Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi eilen kärsineensä kanssani vuosia

Vierailija
27.07.2022 |

Miten hänellä ei ole ollut hyvä olla vuosiin. Miten meni kanssani naimisiin hammasta purren, jos se viimeisenä keinona pelastaisi suhteemme. Miten minä olen pilannut hänen ja lasten välit.

Olipa karua kuultavaa. Kaikelta, aivan kaikelta lähti pohja. Kaikki on ollut pelkkää valhetta.

Sekin että hän on lapsille tyly, ilkeä ja ikävä on minun syyni. Minä olen vienyt häneltä mahdollisuuden isyyteen.
En ymmärrä tätä lausetta ollenkaan. Miten minä olen sen voinut viedä tai estää? Miten minä olen aiheuttanut sen, että hän ei ole halunnut itse tehdä lastensa kanssa mitään? Ei hän kysy lasten kuulumisia tai ole kiinnostunut heidän asioistaan. Miten se on minun vika? Hän on todella tiukka ja ehdoton, ja silloin olen kyllä noussut puolustamaan lapsia, koska mielestäni rangaistukset suhteessa tekoihin on olleet kohtuuttomia. Tämäkö on se syy, mihin hän on menettänyt isyytensä?

Mutta. Ilmeisesti syy kaikkeen pahaan olen minä. Jos minua ei olisi, mies ei riitelisi lastensa kanssa. Haluaisi olla heidän kanssa. Viettäisi enemmän aikaansa kotona lastensa kanssa. Nyt hän on muualla, koska minä aiheutan kaiken pahan.

Kyllä voi kuulkaa olla ihmisellä iso paino rinnan päällä ja ahdistus kaikesta aiheuttamastaan tällä hetkellä.
Ehkä olisi parasta pakata kamppeensa ja häipyä.

Kommentit (479)

Vierailija
301/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap, mikä tilanne?

Oletteko ryhtyneet erojärjestelyihin?

Vierailija
302/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut vain aloituksen. Huhhuh mikä äijä! Jotain siinä takana on, ja mä veikkaan että nyt on toinen nainen lirkutellut äijän pään sekaisin, kehunut kovasti kaikinpuolin ja vähintään vilauttanut pildee. Ei nyt sentään muuten syytetä ihan kaikesta puolisoa. Ei raiskauksesta syyttänyt vaikka lapsia on? Tsemppiä Ap ja nyt kissa pöydälle. Äijä kakistakoon kaiken paskan ulos (lapset muualle siksi aikaa) ja jos ei ääni kellossa muutu samantien, ala kirjoittelemaan avioeropaperia. Vahva veikkaukseni on että joku härski ämmä on viemässä lapsiltasi isän. Tsemppiä!

Vierailija
304/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on puhunut kärsimyksestään ja erohaluistaan jo pitkään (kuten kerrot siinä äsken poistetussa toisessa aloituksessasi), niin kyllä liittonne taitaa sitten olla siinä.

Itsellesi on sitä helpompaa, mitä nopeammin sopeudut ajatukseen erosta.

Oikeasti et edes halua olla jonkun sellaisen kanssa, joka ei halua olla sinun kanssasi, eikö niin?

Jokainen ero tuntuu varmasti ainakin hetken maailmanlopulta, mutta ei se sitä ole. Ette ole maailman ensimmäinen ettekä viimeinen eroava pari.

Elämää on myös eron jälkeen, ja luultavasti se elämä on sinulle parempaa kuin nyt. Tsemppiä!

Vierailija
305/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella noloa. Tuosta en itse toipuisi koskaan.

Vierailija
306/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut vain aloituksen. Huhhuh mikä äijä! Jotain siinä takana on, ja mä veikkaan että nyt on toinen nainen lirkutellut äijän pään sekaisin, kehunut kovasti kaikinpuolin ja vähintään vilauttanut pildee. Ei nyt sentään muuten syytetä ihan kaikesta puolisoa. Ei raiskauksesta syyttänyt vaikka lapsia on? Tsemppiä Ap ja nyt kissa pöydälle. Äijä kakistakoon kaiken paskan ulos (lapset muualle siksi aikaa) ja jos ei ääni kellossa muutu samantien, ala kirjoittelemaan avioeropaperia. Vahva veikkaukseni on että joku härski ämmä on viemässä lapsiltasi isän. Tsemppiä!

Ai härski ämmä viemässä lapsilta isän? Tämä isä on täysin vailla omaa tahtoa oleva parka, joka haluaisi olla hyvä puoliso ja isä mutta joku ämmä vilautti hänelle pildeä niin hän haukkui puolisonsa ja syytti tätä elämänsä pilaamisesta. Kyllä on härskeillä ämmillä melkoiset pildet!

Vierailija
307/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän ilmestyi toinen aloitus, jossa aloittaja kertoi tehneensä tämän aloituksen ja kirjoitti siinä samaa tajunnanvirtaa miehen puheiden aiheuttamasta pahoinvoinnista. Olisi kiinnostavaa tietää mitä tapahtui sen jälkeen. 

Vierailija
308/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset tosiaa nöin itsekkäitä ja kotiinpäin vetätäjiä että eivät todellakaan edes kuvittele että miehen syytteissä olisi jotain perää ja nainen on ihan täydellinen enkeli joka ei ole koskaan tehnyt mitään väärin ja kaikki on aina miesten vikaa?

Vierailija
309/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset tosiaa nöin itsekkäitä ja kotiinpäin vetätäjiä että eivät todellakaan edes kuvittele että miehen syytteissä olisi jotain perää ja nainen on ihan täydellinen enkeli joka ei ole koskaan tehnyt mitään väärin ja kaikki on aina miesten vikaa?

Ovatko miehet todella niin nössöjä, etteivät älyä lähteä vetään, jos homma ei toimi?

Vierailija
310/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo kärsineensä suhteessa vuosia ja sanoo menneensä hammasta purren naimisiin pelastaakseen suhteensa, niin tuossa saa kyllä mies syyttää ihan itseään. Miten ei ole vuosien aikana saanut suutaan auki ja miten muka naimisiinmeno mitään pelastaisi?

Mitä tulee miehen ja lasten välien pilaamiseen, se nyt ainoa varsinainen "syyte" miehen puolelta ja sitäkin kyllä ihmettelen, että miten se oikein naiselta onnistuu, jos mies kuitenkin asuu samassa taloudessa lasten kanssa. Eikö mies voi oikeasti olla vuorovaikutuksessa lasten kanssa ihan itsekseen?

Tässä tietysti nähdään vain tuon kirjoittajan puoli asiasta, mutta sen perusteella nyt voi ylipäätään jotain keskustelua käydä. Jos lähdemme siitä, että jokainen kirjoittaja laskettelee omiaan, ei oikein mistään voi puhua.

M46

Vierailija
311/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ryhdytty mihinkään. Aika hiljaista on ollut. En ole vielä kypsä puhumaan miehen kanssa. Olen vetäytynyt kuoreeni. Pitää keräillä itseä ensin, ennen kun voin alkaa puhumaan asiasta.

Miestä ei ole ikinä estetty olemasta vuorovaikutuksessa lapsiinsa. Päinvastoin. Hän on ihan itse tehnyt valintansa sen suhteen minkälaisen suhteen lapsiinsa luo. Pienempänä tekikin hieman jotain lasten kanssa. Nyt kun lapsilla omia, hänen kiinnostuksesta poikkeavia kiinnostuksen kohteita. Niin ei enää jaksa kiinnostua lasten jutuista. Eikä kyllä tee niitä yhteisiäkään kiinnostuksen kohteita enää kun todella

todella harvoin.

Vierailija
312/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ryhdytty mihinkään. Aika hiljaista on ollut. En ole vielä kypsä puhumaan miehen kanssa. Olen vetäytynyt kuoreeni. Pitää keräillä itseä ensin, ennen kun voin alkaa puhumaan asiasta.

Miestä ei ole ikinä estetty olemasta vuorovaikutuksessa lapsiinsa. Päinvastoin. Hän on ihan itse tehnyt valintansa sen suhteen minkälaisen suhteen lapsiinsa luo. Pienempänä tekikin hieman jotain lasten kanssa. Nyt kun lapsilla omia, hänen kiinnostuksesta poikkeavia kiinnostuksen kohteita. Niin ei enää jaksa kiinnostua lasten jutuista. Eikä kyllä tee niitä yhteisiäkään kiinnostuksen kohteita enää kun todella

todella harvoin.

Niin tämä oli ap.

Vierailija
313/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai härski ämmä viemässä lapsilta isän? Tämä isä on täysin vailla omaa tahtoa oleva parka, joka haluaisi olla hyvä puoliso ja isä mutta joku ämmä vilautti hänelle pildeä niin hän haukkui puolisonsa ja syytti tätä elämänsä pilaamisesta. Kyllä on härskeillä ämmillä melkoiset pildet!

Olen lukenut vain aloituksen. Sen lisäksi omakohtainen kokemus on härskistä ja röyhkeästä varattuja miehiä yrittäneestä. Koska olen hento ja hoikka, lahtivalailla riittää röyhkeyttä sekaantua, raahata per seensä baarissa samaan pöytään missä miehiä. En väitä että miehet olisi viattomia. - Itseäni on yksi sinkkunainen kehottanut vetämään välistä kun jäin yksin, eli sekaantumaan toisten parisuhteeseen. Jotkut ne vaan on sellaisia...

Vierailija
314/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todella harvoin.

Voimia sinulle. Muista silti että älä lamaannu, älä anna anteeksi äläkä missään tapauksessa jää tuohon vaikka miehenkutale mitä selittäisi. Puheet mitä miehesi sinulle on syytänyt ovat anteeksiantamattomia ja ihan suoraan henkistä väkivaltaa. Sinä selviät tästä kyllä <3

Vierailija
315/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut vain aloituksen. Sen lisäksi omakohtainen kokemus on härskistä ja röyhkeästä varattuja miehiä yrittäneestä. Koska olen hento ja hoikka, lahtivalailla riittää röyhkeyttä sekaantua, raahata per seensä baarissa samaan pöytään missä miehiä. En väitä että miehet olisi viattomia. - Itseäni on yksi sinkkunainen kehottanut vetämään välistä kun jäin yksin, eli sekaantumaan toisten parisuhteeseen. Jotkut ne vaan on sellaisia...

Pienenä naisena olet varmaan tottunut siihen, että baarissa pöytääsi tunkee lahtivalasmiehiä, jotka törkeästi yrittävät iskeä sinua ja viedä mukanaan koittaen lannistaa tahtosi pelkällä suurella koollaan ja äänekkyydellään. Miten olet pystynyt sanomaan ei tällaisen röyhkimyksen edessä? Tuntuuko vaikeammalta sanoa ei kuin olla uskollinen pitkäaikaiselle kumppanille ja säilyttää lastesi perhe ehjänä?

Vierailija
316/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole se fiksu rauhallinen aikuinen ja äiti.

Kokemukseni mukaan jos AP olisi tätä niin koko tilannetta tuskin olisi edes syntynyt. Kiinnostaisi kuulla mikä on miehen näkökanta asiaan.

Vierailija
317/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista miehistä ei suhteisiin ole mutta eivät tätä tajua.🤣

Vierailija
318/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole se fiksu rauhallinen aikuinen ja äiti.

Kokemukseni mukaan jos AP olisi tätä niin koko tilannetta tuskin olisi edes syntynyt. Kiinnostaisi kuulla mikä on miehen näkökanta asiaan.

Hänen kantansahan tuli heti aloituksessa selkeästi ilmi?

Vierailija
319/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienenä naisena olet varmaan tottunut siihen, että baarissa pöytääsi tunkee lahtivalasmiehiä, jotka törkeästi yrittävät iskeä sinua ja viedä mukanaan koittaen lannistaa tahtosi pelkällä suurella koollaan ja äänekkyydellään. Miten olet pystynyt sanomaan ei tällaisen röyhkimyksen edessä? Tuntuuko vaikeammalta sanoa ei kuin olla uskollinen pitkäaikaiselle kumppanille ja säilyttää lastesi perhe ehjänä?

Saatat yllättyä koska sinulla ilmiselvästi ei ole kokemusta minulaisesta: en käy baareissa. Kuulen kyllä mitä ja ketkä siellä yrittävät iskeä ketäkin.

Vierailija
320/479 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen syytteissä voi olla jotain perää, mutta tapa jolla ne tuodaan esille on

1. henkistä väkivaltaa

2. täysin hajottavaa suhteen kannalta

3. vastuunsiirto täysin toiselle osapuolelle

4. ei mitään korjausehdotusta

5. ei osoita mitään rakkautta/empatiaa

6. ei osoita halua jatkaa ja rakentaa suhdetta

Eli mitäpä itse ehdotat suhteelle jatkoksi? Sinun mielestäsi ap:n tulisi nyt miettiä millaiselle rusetille pitäisi taipua, että mies olisi jatkossa tyytyväinen. 

Ja tästä jäi nyt käsittelemättä kokonaan miehen suhde lapsiin, keskityin vain parisuhteeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan