Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsettomalta 32v mieheltä vielä kohtuullista vaatia, että tuleva kumppani olisi myöskin lapseton?

Vierailija
25.07.2022 |

Tuntuu jotenkin, että mun ikäisellä miehellä ei enää suvaita "yksinhuoltajat vasuriin"- meinikiä

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat on tuossa iässä jo varattu, joten asettamalla tiukkoja rajoituksia karsit porukkaa entisestään.

Ei se lapsettomuus sulle mikään plussa ole, mikä kumoaisi negatiivisia puolia tai mikä automaattisesti oikeuttaisi sinut saamaan tietynlaisen naisen.

Jaa, omasta kaveripiiristä taas nimenomaan se paras ja ihanin on vielä yksin ja lapseton (31v).

Ei ole vain osunut sopivaa kohdalle, ja todellakin olisi hyvä kumppani, eikä tämä ole vain minun näkemykseni.

Sen sijaan tuttavapiirissä on kaikenlaista henkisesti kehittymätöntä kiukuttelijaa, jotka ovat olleet nuoresta asti suhteessa..

Ei se liity mitenkään siihen, kuinka laadukas joku on.

Vierailija
42/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voi ryhtyä sinulle ap sellaiseksi sokerimummoksi. Sokeri-isän naispuoliseksi versioksi. Ei ole lapsia eikä taatusti myöskään tule olemaan. Rahaa löytyy enemmän kuin omaksi tarpeeksi. 

-mummo 82v

Ok Jonne12v

Moi Jonne! Miksi olet täällä etkä kavereidesi kanssa Yliksellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuutonta toivoa lapsetonta kumppania.

Vaatia että joku on lapseton, varsinkin jos on joku tietty mielessä on.

T: lLapseton nainen, joka haluaa löytää lapsettoman kumppanin

Vierailija
44/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voi ryhtyä sinulle ap sellaiseksi sokerimummoksi. Sokeri-isän naispuoliseksi versioksi. Ei ole lapsia eikä taatusti myöskään tule olemaan. Rahaa löytyy enemmän kuin omaksi tarpeeksi. 

-mummo 82v

Ok Jonne12v

Moi Jonne! Miksi olet täällä etkä kavereidesi kanssa Yliksellä?

Noniin "mummo 82v"

Vastaas nyt kysyttäessä miksi et ole yliksellä

Vierailija
45/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota semmoinen, keneen rakastut. Tuli sitten mukana vaikka seittemän penskaa tai navetallinen lehmiä, niin vain molemminpuolinen rakkaus on oikea valintaperuste. 

Vierailija
46/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, mieti, haluatko lapsia itse. Jos et, kannattaa katsella vain naisia, jotka eivät myöskään halua lapsia. Niitä on Suomessa aika paljon kaikenikäisiä. Sitten vaan etsimään.

Jos taas haluat lapsia, valinnanvaraa on vähemmän, koska yli 45v naiset eivät todennäköisesti enää saa lapsia. Toki jotkut saavat, mutta jos haluat tutustua edes sen pari vuotta niin mahdollisuus saada lapsia on melko pieni.

Ei niitä velanaisia ole kuitenkaan niin paljon. Tosi moni muuttaisi/muuttaa mieltään jos saisi asiallisen miehen. :D Ei tietenkään kaikki velat, mutta sori velat, enemmän niitä on, jotka mielensä muuttaa. Joo ehkä ovat epävarmoja asiasta sitä ennen, mutta tänä päivänä on muotia silloin ilmoittaa olevansa vela (vaikkei kukaan kysy). Kun kaikki vähän epäröivät alkaa julistautua velaksi jo parikymppisinä niin niitä, joiden mieli muuttuu löytyy sitten kolmenkympin jälkeen tosi paljonkin... Natalia Salmela yhtenä esimerkkinä, itsekin tunnen naisen joka oli vela kunnes rakastui ja päättivät alkuhuumassa tehdä lapsen ja jäi yh:ksi. Aika vähän on niitä upeita, kauniita ja menestyviä naisia, joilla ei olisi mitään mielenkiintoa omien lasten hankkimiseen suhteessa muihin upeisiin ja kauniisiin, menestyjättäriin. Osa vain ilmoittautuu velaksi vähän epäröidessään, mutta muuttelevat mieltään aikalailla. Velana pysyy varmoiten sellainen nainen, joka ei koskaan saisikaan hyvää tilaisuutta lastenteolle.

Vierailija
47/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei olisi? Aika harvalla esim. 25-vuotiaista vielä lapsia on. 

Enkös mä ole jo vähän liian vanha tuon ikäiselle

Ap

Minulla on 7 vuotta itseäni vanhempi mies. Tapasimme 20 vuotta sitten, kun olin 22-vuotias. Ei mitään ongelmaa. 

Mies oli groomaaja

Vierailija
48/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Kun olin apn ikäinen, olin urheilullinen, koulutettu, sitoutumiskykyinen, työelämässä menestynyt, avioliitoton ja lapseton.

Hittolainen sentään, pimbeldonia tuli ovista ja ikkunoista. Melkein voisin sanoa, että naiset kilpailivat minusta.

Sitten tyttöystäväni sanoi että nyt mennään naimisiin ja tehdään lapsia.

Noh, kaksi viimeistä ominaisuutta listastani karsiutui pois, mutta silti sitä looraa tulee joka räppänästä.

Sun juttujen perusteella karsisin listasta kyllä pois myös tuon sitoutumiskykyisen. Toki jos tarkoitat, että tarjotaan, muttet suostu, niin ehkä sitten, mutta jo se, että ajaudut tilanteisiin, joissa tarjotaan, kertoo moraalistasi jotain.

Vierailija
49/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista pitää  edes kysyä........

Kukaan ei sanele sulle kenen kanssa pitää ryhtyä seurustelemaan. Ja tosi moni kolmekymppinen nainen on lapseton joten valinnanvaraa kyllä on.

Eli miten sait tästä kehitettyä ongelman? Ja miten sä pärjäät esim. töissä jos sun pitää kysellä lupia kaiken maailman itsestäänselviin asioihin. 

Vierailija
50/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat on tuossa iässä jo varattu, joten asettamalla tiukkoja rajoituksia karsit porukkaa entisestään.

Ei se lapsettomuus sulle mikään plussa ole, mikä kumoaisi negatiivisia puolia tai mikä automaattisesti oikeuttaisi sinut saamaan tietynlaisen naisen.

Mitä vikaa karsinnassa? Eihän miehenkään kannata tyytyä mihin tahansa.

Vierailija
51/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, mieti, haluatko lapsia itse. Jos et, kannattaa katsella vain naisia, jotka eivät myöskään halua lapsia. Niitä on Suomessa aika paljon kaikenikäisiä. Sitten vaan etsimään.

Jos taas haluat lapsia, valinnanvaraa on vähemmän, koska yli 45v naiset eivät todennäköisesti enää saa lapsia. Toki jotkut saavat, mutta jos haluat tutustua edes sen pari vuotta niin mahdollisuus saada lapsia on melko pieni.

Ei niitä velanaisia ole kuitenkaan niin paljon. Tosi moni muuttaisi/muuttaa mieltään jos saisi asiallisen miehen. :D Ei tietenkään kaikki velat, mutta sori velat, enemmän niitä on, jotka mielensä muuttaa. Joo ehkä ovat epävarmoja asiasta sitä ennen, mutta tänä päivänä on muotia silloin ilmoittaa olevansa vela (vaikkei kukaan kysy). Kun kaikki vähän epäröivät alkaa julistautua velaksi jo parikymppisinä niin niitä, joiden mieli muuttuu löytyy sitten kolmenkympin jälkeen tosi paljonkin... Natalia Salmela yhtenä esimerkkinä, itsekin tunnen naisen joka oli vela kunnes rakastui ja päättivät alkuhuumassa tehdä lapsen ja jäi yh:ksi. Aika vähän on niitä upeita, kauniita ja menestyviä naisia, joilla ei olisi mitään mielenkiintoa omien lasten hankkimiseen suhteessa muihin upeisiin ja kauniisiin, menestyjättäriin. Osa vain ilmoittautuu velaksi vähän epäröidessään, mutta muuttelevat mieltään aikalailla. Velana pysyy varmoiten sellainen nainen, joka ei koskaan saisikaan hyvää tilaisuutta lastenteolle.

Velahan ei 30-vuotiaana ole tosiaan pysyvä ominaisuus. 45-vuotiaana naisena se jo on (miehelle ei sittenkään). Aika moni sanoo vielä 30-vuotiaana, ettei halua lapsia, mutta 33-vuotiaana onkin mieli muuttunut. On ihan normaalia.

Vierailija
52/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin, että miesystäväni on nuori, komea ja fiksu.

Jostain syystä elän yksin.

N 60

Vierailija
53/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Olen sua kymmenen vuotta vanhempi mies, jolla ei ole lapsia. En alkaisi seurustelemaan naisen kanssa, joka on tehnyt mukuloita jo jollekulle toiselle. Haluan aloittaa puhtaalta pöydältä ja kokea asiat yhdessä ensimmäistä kertaa. Eihän se seurustelu, kihlautuminen, häät, raskauden yrittäminen, lapsen odotus, synnytys, vauvan ensimmäiset kuukaudet ja kehittyminen ymv. tuntuisi miltään, jos toinen olisi jo kokenut kaiken monta kertaa. Parisuhteessa ja perheen perustamisessa on nimenomaan tavoiteltavaa ja merkityksellistä se, että asiat koetaan yhdessä. Sen vuoksi swaippaan kaikki "lapsiluku jo täynnä" ja "lapsi 50/50 mulla" -tyypit Tinderissä välittömästi vasemmalle. En ryhdy edes yhden illan juttuihin yh:iden kanssa.

Vierailija
54/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, omasta kaveripiiristä taas nimenomaan se paras ja ihanin on vielä yksin ja lapseton (31v).

Ei ole vain osunut sopivaa kohdalle, ja todellakin olisi hyvä kumppani, eikä tämä ole vain minun näkemykseni.

Sen sijaan tuttavapiirissä on kaikenlaista henkisesti kehittymätöntä kiukuttelijaa, jotka ovat olleet nuoresta asti suhteessa..

Ei se liity mitenkään siihen, kuinka laadukas joku on.

Tää on totta, että kaikilla ei vaan käy tuuri. Kyllä siinä tuuria tarvitaan, että molemminpuolinen kiinnostus herää tilanteessa, jossa molemmat ovat parisuhdetta vailla. Jos esim. rakastuu varattuun ja kukaan muu ei tunnu olevan yhtä hyvä kuin hän, jota ei voi saada, voi mennä pitkään päästä yli ja sinkkuvuosia kertyy.

Vierailija
55/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän saa vastata vain yhärit.

Ok. Kun olin 32-vuotias yh, seurustelin 31-vuotiaan yhteishuoltajaisän kanssa. Olin lapseni (yhden) jo tehnyt enkä halunnut enempää, joten mies, jolla on lapsihaaveet vasta edessäpäin, ei olisi ollut minulle vaihtoehto vakavaan suhteeseen. Vela-mies puolestaan tuskin olisi tyytynyt suhteeseen, jossa tapaillaan vain lapsivapaina aikoina.

Vierailija
56/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaadin, että miesystäväni on nuori, komea ja fiksu.

Jostain syystä elän yksin.

N 60

Minä tingin tuosta "nuori"-kohdasta, kun tuli nuorekas kuusikymppinen kohdalle. Toimii 😉

Vierailija
57/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas katkera miesvauva/palstamamma siellä taas kirjoittelee pskaa? Ihan kuin henkilöt joilla on lapsia ei tekisi ihan samaa omasta päätöksestään hankkia lapsia. Eli kyllä ihan lapsellisetkin jakaa omaa vakaumustaan, vaikka kukaan ei sitä kyselekkään. Miksei velat saisi tehdä samoin? Ja ihan kuin mielensä muuttaminen olisi ihan kauhea rikos, niinhän miehetkin tekevät jatkuvasti: pitkässä parisuhteessa ei hankita lasta vaikka nainen haluaisikin, mutta mies ei. Sitten erotaan ja miehellä on kohta uuden naisen kanssa pulla uunissa.

58/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuutonta.

Itse olen 39-vuotias lapseton nainen enkä aio lapsellista miestä ottaa.

Vierailija
59/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tykkää lapsista tai ole valmis sietämään puolison lapsia niin tietenkään sinun ei pidä alkaa seurustella sellaisen kanssa jolla niitä on. Ihan riippumatta minkä ikäinen on. Parempi vaan olla rehellinen kuin tuhlata sen äiti-ihmisen aikaa.

Vierailija
60/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Olen sua kymmenen vuotta vanhempi mies, jolla ei ole lapsia. En alkaisi seurustelemaan naisen kanssa, joka on tehnyt mukuloita jo jollekulle toiselle. Haluan aloittaa puhtaalta pöydältä ja kokea asiat yhdessä ensimmäistä kertaa. Eihän se seurustelu, kihlautuminen, häät, raskauden yrittäminen, lapsen odotus, synnytys, vauvan ensimmäiset kuukaudet ja kehittyminen ymv. tuntuisi miltään, jos toinen olisi jo kokenut kaiken monta kertaa. Parisuhteessa ja perheen perustamisessa on nimenomaan tavoiteltavaa ja merkityksellistä se, että asiat koetaan yhdessä. Sen vuoksi swaippaan kaikki "lapsiluku jo täynnä" ja "lapsi 50/50 mulla" -tyypit Tinderissä välittömästi vasemmalle. En ryhdy edes yhden illan juttuihin yh:iden kanssa.

Vähän ohiksena, mutta itsellä 8 v kuopuksen syntymästä enkä kyllä kauhean pahasti muista mitään noista ainutlaatuisista kokemuksista. En siis kyllä mielessäni vertailisi kauheasti siihen aiempaan kokemukseen vaan aika uutta se mullekin olisi. Tosin en nyt kenenkään muun kanssa lähtis enää yrittämään kuin mieheni kanssa. Sulla alkaa kuitenkin olla sen verta tuota ikää, että ehkä voisi olla ihan hyvä suhtautua avoimemmin jo lapsia saaneisiin naisiin. Niitä kun taitaa kuitenkin on  enemmän kuin niitä hedelmällisiä lapsettomia lapsia toivovia sinkkuja. Jos kovin tosissasi toivot perhettä vielä niin olisi ehkä plussakin jos naisen hedelmällisyydestä on jonkinlaista todistusta ja melkeinpä takuita. Jos nainen on lapseton 40 v niin omilla munasoluilla luomuraskautuminen on aikalailla mahdotonta suunnilleen 9/10:lle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä