Onko lapsettomalta 32v mieheltä vielä kohtuullista vaatia, että tuleva kumppani olisi myöskin lapseton?
Tuntuu jotenkin, että mun ikäisellä miehellä ei enää suvaita "yksinhuoltajat vasuriin"- meinikiä
Kommentit (96)
Kukin saa päättää kriteerit. Eri asia on että löytyykö.
Sinähän päätät asiasta ihan itse. En nyt ehkä kaikkialle kailottaisi, että "meikäläiselle ei sitten mitkään yh-äidit kelpaa", vaan ihan itseksesi rajoitat heidät pois omilta markkinoiltasi.
Voihan sitä vaatia, mutta sitten luultavasti joutuu tekemään kompromisseja muissa asioissa. Kuten parisuhteessa aina.
Sanoisin, että kun aidosti rakastuu niin silloin rakastuu eikä mieti vaatimuksia toiselle. Mutta jos parisuhdetta ajattelee enemmän statusmielessä niin se on tietenkin ihan eri juttu.
Vaatia voi kaikenlaista, mutta ei se tarkoita että tulisi välttämättä toteutumaan.
No miksi ei olisi? Aika harvalla esim. 25-vuotiaista vielä lapsia on.
Häh? Aivan missä iässä tahansa voi vaatia ihan just mitä itse haluaa, ja se sitten joko tuottaa tulosta tai ei tuota tulosta, mutta jos kumppanin lapset ovat sinulle turn-off, niin swaippaa tietenkin äidit vasuriin.
Lapsettomia naisiakin on eikä edes niin vähän, joka ikäluokassa mutta varsinkin vielä kolmikymppisissä.
No et voi vaatia tuollaista keneltäkään. Sinun ei kuitenkaan tarvitse seurustella/muuttaa yhteen/mennä naimisiin/hankkia lapsia kenenkään kanssa, jos et halua.
Taasko meiltä mammoilta tarvitaan lupa? Millaiset miehet mäitä kyselevät, mikä kehityksessänne on mennyt pieleen ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Enkös mä ole jo vähän liian vanha tuon ikäiselle
Ap
Toki, mutta silloin valinnan mahdollisuus on vähäisempää.
Onko kohtuutonta vaatia, että 44-vuotias nainen voittaisi lotossa miljoonan, juoksisi maratonin ja muuttaisi New Yorkiin? Minä vaadin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No siitä en tiedä, mutta liian tyhmä olet yhtään minkään ikäiselle.
On se ihan kohtuullista, ja ehkä välttämätöntäkin, jos et itse halua lapsia. Ikävä kyllä näin yleistäen naiset, joilla on lapsia, ovat huomattavasti vahvemmin orientoituneita äitiyteen ja lapsen aikatauluihin ja tarpeisiin, miehillä ei ole yleensä samaa ongelmaa.
Jos taas haluat lapsia, on ehkä syytä miettiä, miksi se olisi deal breaker, jos uudella kumppanilla niitä olisi jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulla on 7 vuotta itseäni vanhempi mies. Tapasimme 20 vuotta sitten, kun olin 22-vuotias. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
25- vuotias on jo aikuinen, eli et ole liian vanha. 10 vuotta nuorempina olisitte olleet epäsuhta pari, mutta nyt sopiva. Ikäero tasoittuu iän myötä.
Minulla oli mahdollisuus lapsettomaan naiseen, kolmeenkin, kun olin 35-40v. Naiset alle kolmekymppisiä.
Enkö ole mikään kalsarimalli tai Roope Ankka, vaan päin vastoin yli kolmekymppiseksi asti totaalikokematon mies. Joskin, etuna taisi olla nuoruuden haitta eli poikamainen ulkonäkö, 35v tienoilla aloin sitten näyttämään riittävän miehekkäältä.
Eli kyllä. Isompi pulma on siinä että naisella saattaa olla melkoinen kiire edetä lapsentekoon, ja voi käydä niin että lapsen syntymän jälkeen aletaan katsomaan sovitteko yhteen. Tuosta syystä minutkin haluttiin, luotettava mies isäksi asap.
Siis itsehän sen päättää kenen kanssa alkaa seurustelemaan. En nyt tajua ajatuksen logiikkaa... Älä ala tapailemaan yh-vanhempaa jos ei kiinnosta?! 🤦🏼