaalta on mielenvikainen naistenhakkaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/305 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP:lle kävi?

Vierailija
304/305 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP:lle kuuluu?

Haluaisin myös varoittaa, mutta en pysty henkisesti enkä muutenkaan. Eksä uhosi tuhota minun ja läheisteni elämän, jos teen jotain mistä hän ei pitäisi. Joten jos joku varoittaa AP:ta niin mielestäni hän on joko tosissaan ja rohkea tai oikeasti eksässä ei ole mitään pahaa, jos uskaltaa varoittaa. Itsellä kyseessä eksä, joka käytti henkistä väkivaltaa niin että oma mielenterveys on vieläkin välillä koetuksella vaikka siitä on vuosia. Kun lopulta sain hänet jätettyä niin hän stalkkasi, seuraili kadulla ja baariin ja tuli kotini ikkunan taakse vahtimaan ettei minulla ole ketään uutta. Muutin toiselle paikkakunnalle ja salasin numeroni (ja osoitteeni) niin loppui. Hän myös löysi uuden, jota "lupasi kohdella paremmin" niin sai uuden kiinnostuksenkohteen ja jäin rauhaan. Aina välillä olen vuosien aikana kuullut millainen olen. Viimeisimmän jälkeen laitoin eston päälle. Ei hän ollut paha kun tapasimme mutta jotain meni jossain kohtia pieleen, olen siitä syyttänyt itseäni jonkin verran ja omaa riittämättömyyttäni. Olisi hyvä jos muut voisivat välttää kohtaloni.

Vierailija
305/305 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös seinähullu exä. Oli mua kohtaan ihan hirveä, alistava, ilkeä ja arvaamaton. Mutta niin vaan on asunut nyt uuden naisen kanssa vuoden yhdessä. Että ehkä minä tosiaan provosoin häntä, kuten hän aina syytti.

About täsmälleen sama kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi