Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako kolmen pienen lapsen äiti enää kellekään?

Vierailija
26.07.2022 |

Erottiin miehen kanssa ja tulevaisuus pelottaa ihan hirveästi. Minulla on kolme lasta, 7v, 5v ja 3v. Ikääkin vasta 28v. Pelkään että en kelpaa enää koskaan kellekään.

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kelpaat! Kaikille eronneille iskee tuo epävarmuus uuden elämän alussa. Sitten kun alkaa avoimin mielin katsella ympärilleen, huomaa kuinka paljon muitakin eronneita vanhempia on sinkkuna. Deittailu on yksinkertaisempaa, kun molemmilla on lapsia.

Vierailija
142/177 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sulle nyt tosi paljon suositellaan vuoroviikkoisien katselemista niin muista kuitenkin että sinä kyllä saat ihan itse asettaa omat toiveesi mahdolliselle uudelle kumppanille. Minä en halunnut vuoroviikkoisää, en viikonloppuisää, en minkään sortin isää. Mulle riitti omat lapset ja yksi kriteeri miehelle olikin lapsettomuus. Ja vaikka näillä palstoilla monet miehet halveksivat ja haukkuvat eronneita äitejä, sanovat että me ei kelvata kuin kassien tyhjennykseen, niin oikeassa elämässä näillä tyypeillä ei ollut mitään asiaa edes mun sänkyyn. Mun rima oli entistä korkeammalla.

Uudessa parisuhteessa olen ollut kohta kymmenen vuotta. Sain kaiken mitä toivoin, ja enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sulle nyt tosi paljon suositellaan vuoroviikkoisien katselemista niin muista kuitenkin että sinä kyllä saat ihan itse asettaa omat toiveesi mahdolliselle uudelle kumppanille. Minä en halunnut vuoroviikkoisää, en viikonloppuisää, en minkään sortin isää. Mulle riitti omat lapset ja yksi kriteeri miehelle olikin lapsettomuus. Ja vaikka näillä palstoilla monet miehet halveksivat ja haukkuvat eronneita äitejä, sanovat että me ei kelvata kuin kassien tyhjennykseen, niin oikeassa elämässä näillä tyypeillä ei ollut mitään asiaa edes mun sänkyyn. Mun rima oli entistä korkeammalla.

Uudessa parisuhteessa olen ollut kohta kymmenen vuotta. Sain kaiken mitä toivoin, ja enemmänkin.

Niin kun kuviossa on jo omat lapset ja aikataulutus töiden, lasten menojen, exän lomien jne. kanssa, niin on aika paljon helpompaa, jos kumppanilla on vähän vapaammat aikataulut.

Itse myös erosin siitä syystä, että exäni sluibasi pikkulapsiaikana niin törkeästi, että kun yhden tuollaisen sluiba-viikonloppuisän olen jo pihalle laittanut, niin miksi ottaisin uuden samanlaisen, jonka joku toinen nainen on laittanut suurella todennäköisyydellä samasta syystä pihalle (toinen vaihtoehto on, että mies on pettänyt vauvavuotena, mikä ei kyllä houkuttele yhtään enempää).

144/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sulle nyt tosi paljon suositellaan vuoroviikkoisien katselemista niin muista kuitenkin että sinä kyllä saat ihan itse asettaa omat toiveesi mahdolliselle uudelle kumppanille. Minä en halunnut vuoroviikkoisää, en viikonloppuisää, en minkään sortin isää. Mulle riitti omat lapset ja yksi kriteeri miehelle olikin lapsettomuus..

Anteeksi vaan, mutta miten nainen (tai mies), jolla on lapsia, voi asettaa tulevalle kumppanilleen kriteeriksi, ettei saa olla omia lapsia? ettekö itse näe tässä mitään ristiriitaa?

Vierailija
145/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo korkea aika opetella se yksin olemisen taito. Joka jokaisen piisi oppia jo ennen perheen perustamista.

Olemaan yksin? Siis kolmen lapsen kanssa? Vai meimaatko että antaa lapset pois?

Yksin lasten kanssa on hlvettiä.

Se että on nainen ja liaäksi äiti ei tarkoita että ihmimilliset tarpeet katoaa.

146/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin nykypäivänä monet sinkkunaiset hankkivat lapsen tarkoituksella yksin. Heille ei ole mikään ongelma elää keskenään lasten kanssa ilman puolisoa.

Vierailija
147/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sulle nyt tosi paljon suositellaan vuoroviikkoisien katselemista niin muista kuitenkin että sinä kyllä saat ihan itse asettaa omat toiveesi mahdolliselle uudelle kumppanille. Minä en halunnut vuoroviikkoisää, en viikonloppuisää, en minkään sortin isää. Mulle riitti omat lapset ja yksi kriteeri miehelle olikin lapsettomuus..

Anteeksi vaan, mutta miten nainen (tai mies), jolla on lapsia, voi asettaa tulevalle kumppanilleen kriteeriksi, ettei saa olla omia lapsia? ettekö itse näe tässä mitään ristiriitaa?

En todellakaan näe mitään ristiriitaa. Ihan kaikki saavat asettaa omat toiveensa kumppanille. Niin lapsettomat sinkkumiehet kuin eronneet äidit ja kaikki siltä väliltä. Itse niiden kanssa eletään. Aseella uhaten ei varmaan kukaan ole ketään pakottamassa suhteeseen kanssaan.

Vierailija
148/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin nykypäivänä monet sinkkunaiset hankkivat lapsen tarkoituksella yksin. Heille ei ole mikään ongelma elää keskenään lasten kanssa ilman puolisoa.

No eikä hanki. Omia satujasi vain.

Vierailija
149/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä aina ollut vientiä, vaikka oli kaksi lasta aikaisemmasta! Mutta sillon sinkkuaikoina olin myös sellaisessa työssä jossa tapasin paljon miehiä viihteellä, ja olin itse aina vimpan päälle laitettuna. En tiedä olisiko vastaanotto ollut sama jos olisin tavannut miehiä sunnuntai-aamuisin räjähtäneen näköisenä verkkareissa :D 

Vierailija
150/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ihan kivannäköinen, hoikka, mukava ja työssäkäyvä nainen, niin 3 lapsen yksinhuoltajuus ei todellakaan ole este miehen löytymiselle! On paljon toisella (ja kolmannella) kierroksella olevia hyviä miehiä, jotka nimenomaan toivovat naisella olevan entuudestaan lapsia. Joko siksi, että haluavat maksimoida todennäköisyyden, että naisen lapsiluku on täynnä, koska eivät itse halua (enempää) lapsia ja/tai koska äitiyteen yleisesti liitetään positiivisia ominaisuuksia, sen ajatellaan kertovan mm. naisen arvomaailmasta, kyvystä ottaa vastuuta ja huolehtia muistakin kuin itsestään. Olen itse eronnut 45v mies ja kahden lapsen etäisä, olen hyvin toimeentuleva, fiksu, komea ja selkeästi monen naisen silmissä kiinnostava. Nuorempia naisia olisi tarjolla ilman tinderiäkin, mutta en voisi kuvitellakaan alkavani suhteeseen lapsettoman kolmekymppisen (saati nuoremman naisen) kanssa, ihan jo siitä syystä, että lapsilukuni on varmuudella täynnä, enkä halua kenenkään lapsista haaveilevan naisen lähtevän suhteeseen kanssani väärin odotuksin.

Sellainen satu.

Ei teitå setiä nuoret naiset halua.

Vierailija
151/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se naisilla tuntuis yleensä menevän. Ja jos tilanne sattuukin menemään aivan epätoivoiseksi, niin tinderissä on niitä rukkasen saaneita miehiä odottamassa jotka antaa mielellään uuden mahdollisuuden.

Vierailija
152/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuntemani neljän lapsen äiti sai juuri viidennen lapsensa uuden kumppaninsa kanssa, joten kyllä onnistuu. Tosin ystäväni lapset eivät ole enää ihan noin pieniä, vaan ovat jo kouluikäisiä yhtä aikaisemman sarjan lasta ja vauvaa lukuun ottamatta.

Vierailija
153/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään ehkä jollekin rapajuopolle.

Vierailija
154/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kelpaat! Kaikille eronneille iskee tuo epävarmuus uuden elämän alussa. Sitten kun alkaa avoimin mielin katsella ympärilleen, huomaa kuinka paljon muitakin eronneita vanhempia on sinkkuna. Deittailu on yksinkertaisempaa, kun molemmilla on lapsia.

Itse asiassa deittailu on kaksin verroin hankalampaa, kun molemmilla on lapsia.

Vierailija
155/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku beta mies ottaa sinut varmasti 😀

Vierailija
156/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sää oot hyvä ja innokas seksihommissa etkä pihtaa etkä nalkuta koko ajan niin tottakai kelpaat kellevaan miehelle!

Vierailija
157/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sää oot hyvä ja innokas seksihommissa etkä pihtaa etkä nalkuta koko ajan niin tottakai kelpaat kellevaan miehelle!

Panoseuraksi tottakai, mutta isäpuolta ja elämänkumppania ei.

Vierailija
158/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käydä panemassa.

Vierailija
159/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa.

Vierailija
160/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomana kelpaa kyllä ja pitää olla halukas vielä yhteen yhteiseen sitten aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan