Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsettomalta 32v mieheltä vielä kohtuullista vaatia, että tuleva kumppani olisi myöskin lapseton?

Vierailija
25.07.2022 |

Tuntuu jotenkin, että mun ikäisellä miehellä ei enää suvaita "yksinhuoltajat vasuriin"- meinikiä

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voi ryhtyä sinulle ap sellaiseksi sokerimummoksi. Sokeri-isän naispuoliseksi versioksi. Ei ole lapsia eikä taatusti myöskään tule olemaan. Rahaa löytyy enemmän kuin omaksi tarpeeksi. 

-mummo 82v

Vierailija
22/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei olisi? Aika harvalla esim. 25-vuotiaista vielä lapsia on. 

Enkös mä ole jo vähän liian vanha tuon ikäiselle

Ap

Minulla on 7 vuotta itseäni vanhempi mies. Tapasimme 20 vuotta sitten, kun olin 22-vuotias. Ei mitään ongelmaa. 

Monille tuo ikäero on liikaa, ja jospa annat AP:n päättää itse etkä tule tuputtamaan omiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Kuka tahansa saa "vaatia" mitä vain. Tietysti tässä kohtaa tuon verbin käyttäminen on vähän hassua, koska yleensä jos jotain vaaditaan, on vaatimuksella kohde. Tässähän ei sinänsä ole mitään kohdetta, jolle kohdistaisit vaatimuksen lapsettoman kumppanin toimittamisesta. Mutta sinänsä kaikki toiveet ovat kohtuullisia, vaikka kuka tahansa toivoisi mitä. Miten toive edes voisi olla kohtuuton? Eihän se ketään mihinkään velvoita.  Sellainen vaatimus toki olisi kohtuuton, että valitun naisen täytyisi muuttua toiveittesi kaltaiseksi - se ei ole mahdollista. Jokainen on, mitä on, ja jokainen tekee deittailupäätöksensä itse. Sinun kohdallasi neuvon keskittymään etsimään lapsetonta naista - swaippaat yh:t vasemmalle ja jos tulee treffipyyntö ei-tovotulta suunnalta, vastaat vain "ei kiitos". Helppoa!

Vierailija
24/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi vapaasti vaatia mutta ei pakottaa.

Vierailija
25/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla on 7 vuotta itseäni vanhempi mies. Tapasimme 20 vuotta sitten, kun olin 22-vuotias. Ei mitään ongelmaa. 

Monille tuo ikäero on liikaa, ja jospa annat AP:n päättää itse etkä tule tuputtamaan omiasi.

Jos ap osaisi päättää itse, hän ei olisi täällä kyselemässä. 

Vierailija
26/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit lapsettoman kumppanin,On niitä paljon viellä Suomessa!On myös miehiä ja naisia jotka eivät koskaan halua lapsia.Joten kaikilla on valinnan mahdollisuudet.Myös niitä jotka haluavat mutta eivät koskaan saa lapsia!

Vierailija
27/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile, jos löytyy niin sitten oli suotavaa ja jos ei niin ainahan voi olla myös yksin?

Vierailija
28/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Päätät itse. Homma ei mene niin, että kysellään muilta, vaan sinä päätät itse, kenestä olet kiinnostunut. Vastaavasti kiinnostuksesi kohde päättää itse, onko kiinnostunut sinusta vai ei.

Vierailija
29/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kyllä tuon ikäisissä vielä lapsettomiakin on.

Vierailija
30/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti moni kolmikymppinen nainen on (vielä) lapseton, ei tuo ole mikään ongelmallinen vaatimus.

Eri asia jos olisit 42v, vaikka toki silloinkin saisit vaatia mitä haluat, mutta kolmikymppisenä vielä realistisempaa.

Vierailija
31/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lapset nykyään tehdä vanhana? Itse olin 34v, kun sain esikoisen ja silloin (noin 30v sitten) oli ensisynnyttäjien keksi-ikä 28v ja sen jälkeen se on varmaan rutkasti noussut.

Jos joku tekee lapsia parikymppisenä niin joku sitten varmaan lähellä 40v.

Eihän sinua kai kukaan pakota ottamaan naista jolla on lapsia? Ota ihan rauhassa selainen, jolla ei ole. Ei niitä lapsia kaikilla naisilla ole, kun nykyää aika suuri osa naisista jää loppuelämäkseenkin lapsettomaksi.

Sinä itse päätät, mitä sinä vaadit tulevalta kumppaniltasi. 

Vierailija
32/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kirjoita sinne Tinderiin, että sulla ei ole lapsia, eikä tule olemaan, ja oletat samaa naiselta? Tadaa, ongelma ratkaistu.

Vierailija
33/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän päätät asiasta ihan itse. En nyt ehkä kaikkialle kailottaisi, että "meikäläiselle ei sitten mitkään yh-äidit kelpaa", vaan ihan itseksesi rajoitat heidät pois omilta markkinoiltasi.

Tässä on se jutun ydin. Tottakai sua paheksutaan, jos avoimesti dissaat jotain tiettyä ryhmää. Kyllähän itsekin paheksut, jos joku nainen julistaa, että mä en sitten hyväksy mitään kaljuuntuvia/insinöörejä/kokemattomia tms.

Pidä ne kriteerisi omana tietonasi ja valitse itsellesi sopiva puoliso, jolle myös sinä olet sopiva. Jos ei tahdo löytyä, niin mieti uudestaan, että voisiko tuossa iässä elämäsi rakkaus ollakin jo jonkun lapsen äiti.

Vierailija
34/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, en itsekkään olisi missään tekemisissä yh:n kanssa, kun kokeilin badoota joskus niin laitoin suoraan vasuriin kaikki joilla lapsia kun siellä oli hyvin perus profiili tiedoissa, lapsia, lapseton, haluan lapsia jne.

Vierailija
35/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on tuossa iässä jo varattu, joten asettamalla tiukkoja rajoituksia karsit porukkaa entisestään.

Ei se lapsettomuus sulle mikään plussa ole, mikä kumoaisi negatiivisia puolia tai mikä automaattisesti oikeuttaisi sinut saamaan tietynlaisen naisen.

Vierailija
36/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voi ryhtyä sinulle ap sellaiseksi sokerimummoksi. Sokeri-isän naispuoliseksi versioksi. Ei ole lapsia eikä taatusti myöskään tule olemaan. Rahaa löytyy enemmän kuin omaksi tarpeeksi. 

-mummo 82v

Ok Jonne12v

Vierailija
37/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mieti, haluatko lapsia itse. Jos et, kannattaa katsella vain naisia, jotka eivät myöskään halua lapsia. Niitä on Suomessa aika paljon kaikenikäisiä. Sitten vaan etsimään.

Jos taas haluat lapsia, valinnanvaraa on vähemmän, koska yli 45v naiset eivät todennäköisesti enää saa lapsia. Toki jotkut saavat, mutta jos haluat tutustua edes sen pari vuotta niin mahdollisuus saada lapsia on melko pieni.

Vierailija
38/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis haluatko velan naisen vai naisen, jolla ei ole lapsia mutta haluaa joskus hankkia?

Vierailija
39/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohtuullista, mut jos pitää olla 18-24v lapseton niin pidän sua perverssinä setämiehenä

Vierailija
40/96 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! :'''''''((((( Miksi ikisinkku palstamies ei tahdo minua ja lapsiani? Yyyyhhyyhyy, täällä mä oon! Juuri sinua varten, mies! YYYhhyhhyhhyhyy Hyrgh Hörgh! Sniik Hörgh! Miksi et rakasta mua?! RAKAS! Hyörgh hörgh! yhyhyhyhyyyy nyyh SNIIIK hörgh hyhyhhyy...

Juu että oikeasti voit miettiä kyllä ihan omasta näkökulmastasi mitä tahdot. Ei kukaan osaa kaivata sinua jos ei edes tunne sinua. Ei varmaan jää miettimään svaippasitko oikealle vai vasemmalle

Tunteisiin, sisimpääni matkustan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän