Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako kolmen pienen lapsen äiti enää kellekään?

Vierailija
26.07.2022 |

Erottiin miehen kanssa ja tulevaisuus pelottaa ihan hirveästi. Minulla on kolme lasta, 7v, 5v ja 3v. Ikääkin vasta 28v. Pelkään että en kelpaa enää koskaan kellekään.

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kelpaisi olet hyvä juuri noin. Älä etsi ja vielä ovat haavasi auki joten keskity raknetamaan elämääsi. Kun aika on oikea hiomaat että elämääsi on hipsinyt elämänkumppani jakamaan arkea.

Vierailija
162/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä todella heikoilla jäillä. Ehkä peräkammarin pojalle tai hyvin yksinäiselle kilttikselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en huoli ittensä myrkyttelijöitä, alkohoolia voinee vähä tissutella vaikka joulusin niin ei haittaa.

Muuten aika avoimin mielin lähden kokeilee jos nainen väittää että energiaa riittää, niin toki maistuu.

Vierailija
164/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu miten pidät huolta itsestäsi

ja lapsistasi. tavikset ei käy monelle

nykyään vaan pitää olla enemmän

Vierailija
165/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on entuudestaan kolme lasta, niin kyllä mä luulen että jättäisin väliin.

Toiveeni on saada yhteisiä lapsia naisen kanssa, eikä alkaa hoitamaan toisen miehen siittämää lapsikatrasta.

M35

Vierailija
166/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kynnyskysymys (jos ohitetaan se, matchaako persoonallisuus ja miellyttääkö ulkonäkö) olisi siinä, että millainen mahdollisuus sinulla on saada lapset hoitoon riittävän usein niin että voisimme viettää aikaa myös kaksistaan.

Jos vain hyvin harvoin tai ei koskaan niin luultavasti en lähtisi suhteeseen kanssasi. 

Jos lapset ovat esimerkiksi vuoroviikot isällään niin mahdollisuudet kasvaa jo kohisten.

Vierailija
167/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta elää suhteessa jossa on toisen miehen/naisen kakaroita.

Vierailija
168/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain hyvin harvoin tai ei koskaan niin luultavasti en lähtisi suhteeseen kanssasi. 

Jos lapset ovat esimerkiksi vuoroviikot isällään niin mahdollisuudet kasvaa jo kohisten.

Tässä tulee äkkiä avainkysymykseksi, miten osapuolten lapsettomat jaksot sopivat yhteen. Muihin sinkkuihin tutuessa aika äkkiä tulee kysyttyä millaisella rytmillä toisella lapset on. Yhteinen lapseton viikonloppu oikeastaan aika must, että jaksaa edes tutustua.  Yhden kanssa meni rytmit täysin päinvastoin ja toisen kanssa olisi ollut yksi keskiviikkoa kuukaudessa yhteistä lapsetonta. "Kiitos ja onnea jatkoon" oli nopea reaktio.

Vierailija
169/177 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan ehdit vielä ikäsi puolesta tehdä 2 lisälasta uuden miehenkin kanssa.

Vierailija
170/177 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama ongelma olisi edessä, jos oma puolisoni kuolisi, koska sitä nyt varmaankin seuraavaksi ehdotetaan. En usko, että lasteni hyvinvointi kasvaisi siitä, että he alkaisivat jakaa arkeaan kolmen heille uppo-oudon lapsen kanssa siksi, etteivät turvaverkot mahdollista aikuisten kahdenkeskistä seurustelua.

Tää ajattelumalli on aika kiero. Eivätkö kaikki ihmiset ole toisilleen "uppo-outoja" ennen kuin tutustuvat? Ihan geneettistenkin sisarusten välit saattavat olla koko elämän ajan täysin p*skat ja tulehtuneet ja toisaalta kaverien kanssa voidaan tulla paljon paremmin toimeen. Mitäs silloin tehdään? 

Vierailija
171/177 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on entuudestaan kolme lasta, niin kyllä mä luulen että jättäisin väliin.

Toiveeni on saada yhteisiä lapsia naisen kanssa, eikä alkaa hoitamaan toisen miehen siittämää lapsikatrasta.

M35

Tiesitkö, että ikäiselläsi naisella alkaa olemaan jo kiire, jos meinaa saada monikossa lapsiA.

Vierailija
172/177 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla markkinoilla on myös tarjolla niitä useamman lapsen eronneita isejä... Ei välttämättä lapseton nainenkaan sellaista halua. Tiedän yhden pariskunnan, jossa naisella on 3 lasta ja miehellä 4 ja leikkivät nyt uusioperhettä. Ja molemmilla on siis tällainen viikko-viikkosysteemi ja kummallakin myös osa alle 5v. lapsia.

Vierailija
173/177 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pepputouhut?

Vierailija
174/177 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselta työpaikalta löytyy kyllä puolisokokelaita. Työpaikka on areena jossa miehet ja naiset ovat tekemisissä keskenään.

Vierailija
175/177 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin itse kolmen lapsen äidin, jolla samanikäiset lapset kuin ap:lla. Omat lapseni ovat vähän vanhempia. Rakastan häntä todella paljon, eivätkä lapset missään kohdassa ole olleet ongelma tai este. Heille tosin puhumme toisistamme vain kavereina.

Vierailija
176/177 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levität vaan sitä alapäätäsi ensimmäiselle ehdokkaalle ja porsit sitten pennun sillekin. Senhän sinä osaat.

Vierailija
177/177 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 45v ja mulla on enää yksi pieni lapsi, mutta tarjokkaita kyllä on riittämiin. Onneksi on löytynyt se yksi, jonka kanssa on hyvä olla. Yhteen muutto ei suunnitteilla, kiva kun kummallakin on oma koti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän