Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (1220)

Vierailija
1/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en usko että hän olisi kiinnostunut minusta.

Vierailija
2/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ottaa riskiä.

Vierailija
4/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt, niin onnistumisen mahdollisuus on joitain prosentteja. Jos et kysy, niin epäonnistumisen todennäköisyys on 100 %, joten mitä menetät kysymällä?

Vierailija
5/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn.

Pitkä katse ei ole lähestyminen

Vierailija
6/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut sellasta vapaata miestä vastaan, johon haluaisin tutustua paremmin.

Vierailija
7/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että en lähestyisi? Jos vastaat perinteisen "ei naiset tee sitä " niin miksi luulet niin?

Vierailija
8/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne tasan kaksi miestä, joista olen elämäni aikana kiinnostunut, olivat kaikin tavoin epäsopivia minulle.

Vierailija
9/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei vaikuta yhtään kiinnostuneelta. Ei näytä edes pitävän minusta. Miksi menisin tyrkyttämään itseäni kun tiedän jo etukäteen, ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan?

Vierailija
10/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt, niin onnistumisen mahdollisuus on joitain prosentteja. Jos et kysy, niin epäonnistumisen todennäköisyys on 100 %, joten mitä menetät kysymällä?

Sitten sen jälkeen hän tietäisi, että olen kiinnostunut hänestä, enkä halua hänen tietävän sitä, jos hän ei itse ole kiinnostunut.

Vierailija
11/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin sinkkuna lähestyin, hyvinkin suorasukaisesti. Menin baarissa kysyy lähetkö panee tai menin sanomaan että sulla on hyvä perse. Tai muuten menin juttusille, jos oli hyvännäköinen tyyppi ja se hymyili mulle. Sillä tavalla mä ton mun aviomiehenkin tapasin, 13 vuotta sitten.

Vierailija
12/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla

Vierailija
13/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
14/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rakettitiedettä kirjoitti:

Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.

Kirjoitin vastaavan viestin ja se poistatettiin.

Vierailija
15/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin sinkkuna lähestyin, hyvinkin suorasukaisesti. Menin baarissa kysyy lähetkö panee tai menin sanomaan että sulla on hyvä perse. Tai muuten menin juttusille, jos oli hyvännäköinen tyyppi ja se hymyili mulle. Sillä tavalla mä ton mun aviomiehenkin tapasin, 13 vuotta sitten.

Ei se ole lähestymistä jos alkaa baarissa jutella jollekin. Sitä teen jatkuvasti, en lähesty heitä minkään kiinnostuksen takia.

Vierailija
16/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn.

Pitkä katse ei ole lähestyminen

Pitkä katse ei automaattisesti tarkoita, että olisi kiinnostunut. Voit muistuttaa ulkonäöltäsi jotakuta hänen tuttavaansa, ja siksi hänen katseensa pysähtyy hetkeksi sinuun.

Vierailija
17/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sen jälkeen hän tietäisi, että olen kiinnostunut hänestä, enkä halua hänen tietävän sitä, jos hän ei itse ole kiinnostunut.

En vain ymmärrä tätä logiikkaa. Jos hän saa tietää että olet kiinnostunut mutta hän ei sinusta, niin tuskin hän rupeaa seurustelemaan kanssasi.. Jos siis pelko on että kiinnostus ei ole aitoa tai jotain. Enemmän haiskahtaa että pelkäät torjutuksi tulemista.

Vierailija
18/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele naisen tekemään aloitetta. Ei missään tapauksessa ainakaan suoraan treffejä ehdottelemaan eikä kännykkä numeroa pyytämään...

Loppujen lopuksi, MIES haluaa olla se jahtaaja !

Ystäväni muutamia vuosia sitten teki aloitteen kiinnostuksensa kohteelle.

Alku oli yhtä siirappia.

Parin vuoden kuluttua , kun huuma oli ohitse, riitojen aikana mies sanoi aina : " mitäs tyrkyrit ittees" 😱.

!!!

Siis mies piti lopulta naista TYRKKYNÄ.

Vierailija
19/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koska hän on aviolitossa!Hän kyllä firttailee minulle,en vastaa firtti ja pyrin olemaan eri aika samassa paikassa kahvila,kuin hän!Lopulta oman itseni tähden en kahvila viimeiset 2 ja puolen vuoteen käynnyt.Meillä kun yhteinen ystävä.

Vierailija
20/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn, jos olen kiinnostunut. Harvoin vaan enää tulee sellaista tilannetta. Liian usein on ollut tilanne, ettei miehellä ole kiinnostusta, mutta annettu ymmärtää toista ja jätetään roikkuu. Miksi näin?