Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen eksä soitti ja varoitti miehestä

Vierailija
29.07.2022 |

Mies kuulemma osaa olla suhteen alussa todella ihana ja hurmaava, mutta ennemmin tai myohemmin totuus paljastuu. Mies oli kuulemma ollut väkivaltainen eksää kohtaan, kontrolloinut koko elämää ja ollut kaikin tavoin kauhea puoliso. Eksä epäili miestä narsistiksi ja kehotti olemaan varovainen. Enpä tiedä pitäisikö uskoa vai yrittääkö vain erosta katkerana mustamaalata miestäni

Kommentit (305)

Vierailija
41/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät omana tietona ja seuraat tilannetta, jos eksä alkaa asiasta uudemman kerran paasaamaan alkaisin sitten epäilemään hänen motiivejaan, mutta jos oli kertaluontoinen heads up, silloin hänen tavoitteenaan tuskin on minkäänlainen oma hyötyminen vaan juurikin varoittaa ja nukkua yönsä hyvin.

Vierailija
42/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hyvyyttään soitti sinulle.. Hm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pakosuunnitelma valmiiksi. Kenen luo voit tarvittaessa mennä? Pyydä avain johonkin, mistä sen helposti haet. Pakkaa kassi valmiiksi, jossa on tarvitsemasi lääkkeet, hygienia tuotteet, vara vaatteita, vettä ja kuivaruokaa. Asenna puhelimeesi 112 äppi, joka näkee sijaintisi, vaikka et pystyisi puhumaan.

Harmittaa, kun niin monella naisella on nämä samat haasteet. Elämä valuu hukkaan, kun pitäisi voida nauttia elämästä.

Vierailija
44/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä vai onko vasta seurusteluasteella?

Vierailija
45/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka exä edes uskaltaa soittaa nyxälle, jos hänen exänsä on ollut hullu kontrollifriikki? Ennemmin huokaisee helpotuksesta.

Vierailija
46/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pakosuunnitelma valmiiksi. Kenen luo voit tarvittaessa mennä? Pyydä avain johonkin, mistä sen helposti haet. Pakkaa kassi valmiiksi, jossa on tarvitsemasi lääkkeet, hygienia tuotteet, vara vaatteita, vettä ja kuivaruokaa. Asenna puhelimeesi 112 äppi, joka näkee sijaintisi, vaikka et pystyisi puhumaan.

Harmittaa, kun niin monella naisella on nämä samat haasteet. Elämä valuu hukkaan, kun pitäisi voida nauttia elämästä.

Eihän tuolle asenteelle pysty enää normaalia parisuhdetta rakentamaan. Toiset pakkaa synnärikassia ja toiset pakokassia.

Vierailija
47/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks enää haukkui toista miestä narsistiksi. Hän on itse aika omanlaisensa tapaus. Toivottavasti on kehittynyt ihmisenä nuo teidän exät

Vierailija
48/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ex tehnyt rikosilmoitusta miehestä?

Vierailija
49/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin harkinnut että soittaisin miehen toiselle naiselle, hän siis vaihtaa minut häneen. Tekisi mieli varoittaa oikeasti mutta sitten taas mietin että eiköhän hyö ole toisensa tavallaan ansainneetkin. Ja ehdin oikeasti saada eron selväksi yms jos se pitää miehen kiireisenä sen aikaa.

Kieltämättä olen vahingoniloinenkin. Minun helvetti on loppumassa, jonkun muun alkamassa. Ehkä kuitenkin haluaisin olla kärpäsenä katossa kun ne jutut alkaa ja tämä toinen huomaa. Miehellä tällä hetkellä hypomania päällä, hoitamaton masennus, työuupumus ja ad/hd johon ei ota lääkkeitä ja narsistisia piirteitä sekä väkivaltaisuutta. Ehkä en rakastunutta paria häiritse panetteluillani.

Vierailija
50/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selvittäisin aina miksi mies on eronnut. Yleensä paljastuu että on mielenterveysongelmia, tuurijuoppo, holtiton raha-asioissa, pettää...

Vierailija
51/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varoittaisin jotain ventovierasta ihmistä exästäni? Miksi? Joku yleinen maailmanpelastaja addiktio?

En edes tiedä, kuka on exäni nyxä ja vaikka tietäisinkin, mulla ei takuulla olisi hänen puhelinnumeroaan.

Minusta koko jutussa omituisin on tuo varoitteleva exä soitteluineen ja diagnooseineen.

Joo. Meillä joillakin naisilla on naistenpelastamisaddiktio silloin kuin mies on jotenkin haitallinen muille. Mutta yleensä se rajoittuu vain yhteen naiseen, montaa ei pysty, se on jonkun toisen tehtävä. Mies kun voi olla myrkyllinen erotessa.

Niin se menee. Edellinen ex yritti pelastaa minut varoittamalla, nyt minä varoitan seuraavaa ja seuraavan tehtävä on varoittaa sitä seuraavaa. Ei voi koko elämää pelastaa naisia exältään.

Vierailija
52/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekkin harkinnut että soittaisin miehen toiselle naiselle, hän siis vaihtaa minut häneen. Tekisi mieli varoittaa oikeasti mutta sitten taas mietin että eiköhän hyö ole toisensa tavallaan ansainneetkin. Ja ehdin oikeasti saada eron selväksi yms jos se pitää miehen kiireisenä sen aikaa.

Kieltämättä olen vahingoniloinenkin. Minun helvetti on loppumassa, jonkun muun alkamassa. Ehkä kuitenkin haluaisin olla kärpäsenä katossa kun ne jutut alkaa ja tämä toinen huomaa. Miehellä tällä hetkellä hypomania päällä, hoitamaton masennus, työuupumus ja ad/hd johon ei ota lääkkeitä ja narsistisia piirteitä sekä väkivaltaisuutta. Ehkä en rakastunutta paria häiritse panetteluillani.

Et tietenkään puutu tuollaisessa tapauksessa. On hänen vuoronsa kärsiä.

Vierailija
53/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et vaihtanut miestä?

Vierailija
54/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun oma ex-narsistimieheni löysi uuden naisen, niin olin todella helpottunut ja onnellinen, koska mies sai uuden kohteen ja jätti minut rauhaan. Toki kävi sääliksi uutta naista, mutta pelkäsin miestä niin paljon, että siinä tilanteessa se oli helpotus. En olisi myöskään voinut ottaa sitä riskiä, että varoittaisin uutta naista, koska mikäli mies olisi saanut tietää siitä, niin olisin saanut miehen vihat niskaani.

Vierailija
55/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun oma ex-narsistimieheni löysi uuden naisen, niin olin todella helpottunut ja onnellinen, koska mies sai uuden kohteen ja jätti minut rauhaan. Toki kävi sääliksi uutta naista, mutta pelkäsin miestä niin paljon, että siinä tilanteessa se oli helpotus. En olisi myöskään voinut ottaa sitä riskiä, että varoittaisin uutta naista, koska mikäli mies olisi saanut tietää siitä, niin olisin saanut miehen vihat niskaani.

Tämä kuulostaa jo realistisemmalta ja silloinkin vain, jos on yhteisiä lapsia. Todellakaan kiinnostaisi seurata hullun elämää vapaaehtoisesti, jos siitä on kerran päässyt eroon. 

Vierailija
56/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko exää. Kukaan ei huvikseen soittele ja varoita miehestä, minulla ainakin olisi tosi iso kynnys ylipäänsä ottaa yhteyttä nyxään. Suosittelen, että juokset ja lujaa, tuo mies tulee satuttamaan sinua.

Vierailija
57/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa myrkyllinen, inhottava ihminen. Solidaarisuus ja lähimmäisenrakkaus ovat sinulle vieraita käsitteitä?

Vierailija
58/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että parin kk sisään sulla on hampaat kurkussa ja silmät muurautunut umpeen.

Olisikin, ei ole hampaita ollut 3vuoteen, kun oli kitalakisyövänsirviittimuunnos :(

Vierailija
59/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voivat olla totta!

Vierailija
60/305 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkan elämääni ja en puutu exän suhteisiin,muuten voi alkaa mustamaalata meidän lapselle mua.Narsistimies joka osaa hyvin esittää ja näytellä aivan muuta mitä on,myös lapselle.

Todelliset ajatukset pidän omanani niin saa lapsi kasvaa edes vähän tasapainoisemmin.Mies myös esittää mulle nykyään muuta mitä tiedän sen oikeasti olevan.