Miehen eksä soitti ja varoitti miehestä
Mies kuulemma osaa olla suhteen alussa todella ihana ja hurmaava, mutta ennemmin tai myohemmin totuus paljastuu. Mies oli kuulemma ollut väkivaltainen eksää kohtaan, kontrolloinut koko elämää ja ollut kaikin tavoin kauhea puoliso. Eksä epäili miestä narsistiksi ja kehotti olemaan varovainen. Enpä tiedä pitäisikö uskoa vai yrittääkö vain erosta katkerana mustamaalata miestäni
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta vain stalkkerityypit seuraa exien seurustelua ja nuuskii vielä nyxän yhteystiedot selville.
Voi olla totta. Veljeni vaimo soitti veljeni uudelle naisystävälle ja varoitti veljestäni. Veljeni oli pahoinpidellyt exäänsä ja kaikkea muutakin tehnyt.
Veljeni oli saanut nyxän uskomaan, et ex on hullu ja mustasukkainen.
Nyxä oli soittanut puolen vuoden päästä sairaalasta, että kerrotko vielä, mikä se oikea syy olikaan, kun erositte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.
Joopajoo. Itseasiassa hyvin usea nainen on niin sekopäinen että mustamaalaa.
Vaikka kuinka alapeukuttaisitte niin tässä on totuus. Suurin osa naisista on täysiä sekopäitä. Varsinkin suomalaisista naisista.
Ja todisteena siitä, että suuin osa varsinkin suomalaisista naisista on sekopäitä, Suomen vankilat ovat täynnä miehiä ja väkivaltarikostilastoissa miehet ovat yliedustettuina.
Yleensä se on se sekopää ketä sanoo muita sekopääksi. Sietä tietää pysyä ihmisestä kaukana jos sanoo jotain sekopääksi.
Minnekäs AP katosi tästä ketjusta?
Vierailija kirjoitti:
Minnekäs AP katosi tästä ketjusta?
Veikkaisin, että otti popparit esille ja jäi nauttimaan trollauksen hedelmistä
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että parin kk sisään sulla on hampaat kurkussa ja silmät muurautunut umpeen.
Muitakin se lupasi, ettei enää koskaan
Kertoiko se itsestään, sanomisistaan ja touhuistaan suhteen aikana mitään?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi nimessä 4 kirjainta, alkaa T:llä?
Timo, Toni vai Tomi?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinähän uskot kunnon naisena täysin mitä toinen nainen sanoo katkerana kun on menettänyt miehen?
Narsistista eroon pääseminen ei ole menetys.
Mun tekis mieli kans kertoa, mutta tuskin nykyinen uskoisi kuitenkaan. Mies oli siis _täydellinen_ ihminen ekat 6kk, sitten vähitellen muuttui täysin. En tarkoita lähellekään mitään normaalia arkeentumista, vaan täyttä persoonan muutosta, kylmyyttä ja lopulta teki todella rumasti eron vaiheessa myös lapsille, jotka kärsi asiasta hyvin paljon. Mies myös levittelee minusta kaikki hulluja tarinoita, joten varmasti nykyiset ajattelevat, että olen se hullu ex.
En siis jaksa vaivautua varoittamaan, kyllä he valitettavasti itse tulevat asian huomaamaan. Toivon vaan hartaasti, ettei tulevilla naisilla ole lapsia minulle asia on lähinnä huvittava virhe, ja naureskelen niille miehen ylivertaisille kuvitelmille itsestään yms mustasukkaisuuskohtauksista, mutta lapset saivat traumoja tavasta, jolla mies lähti elämästämme. Siksi kadun tuota miestä loppuelämäni.
Sama henkilö voi kohdella eri tavoin. Toiselle huono kohtelu, toiselle hyvä.
Tarkkaile mutta älä tee hätiköityjä päätöksiä.
Voi olla totta mutta voi olla ikikatkera kostaja se ex.
Ite olen yhestä psykopaatista varottanu jonka pelkäsin olevan oikeesti vaarallinen toisen omaisuudelle ja mielenterveydelle ja jopa hengelle. Se oli tosi sairas valehtelija hyväksikäyttäjä joka sabotoi mun omaisuutta kun yritin irtautua siitä sekopäästä. Ja olen varoittanut väkivaltasesta hakkaaja alkkiksesta.
Mutta myös musta on varoittanut exä mun uusille miehille koska on katkera paska. Tämä exä on se hakkaaja alkkis. Enää en oo ketään hänestä varotellu, on jo vanha juttu en suo hälle yleensä ajatustakaan, mutta hän vielä 13 vuoden jälkeen ottaa selville mun uuden miehen yhteystiedon ja varoittaa musta kun oon muka hullu ja vaarallinen vaikka se itse pahoinpiteli minua. Kostaa vaan ikuisesti sitä kun varoitin joskus yhtä naista hänestä suhteemme loputtua joskus 13 vuotta sitten.
Itse olen ollut näistä menneisyyden asioista hyvin rehellinen uusille kumppaneille ja olen omat virheeni menneissä suhteissani myöntänyt uusillekkin kumppaneille enkä pelkästään haukkunut näitä exiä vaikka olenkin myös huonot puolet heistä kertonut.
Omalla kohdalla melkoinen sherlokki saisi olla, kun numero ei ole julkinen, en ole somessa, enkä salli kumppanienkaan laittaa kuvia tai kirjoitella someen itsestäni. Seurustelustatuksen saa päivittää.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla melkoinen sherlokki saisi olla, kun numero ei ole julkinen, en ole somessa, enkä salli kumppanienkaan laittaa kuvia tai kirjoitella someen itsestäni. Seurustelustatuksen saa päivittää.
Eikä sinulla ole autoakaan, josta rekkarin saisi selville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinulla ole autoakaan, josta rekkarin saisi selville?
Et sä nimen perusteella saa puhelinnumeroa, enkä edes vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Olisin varpaillani.
Tosin oikeiden narsistien uhrit harvemmin soittelevat kenellekään asiasta, koska pelko saada ex takaisin omaan perään on sen verran suuri. En minäkään exäni uusia ole varoitellut, kaikki ovat muutaman vuoden sisällä asian ilman varoittelujakin tajunneet.
Vierailija kirjoitti:
Olisin varpaillani.
Tosin oikeiden narsistien uhrit harvemmin soittelevat kenellekään asiasta, koska pelko saada ex takaisin omaan perään on sen verran suuri. En minäkään exäni uusia ole varoitellut, kaikki ovat muutaman vuoden sisällä asian ilman varoittelujakin tajunneet.
Meitä on varmaan joka junaan, mutta ei tulisi mieleenkään mainostella eksälle, että seurustelun. Joten asian saisi selville vain vakoilemalla elämää.
Joko totta tai sitten katkera exä josta voi olla jatkossa ongelmia.Eli ottaisin vakavasti ja ainakin olisin varuillaan.Ehkä pieniä testejä miehelle?
Siskokin sai kerran tuollaisen puhelun miehestään. Olivat seurustelleet puolisen vuotta ja muuttoa suunnittelivat. Siinä vaiheessa systeri laittoi jarrun päälle ja alkoi empiminen. Mieshän suuttui, kun häntä ei usko vaan mielipuolista eksää. He erosivat, olivat vuoden erillään. Taas jossain törmäsivät ja roihu syttyi.
Nyt ovat olleet 12 vuotta yhdessä. Tämä mies on mitä lempein ja ihanin isä, arvostaa vaimoaan ja tukee tätä.
Se eksä onkin sitten aivan jotain muuta. Sehän se oikeasti päävikanen oli. Epätoivoinen roikkuja. Se on yrittänyt monenlaisia temppuja. esim että on raskaana tälle miehelle. Mies kyllä todisteli, ettei mitenkään voi olla. Isyystesti kertoi tylyä kertomaa - ei isä. Tää nainen keksii kyllä ja vaikka mitä.
Se on ollut tuon parisuhteen harmi, melkein koko suhteen ajan. Heikkona hetkenä sisko on itkenyt, että helpommalla olisi päässyt, jos olisi luopunut silloin miehestä. Kuitenkin heidän suhde on vankka ja hyvä. Rakkautta vielä piisaa.
On lähestymiskiellot saatu ja jatkettukin ja silti sieltä vaan toisinaan vielä kuuluu... Tai nyt korona-aika on hiljentänyt. Tuosta naisesta ei ole kuulunut nyt mitään kahteen vuoteen. Ja tämä kanssa vaivaa mieltä. Onko tuo enää edes elossa vai onko kohdannut järjen?
Tosiaan olisin varpaillaan. Voi olla katkera exä, mutta aika epätodennäköistä. Vaatii aika paljon kanttia soittaa. Voi kun itseänikin olisi aikanaan varoitettu,olisin varmasti tajunnut aikaisemmin mikä mies on kyseessä