Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahtaa vaivata ihmistä, joka tarkoituksella pyrkii kävelemään toista ihmistä päin esimerkiksi julkisella paikalla?

Vierailija
25.07.2022 |

Hän siis varmasti näkee toisen ihmisen ja voisi ihan hyvin väistää tätä, mutta tuntuu jollain vain hänen itsensä tietämän syynsä takia ottavan jonkun ohikulkijan uhrikseen, jota kohti hän lähtee kävelemään ja yrittää selvästi törmätä tähän. Jos se uhri sitten väistää häntä, niin hän muuttaa nopeasti suuntaa uhria kohti ja mahdollisesti jopa melkein juoksee tätä kohti vain törmätäkseen tähän ja jos häneltä kysyy, että miksi hän tekee niin, niin hän sanoo, että "Kyllä minä tästä saan kulkea" tai jos häneltä kysyy, että miksi hän tahallaan törmästi toiseen ihmiseen, niin hän väittää, että ei muka huomannut tätä, vaikka aivan selvästi tahallaan törmää toiseen ihmiseen. Kyseessä on vielä isokokoinen aikuinen mies, joka tahallaan yrittää törmätä mahdollisimman pienikokoiseen aikuiseen tai jopa lapseen ja jopa yrittää kaataa tämän kumoon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässy karkuun osastolta

Vierailija
2/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täällä palstalla joku mies kirjoitti törmäävänsä aina tahallaan kadulla naisiin ihan vaan, koska vihaa naisia ja selitti 'antavansa opetuksen' niille siten. Eli vähän pimeitä ryyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen punk tyylinen nahkarotsi missä on hartioissa piikit, niin eivät kävele päin.

Vierailija
4/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on Helsinki täynnä. En itsekään ymmärrä miksi ihmiset toimivat niin. Kai se on jotain junttimaisuuden ja huonon itsetunnon sekoitusta, kun halutaan näyttää toiselle kadunkulkijalle oma paikka. LOL.

Vierailija
5/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt tai tönässyt ihmisiä joskus sen takia että kävelee porukalla ja kukaan ei väistä vaan vie koko tien tilan kuin mitkäkin idiootit. Niin joskus aikuiset kuin nuoret.

Vierailija
6/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vaikka sitä mieltä että Suomessa on oikeanpuoleinen liikenne, tai vaikka vasemmanpuolinen riippuen siitä missä kulkee. Jalankulkijoilla pitäisi jonkinlaiset säännöt ettei tarvitse arpoa että kuka väistää ja minne.

Vierailija
7/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo miehesi vai joku tuttava/sukulainen?

Kai se jonkinlaista kakaramaista vallankäyttöä on. Jos mies ei missään muualla pääse pätemään kukkona tunkiolla niin ainakin tuntee olonsa paremmaksi kaatamalla pikkulapset ja mummot kumoon jalkakäytävällä.

Jonain päivänä todennäköisesti törmää väärään henkilöön ja saa kunnolla turpiinsa joko tönityltä tai sen seuralaiselta tai vanhemmalta.

Vierailija
8/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 14-vuotiaan tyttäreni kanssa muutama vuosi sitten turun humalistonkadulla kävelemässä, kun vastaan tuli mies, joka tyttäreni kohdalla vaihtoi linjaansa sen verran, että törmäsi tyttööni oikein kunnolla.

Se teki sen ihan tahallaan. Oli täysin ilmeetön ja sillä oli kuulokkeet päässään. Ei sanonut mitään ei mitään ilmeitä. Jatkoi vaan matkaa. Tyttäreni sattui.

Vierailija
9/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen paljon kaksosvaunujen kanssa.

Kävelen aina niin reunassa kuin se vaunujen kanssa on mahdollista. Turvallisuussyistä pientareen puolella, en ajoradan puoleisella reunalla.

olen ihmetellyt niitä porukoita/pariskuntia, jotka näkevät jo kaukaa että tullaan vastaan esim sadan metrin päästä.

Väistävät vasta ihan viimemetrillä. Usein mennään niin liki että vaatteet kahisevat vaunuihin.

Mikä logiikka?

M40

Vierailija
10/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilen paljon kaksosvaunujen kanssa.

Kävelen aina niin reunassa kuin se vaunujen kanssa on mahdollista. Turvallisuussyistä pientareen puolella, en ajoradan puoleisella reunalla.

olen ihmetellyt niitä porukoita/pariskuntia, jotka näkevät jo kaukaa että tullaan vastaan esim sadan metrin päästä.

Väistävät vasta ihan viimemetrillä. Usein mennään niin liki että vaatteet kahisevat vaunuihin.

Mikä logiikka?

M40

Tätä mäkin ihmettelen, että miks pitää mennä sentin päästä tai joskus osuu ja sitten pyydellään anteeks, jos sitäkään. Näillä idi-ooteilla ei ole mitään toisten huomioimistaitoja.

Vierailija
11/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kaksosvaunua tulee vastakkain samaa reunaa, kumpi väistää ja perustelut sille? Molemmat ovat yhtä kohteliaita.

Vierailija
12/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aina saan itse väistää. Tuntuu olevan monella just joku lastenvaunuviha. Kävellään päin aivan tarkoituksella.

Vierailija
13/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävele toistakertaa kun "vahingossa" osuu kyynerpääni tormaajaa mahaan niin, että lähtee ilmat pihalle.

Vierailija
14/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vihan purkamista muihin se on. Eräs n 3å v miestörmäsi tahallaan koiraani! Ehkä hän oli koiravihaaja. Kävelimme ihan normaalisti leveällä hiekkatiellä puistossa, koira talutushihnassa n 1,5 m edessäni. Tämä mies käveli nopeasti takaamme, ohitti linut ja kaarsi sitten sivusta eteeni minun ja koiran väliin niin, että törmäsi koiraan. Aika käsittämätön tapaus. Ja se oli vielä poikkeuksellisen leveä hiekkatie, jossa oli kolme ns kaistaa.

Vierailija
15/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollista toimintaa. Itsekin joskus kaupassa tiirailin hiusvärien tekstejä, niin jonkun naisen piti tunkea samasta välistä vaikka hyllyn toiselta puolelta olisi ollut lyhyempi siihen mihin halusi. Oli vielä hapan ilme naamallaan.

16/16 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut noita törmääjiä varsinkin ulkomailla. Silloin kannattaa tarkistaa, että lompakko ja puhelin on yhä tallella. Taskuvarkaat tuli ensimmäisenä mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi