Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle, miten joku toinen ihminen "valitaan"? Ovatko kaikki jotain kauppatavaraa?
Itse jos valitsen, teen sen esimerkiksi kaupan pakastealtaalla, otan joko salamipizzan tai vegepizzan.
Palstan tasomiehet luulevat, että alfamiesten ympärillä parveilee lauma ihania naisia, mistä alfa saa valita itselleen mieluisen. He myös luulevat, että kaikkien naisten ympärillä parveilee tuollainen lauma miehiä.
Etkö valitse kenen mukaan lähdet? Kuka valinnan tekee puolestasi?
Miten mä pääsen kenenkään mukaan lähtemään, kun kukaan ei koskaan pyydä mukaan? Kukaan ei myöskään lähde mukaan, jos mä itse pyydän. 😔
Niin siis valitsit ketä itse pyydät. Onhan se ikävää että hänkin valitsee.
Katsos, sitten kun molemmat valitsevat "no kokeillaan" niin homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle, miten joku toinen ihminen "valitaan"? Ovatko kaikki jotain kauppatavaraa?
Itse jos valitsen, teen sen esimerkiksi kaupan pakastealtaalla, otan joko salamipizzan tai vegepizzan.
Palstan tasomiehet luulevat, että alfamiesten ympärillä parveilee lauma ihania naisia, mistä alfa saa valita itselleen mieluisen. He myös luulevat, että kaikkien naisten ympärillä parveilee tuollainen lauma miehiä.
Totta. Tässä ilmenee selvä vinouma. Jos ajatellaan miehiä ja naisia asteikolla 1-10 (1= alin, 10= "alfa") niin ei kympin nainen yleensä hyväksy ketään alle kasin. Sama pätee miehiin:
Lika barn leker bäst!
Tästä johtuen, kaikilla paria etsivillä on tarjolla suhteellisesta sama määrä "kiinnostavia ja mahdollisia" kumppaneita...joten alfa mies voi tuntea parin löytämisen yhtä hankalaksi kuin kolmosen mies koska kriteerit ovat niin erit.
Mies ei ole kiinnostava naisten vaan itsensä takia. Ahdistelu on seksuaalirikos, myös naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tässä ilmenee selvä vinouma. Jos ajatellaan miehiä ja naisia asteikolla 1-10 (1= alin, 10= "alfa") niin ei kympin nainen yleensä hyväksy ketään alle kasin. Sama pätee miehiin:
Lika barn leker bäst!
Tästä johtuen, kaikilla paria etsivillä on tarjolla suhteellisesta sama määrä "kiinnostavia ja mahdollisia" kumppaneita...joten alfa mies voi tuntea parin löytämisen yhtä hankalaksi kuin kolmosen mies koska kriteerit ovat niin erit.
Tuo ei pidä paikkaansa.
Koska se kasin nainen toivoo olevansa juuri se onnekas joka saa kympin tai ainakin ysin. Jos ei saa, kasi toki käy, onhan kasikin laadukas.
Kolmoset taas toivovat "tavismiestä", jollainen on naisten silmissä kutonen.
Niinpä moni kolmonen jää sinkuksi koska kolmosen mies ei käy. Ja koska moni kutosen tai jopa seiskan tai kasin mies voi panna kolmosen naista paremman puutteessa, tämä voi "saada" miehiä ja ihmetellä miksei kukaan vakiinnu. Kolmosen mies taas ei saa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä toisessa ketjussa väitetään, että miehet tyytyvät naisiin, kun eivät saa sitä, jonka haluavat. Jos minä lähestyn miestä, joka ei ole osoittanut kiinnostusta minuun, niin mieshän saattaa tyytyä minuun paremman puutteessa. Sitten vuosia myöhemmin mies kertoo, miten on hammasta purren mennyt naimisiin ja perustanut perheen ja ollut koko parisuhteen ajan onneton. Kiitos, jätän väliin.
Saahan sitä uskoa mitä vaan. Pääasia ettei sinun tarvi tehdä aloitteita.
Miksi naisten pitäisi tehdä aloitteita? Ei sinunkaan tarvitse.
Pääasia ettei sinun tarvitse tehdä aloitteita. Tekosyy vain vaihtelee.
Miksi jankkaat hampaat irvessä näistä naisten aloitteista? Mitä sinä uskot hyötyväsi siitä, jos naiset alkavat tehdä entistä enemmän aloitteita kiinnostaville miehille? Ei se sinusta silti yhtään sen kiinnostavampaa tee.
Kaikki ei ajattele vain itseään.
Kyllä ne kiinnostavat miehet saavat jo nyt ihan tarpeeksi lähestymisiä ja huomiota. No worries.
Niin, naiset kyllä tekee jonkin verran aloitteita niille parhaan 20 prosentin miehille ja muutenkin itseään korkeatasoisemmille miehille. Kaikkein halutuimmille miehille tehdään paljon aloitteita.
Nämä miehet, jotka valittavat, että naisten pitäisi tehdä aloitteita, on varmaan atm:iä tai korkeintaan ktm-, joita naiset ei itse koskaan lähesty. Mutta nuokin miehet voivat saada, jos uskaltavat tai viitsivät lähestyä tasoisiaan naisia.
Haluaako nuo miehet, että heidän tasoisensa naiset tekisivät aloitteita? Vai ajatteleeko ne mielessään, että jos naiset tekisivät enemmän aloitteita, että sitten ne samat naiset, jotka nyt lähestyvät vain ytm:iä tai ktm+:ia, lähestyisivät myös heitä?Ei naisen kannata lähestyä kuin tosi korkeatasoisia miehiä. 90 % miehistä on kuulemma tyytyjiä, jotka sitten kostavat pettymystään sille puolisolleen. Naisen kannattaa olla yksin, ellei saa korkeatasoista miestä, jolla on valinnanvaraa.
Eihän tässä ole mitään logiikkaa. Mitä korkeatasoisempi mies, niin sitä todennäkäisemmin hän joutuu tyytymään tietenkin. Jos ottaa perusheikin tai itseään alemman, niin sellainenhan palvoo maata jalkojesi alla.
Tietenkin on järkeä. Jos mies jota lähestyt valitsee sinut, vaikka olisi muitakin tarjokkaita yllin kyllin, ei hän kyllä minkään logiikan mukaan tyydy. (Tai ehkä palstamieslogiikan, mutta sitä ei lasketa.)
Eihän se mies valitse, jota sinä lähestyt. Mies vain ottaa vastaan mitä tarjotaan ellei täysin vastenmielistä tarjota tai ole jo rakastunut toiseen. Toki mies voi sitten ihastua ja päättää pitää, mutta jos tarjokkaita on yllin kyllin, niin maistamisen jälkeen lähettää sinut matkoihisi.
En lähesty, koska tämän palstan mukaan yli 4-kymppiset naiset on alinta kastia.
He is way out of my league.
Nuorempi ja hotimpi. Minä ylipainoinen ja selluliittinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lika barn leker bäst!
Niin väärin, ettei ole edes väärin.
Korkeatasoisella miehellä on kymmeniä hänestä kiinnostuneita naisia, joista mies voi valita itselleen parhaan naisen. Suurimmalla osalla miehistä on muutama, joista sitten tyytyy johonkin naiseen. Ja alimman tason miehillä ei ole ketään.
Osalla miehistä on lapsia ja ne menee naisen edelle.
Suurin syy on mun pelkuruuteni ja niin kuin joku alussa kommentoi, kasvojen menetys. Kestäisin ja hyväksyisin sen, että toinen ei tuntisi samoin minua kohtaan, sanoisi suoraan tai antaisi ymmärtää sen jollain eleellä. Mutta pelkäisin kuinka vaikeaksi tilanne muodostuisi sen jälkeen, koska olemme töissä samassa työpaikassa ja pienehkössä työyhteisössä. Ikäeroa on jonkin verran. Molemmat ovat sinkkuja, joten sen puoleen estettä ei ole.
On niin vaikeaa lukea toista. Välillä olemme jännittyneitä toistemme seurassa, lähes varpaillaan, vältellään kahdestaan samassa tilassa oloa. Välillä tunnen kuinka molemmat rentoutuu ja pystymme olla kuin ei mitään, varsinkin jos muita on samassa tilassa.
Tuntuu, että kauan en tätä tilannetta enää kestä ja jokin ratkaisu täytyy löytää. Pelottaa myös omat tunteet, koska näin vahvasti en ole ennen kenestäkään tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Koska en usko että hän olisi kiinnostunut minusta.
Millä perusteella? Luulin että naiset ovat juuri hyviä tällaisissa asioissa mutta ei ole näköjään kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän on lääkäri, minä en.
Mitä sitten, hypergamia on sallittua naisille.
Olen oppinut tältä palstalta, että he haluavat seurustella vain toisten lääkäreiden tai sairaanhoitajien kanssa.
Koska en usko miehen pitävän minua viehättävänä enkä halua tehdä hänen oloaan epämukavaksi. En tiedä miten miehet suhtautuvat epäkiinnostavien naisten lähestymisyrityksiin, mutta pelkään, että reaktio olisi irvistys tai sellainen epäuskoinen "Apua, tuoko haluaa minua!" -ilme. Kiinnostuksen kohteena on ollut lyhyttä ja pitkää, laihaa ja lihavaa. Ei mitään farkkumainoksen miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska en usko miehen pitävän minua viehättävänä enkä halua tehdä hänen oloaan epämukavaksi. En tiedä miten miehet suhtautuvat epäkiinnostavien naisten lähestymisyrityksiin, mutta pelkään, että reaktio olisi irvistys tai sellainen epäuskoinen "Apua, tuoko haluaa minua!" -ilme. Kiinnostuksen kohteena on ollut lyhyttä ja pitkää, laihaa ja lihavaa. Ei mitään farkkumainoksen miehiä.
Tähän lisäisin vielä jälkeenpäin tapahtuvan juoruilun kavereille tyyliin "hyi hitto, arvaa kuka yritti mua!?" En todellakaan lähesty yhtäkään miestä missään.
Koska ei ole tsänssejä kuitenkaan.
En tunne häntä kunnolla. Voi olla joku ongelmainen.
Lisäksi kroppani ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Eräs epäkiinnostava nainen on lähestynyt minua useita kertoja työpaikallani. Olen häntä kohtaan etäinen mutta kohtelias, päätän keskustelumme nopeasti ja välttelen häntä mahdollisuuksien mukaan.
Miten mä pääsen kenenkään mukaan lähtemään, kun kukaan ei koskaan pyydä mukaan? Kukaan ei myöskään lähde mukaan, jos mä itse pyydän. 😔