Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (1220)

Vierailija
921/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne tasan kaksi miestä, joista olen elämäni aikana kiinnostunut, olivat kaikin tavoin epäsopivia minulle.

Miksi olit kiinnostunut jos olivat KAIKIN tavoin epäsopivia? Vai pitäisikö kysyä että miten ja missä vaiheessa tuo epäsopivuus sitten ilmeni?

Vierailija
922/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele naisen tekemään aloitetta. Ei missään tapauksessa ainakaan suoraan treffejä ehdottelemaan eikä kännykkä numeroa pyytämään...

Loppujen lopuksi, MIES haluaa olla se jahtaaja !

Ystäväni muutamia vuosia sitten teki aloitteen kiinnostuksensa kohteelle.

Alku oli yhtä siirappia.

Parin vuoden kuluttua , kun huuma oli ohitse, riitojen aikana mies sanoi aina : " mitäs tyrkyrit ittees" 😱.

!!!

Siis mies piti lopulta naista TYRKKYNÄ.

On niitäkin aktiivisia naisia jotka ainakin ovat kosineet avioliittoon johtavasti (ja liitto on kestänyt eikä mies ole pitänyt sitä ollenkaan pahana).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli mies ei kykene tekemään aloitetta, on hyvin todennäköistä, että muidenkaan "miehen tehtävien" hoitaminen ei onnistu, vaikka epäilemättä naiselta odottaa silti "naisen tehtävien" sujuvaa hoitamista.

Miksi aloitteen tekemisen pitäisi olla vain miesten tehtävä? Emmekö elä jo ajassa, jossa ei ole miesten tai naisten tehtäviä? Ei minun miehenä tarvitse erityisesti ovata naiselle ovea, vaan voin olla kohtelias niin naiselle kuin miehelle ja avata oven kenelle tahansa. Yhtälailla nainen voi olla kohtelias ja avata oven toiselle naiselle tai miehelle.

Vierailija
924/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pitkä elämäni varrella olen huomannut, ettei mikään tapa miehen mielenkiintoa naiseen niin tehokkaasti kuin naisen avoin lähestyminen.

Vaikka olisi ollut mikälaista flirttiä aikaisemmin niin jos naisena avoimesti kerrot olevasi miehestä kiinnostunut ja ilmaiset toivovasi suhdetta niin ihan varmasti se mies häviää kuin pieru saharaan.

Sain unelmieni miehen olemalla aivan k a m a l a n vaikea :D

Ihmisillä on varmaan unelmat erilaisia (mutta minua ei miehenä tuollainen k a m a l a vaikeus oikein innosta eikä sytytä).

Jos lähestyy avoimesti, niin ei sitä heti tarvitse ilmaista toivovansa suhdetta. Mutta voi avoimesti tuoda esiin että haluaisi, vaikka varovaisen hitaahkostikin, tutustua lähemmin siinä mielessä että selviäisi olisiko edellytyksiä varsinaiseen suhteeseen etenemiselle.

Vierailija
925/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en tee mitään perässä vedettävällä miehellä.

Mikäli mies ei kykene tekemään aloitetta, on hyvin todennäköistä, että muidenkaan "miehen tehtävien" hoitaminen ei onnistu, vaikka epäilemättä naiselta odottaa silti "naisen tehtävien" sujuvaa hoitamista.

Hyvin usein tällaiset kykenemättömät miehet itse asiassa toivovat naisen tekevän kaiken muunkin; niin kotona, parisuhteessa, lasten kanssa kuin töissäkin. Mies olla möllöttelee läpi elämän, vaivautumatta juurikaan näkemään vaivaa toisten eteen.

Täysin tuulesta temmattu teoria. Ei mitään totuuspohjaa, vaan ainoastaan tekosyy sille, ettei sinun tarvitse naisena tehdä mitään.

Ihan hyvä vain ottaa mies joka on valinnut sinut, kun miehet lähtee ihan kenen tahansa matkaan jolta saa seksiä tai elatusta. 

Vierailija
926/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Tämäpä se on. Alkojåyoholilla on keskeinen osuus tutustumisprosessissa.[/quote]

Alkottomana miehenä alkoholi millään muotoa naisen elämään kuuluvana on 100-prosenttinen turnoff.

Vierailija
927/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vain ottaa mies joka on valinnut sinut, kun miehet lähtee ihan kenen tahansa matkaan jolta saa seksiä tai elatusta. 

Vaikka olisi valinnut sinut, niin jos toiselta saa parempaa seksiä tai enemmän elatusta, niin teoriasi mukaan se sinut valinnut mies lähtee siltikin toisen matkaan. 

Vierailija
928/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi valinnut sinut, niin jos toiselta saa parempaa seksiä tai enemmän elatusta, niin teoriasi mukaan se sinut valinnut mies lähtee siltikin toisen matkaan. 

Se riski on ihmissuhteissa aina olemassa,

Vierailija
929/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miksei nainen voisi sitä aloitetta siis tehdä, kun riski on sama aloitteentekijästä riippumatta?

Vierailija
930/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa olen tehnyt sen virheen. Kyllähän siinä aina olen treffeille päässyt, mutta parisuhdetta ei ole tullut, koska mies on pitänyt halpana h.uorana. Ei päästy edes sänkypuuhiin kun miehen asenne tuli melko nopeasti ilmi.

Tuo ilmaisusi "Ei päästy edes sänkypuuhiin" osoittaa että mies taisi tehdä oikeansuuntaisen päätelmän.

Vierailija
931/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tietysti tulee mielenkiintoinen kehä. Näet baarissa kiinnostavan näköisen ihmisen. Et lähesty häntä, koska et tiedä hänestä mitään. Koska et lähesty häntä, et voikaan oppia hänestä mitään.  Helpointa mennä johonkin tyhjään pöytään surffailemaan puhelimella.

Ei, yleisesti ottaen hän ei ole kiinnostava, koska en tiedä hänestä mitään. Hän voi olla hyvännäköinen, mutta pelkkä ulkonäkö ei tee hänestä kiinnostavaa. Poikkeuksia on, jos henkilö on pukeutunut omituisesti tai hän muuten tuo ilmi persoonaansa.

Tämä just. Esim. itse olen heikkona muusikoihin, joten aivan eri tavalla kiinnostus herää, jos näen hyvännäköisen miehen kitaralaukku selässä kuin ilman.

Lähestytkö sitten tuota muusikkoa vai et?

Voisin lähestyä, jos tilanne olisi hyvä.

Voitko antaa esimerkkejä noista hyvistä tilanteista? Missä ja milloin saattaisit lähestyä kitaralaukullista miestä? Keikan yhteydessä baarissa? Jossain muuallakin?

Ihan mikä tahansa tilanne, jossa ei ole älyttömästi muita ihmisiä ympärillä eikä mies vaikuta kiireiseltä.

Ok, olet sitten vissiin aika proaktiivinen, et siis tyypillinen nainen. Se on toisaalta kiva, jos nainen tekee aloitteen, mutta toisaalta se voi olla luotaantyöntävää, koska tosiaan mies haluaa luontaisesti olla enemmän se jahtaaja kuin jahdattu. Niin se menee muidenkin eläinlajien kohdalla.

Mutta minulla on lähipiirissä yksi mies, jonka nainen iski baarissa, ja he ovat olleet jo kauan naimisissa ja on lapsia jne. Joskus se menee niinkin päin.

No joo, aika harvoin näen kiinnostavia miehiä missään, niin sen kerran kun näen, miksen lähestysi. Miehessä on silloin pakko olla jotain erityistä jos jopa minä kiinnostun.

En pidä yhtään jahtaajamiehistä, vaan yleensä kiinnostunkin miehistä, jotka eivät niin tuo itseään esille.

Joo, ymmärrän. Mutta jos ei käytetä sanaa jahtaaminen, vaan että mies tekee jossain sopivassa tilanteessa aloitteen vaikka tulemalla juttusille tms. Eikö se ole naisena kiva, kun mies tekee niin? Tunnet itsesi halutuksi?

Miehuuteen taas kuuluu tietty aloitteellisuus, ja jos ei pysty siihen, niin se on vähän kuin pettymyksen tuottamista itselle. Miksi minussa ei ollut tarpeeksi miestä, että olisin lähestynyt sitä naista, joka kiinnosti. Pelkojen voittaminen on miehuudessa olennaista, tässä tapauksessa sosiaalisten pelkojen.

Itsekin olen ollut kaikkea muuta kuin itsevarma naisten iskijä, ja sanoisin muille miehille, jotka ovat olleet samalla tavalla saamattomia, että älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä sanon.

Ei se mitenkään erityiseltä tunnu, sitä tapahtuu niin usein. Ja kaiken lisäksi nämä miehet eivät yleensä kiinnosta minua millään lailla. Ei mun kiinnostus herää siitä että joku sattuu osoittamaan kiinnostusta minuun, jos mies on ihan vääränlainen. Eri asia sitten jos mun tyyppinen lähestyisi, mutta eipä ole tapahtunut tähän päivään mennessä. Jos lähestyisin itse, voisin ehkä saada sellaisen miehen kuin haluan.

Suoraan sanoen vaikuttaa siltä, että tavoittelet sitten itseäsi korkeampitasoisia miehiä. Kyllä ne sinua kiinnostavat miehet lähestyisivät sinua joskus, jos pitäisivät sinua kiinnostavana. Ihan todennäköisyyksien lakien mukaan, koska miehet tekevät paljon enemmän aloitteita kuin naiset.

Haluat ehkä muusikon, joka on suht komea tai ainakin vähintään keskitasoa ulkonäöltään? Niille löytyy muitakin ottajia niissä piireissä. Tai sitten et ole liikkunut tarpeeksi piireissä ja paikoissa, joissa sellaisia miehiä on?

Jos tietäisin, miltä näytät, eli mitä tasoa olet ulkonäöltäsi, niin voisin arvioida asiaa paremmin, nyt tämä on vain spekulointia.

Todennäköisyyksien mukaan eivät lähestyisi, koska näitä joista kiinnostun, on TODELLA vähän. Jos olen pari kiinnostavaa kohdannut elämäni aikana, onko sinusta todennäköistä että jompi kumpi olisi lähestynyt? Tietysti on todennäköisempää että sellaiset jotka eivät minua kiinnosta lähestyvät, koska heitä on huomattavasti enemmän. Lähes jokainen on sellainen.

Olen aika varma että jos olisin lähestynyt viimeisintä josta kiinnostuin, en olisi saanut pakkeja, paitsi tietysti siinä tapauksessa jos hän olisikin ollut varattu.

No voitko sitten vähän kuvailla, minkälaisia ne miehet ovat, joista olet ollut kiinnostunut? Minkälaisia ulkonäöltään: pitkiä, rotevia, hoikkia, androgyynejä (jollaisia on muusikoissa), maskuliinisia vai feminiinisiä, kasvoiltaan komeita vai ennemmin kauniita? 

Kun näet sellaisen miehen, joka sinua kiinnostaa, niin mikä on se juttu, mikä sinussa herättää kiinnostuksen, sen lisäksi, että sillä on kitaralaukku tai että huomaat muuten sen olevan muusikko?

Kyllä se vähän vaikuttaa siltä, että haet sellaista miestä, joka olisi melkein täydellinen ja täyttäisi sinun unelmamiehesi kriteerit. Sellaisia miehiä vain haluaa yleensä tuhannen tuhatta muutakin naista.

Vai onko sinulla jotenkin erikoinen maku, että miehessä pitää olla jotain erityistä, mitä hyvin harvalla miehellä on? Jos on, niin mikä ne erityiset piirteet ovat?

Ymmärrän kyllä, että jos on itse jollain tavalla hyvin paljon valtavirrasta poikkeava tyyppi, niin samankaltaisia ei ole helppo löytää. Onko siitä kyse sinun kohdallasi? Oletko boheemi, epäsovinnainen tms.?

Lyhyitä, hoikkia ja androgyynejä yleensä. Enemmän kauniita kuin komeita.

Ulkonäön lisäksi koko muu olemus, katse, se miten kantaa itsensä, tyyli, puheääni... Tosi moni asia vaikuttaa. Jostain syystä muusikkomiehillä on usein sellainen rento olemus josta pidän. Mitään yksittäistä asiaa en osaa mainita mitä miehessä pitää olla, vaan lopulta kyse on kokonaisuudesta. Joissain miehissä vain on kaikki niin kohdallaan että olen heti myyty. En kyllä usko että nämä minun mielestä täydelliset miehet olisivat yleisesti jotain naisten unelmamiehiä. Tiedän kyllä sen perinteisen unelmamiestyypin, tämä minun makuuni oleva mies on siitä aika kaukana.

Ja kyllä, olen itse valtavirrasta poikkeava, monellakin tavalla.

Joo, kyllä sen jotenkin jo arvasin, että et sitä ilmeistä tai stereotyyppistä unelmamiestyyppiä hae, mutta jos haluat, että mies on muusikko ja kasvoiltaan kaunis, niin kyllä sellaisille löytyy ottajia. Jos sinulle kelpaisi vähemmän kaunis muusikkomies, niin varmaan olisit jo sellaisen kanssa parisuhteessa.

Jos et ole itse kovin kaunis, niin voi olla vaikeaa saada sellaista miestä, jota haluat. Kyllä ne henkevät muusikotkin katsovat naisen ulkonäköä, kuten muutkin miehet. Itse asiassa monet muusikot ja taiteilijat tyypit arvostavat estetiikkaa muutenkin jopa enemmän kuin keskivertomiehet. Ne saattaa haluta kauniin muusan innoittamaan itseään.

Sen verran osaan omasta ulkonäöstäni sanoa että en ole rumimmasta päästä, en myöskään tavallisen näköinen. Edellinen kiinnostukseni herättänyt mies ei muuten ollut mikään tosi kaunis mies, olen tapaillut kauniimpaakin. Aivan varmasti ei ainakaan olisi jäänyt ulkonäöstä kiinni.

Olisi hyvä nähdä myös, miltä ne miehet näyttävät. Ei ollut tosi kaunis mies, mutta kuitenkin vähintään keskitasoa? Jos niin oli, niin se mies saattoi kuulua parhaimman näköiseen 20 prosenttiin, ja jopa korkeammalle, jos se oli sinun mielestä keskivertoa paremmannäköinen.

Epäilen edelleen, että sinulla on hyvin korkeat kriteerit miehen ulkonäölle, ei tässä oikein nyt kaikki muuten täsmää. Tiedän kyllä omastakin kokemuksesta, että mitä kauemmin on ollut sinkku, niin, ehkä vähän paradoksaalisesti, sitä nirsommaksi ihminen tulee.

Kyllä, oli sekin mies mielestäni tosi hyvännäköinen, tuskin olisin muuten hänestä kiinnostunutkaan. Mutta tuohon toiseen verrattuna ei lähellekään yhtä hyvännäköinen. Mulla ei ole mitään varsinaisia kriteerejä edes, ainoastaan se että miehen ulkonäkö miellyttää, ja jostain syystä aika harvan miellyttää. Ne jotka miellyttävät, ovat keskenään tosi saman näköisiä. Olen ollut yhtä nirso aina.

Niin, sitä tarkoitinkin korkeilla kriteereillä, että et pidä kovin monia miehiä tarpeeksi hyvännäköisinä. Jos olet itse keskivertoa paremman näköinen, niin kyllä silloin on varaa ollakin vähän nirso.

Mutta jos on liian nirso, niin voi jäädä lopulta mies kokonaan löytämättä, varsinkin jos on rajannut potentiaalisten kumppanien joukkoa sillä, että miehen pitää olla juuri tietynlainen, kuten esim. muusikko, joiden sanoit olevan sinun tyyppiä.

Mutta en minä nirsouttasi sen kummemmin arvostele, kun olen itsekin nirso ja antanut aika paljon pakkeja, kun nainen ei sytyttänyt ihan niin paljon, että olisin halunnut seurustella niiden kanssa.

Mun mielestä paljon kivempi vaihtoehto olisi elää loppuelämä yksin kuin miehen kanssa, jota en oikeasti halua. Eli jos jää löytymättä niin sitten jää, se ei todellakaan ole mikään maailmanloppu. Ihanaa tietysti jos joku tuohon vierelle löytyy, mutta pärjään ilmankin. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä joilla on jokin pakko parisuhteeseen, ja sitten otetaan hätäpäissään joku, joka ei oikeasti edes miellytä.

Mutta siinä vaiheessa, kun biologinen kello alkaa tikittää, saattaa alkaa kaduttaa, ettei pariutunut nuorempana. Niin käy nykyaikana aika monille naisille, jotka ovat esim. keskittyneet uraansa jonnekin 35-vuotiaaksi asti.

Tarkoitat että pitäisi ottaa joku ketä ei halua, ettei vaan ala vanhempana kaduttamaan? Enpä ole mitään noin hölmöä vähään aikaan kuullut. Tiedän, että tulisin katumaan epämiellyttävän ihmisen kanssa pariutumista hemmetisti enemmän kuin elämän elämistä yksin. Olen käynyt päässäni läpi jo ajatuksen mahdollisesta lapsettomuudesta ja olen ok asian kanssa. En ole koskaan edes ollut se nainen, jonka elämän suurin haave on äitiys. Itse asiassa se ei ole ollut haaveeni ollenkaan. Yksi pahimmista peloistani olisi että kohtaisin unelmieni miehen, mutta hän haluaisikin lapsia.

Vierailija
932/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miksei nainen voisi sitä aloitetta siis tehdä, kun riski on sama aloitteentekijästä riippumatta?

Monihan täällä sanoo tekevänsä. Minäkin teen, jos tapaan miehen joka kiinnostaa. Sinäkö haluat nimenomaan näiden muiden, arempien aloitteita? Miksi?

Vierailija
933/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa olen tehnyt sen virheen. Kyllähän siinä aina olen treffeille päässyt, mutta parisuhdetta ei ole tullut, koska mies on pitänyt halpana h.uorana. Ei päästy edes sänkypuuhiin kun miehen asenne tuli melko nopeasti ilmi.

Tuo ilmaisusi "Ei päästy edes sänkypuuhiin" osoittaa että mies taisi tehdä oikeansuuntaisen päätelmän.

Viestisi paljastaa hyvin sen kaksinaismoralismin, joka on edelleen hyvin yleinen: naisen pitää haluta seksiä, ei saa olla pihtari. Mutta toki seksiä haluava nainen on halpa h_ _ _a.

Vierailija
934/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monihan täällä sanoo tekevänsä. Minäkin teen, jos tapaan miehen joka kiinnostaa. Sinäkö haluat nimenomaan näiden muiden, arempien aloitteita? Miksi?

Ihmettelin kirjoittajaa, jonka mielestä miehen tulee tehdä aloite, koska muuten mies lähtee toisen naisen perään heti kun on tilaisuus. Sittemmin joku kommentoi saman riskin olevan kuitenkin, joten ihmettelin mikä syy se riski sitten on jättää aloitetekemättä? 

Vierailija
935/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kirjoittajaa, jonka mielestä miehen tulee tehdä aloite, koska muuten mies lähtee toisen naisen perään heti kun on tilaisuus. Sittemmin joku kommentoi saman riskin olevan kuitenkin, joten ihmettelin mikä syy se riski sitten on jättää aloitetekemättä? 

Varmaan sama, joka on niillä miehillä jotka eivät aloitteita tee: arkuus.

Vierailija
936/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen tekemättä jättäviä miehiä luonnehditaan äärimmäisen rumasti. Ai niin, mutta nehän oli ketjun älykkönaisen mukaan aina naisena esiintyvien miesten kirjoittamia viestejä. Eli mies on aina luuseri.

Vierailija
937/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan vihainen ja loukkaantunut tasoteoriahöperö kulutti eilen työpäivän verran aikaa ei-tieteellisen tasoteorian selittämiseksi tieteelliseksi palstalla Jos olisi lukenut tieteen määritelmän ennen kirjoittamistaan, hänellä olisi ollut yksi päivä aika elää aitoa elämää. Valintoja.

Vierailija
938/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei tee aloitetta, ei koskaan saa haluamaansa miestä. Hän joutuu tyytymään röyhkeiden pettäjämiesten seuraan. Mies tavallisesti tekee aloitteen vain silloin kun miestä panettaa. Se saa miehen toimimaan.

Vierailija
939/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen itse lähestynyt miestä ne kaikki kerrat kun ollaan alettu seurustella..

Vierailija
940/1220 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on työkaveri ja 30 vuotta minua nuorempi. Pidän kipeinäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän