Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (1220)

Vierailija
641/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti yhden ruma on toisen kaunis. Eikä tarvitse miellyttää kaikkia, riittää yksi joka tykkää.

Jos laitamme ihmisten kuvia seinälle, niin eiköhän jako ruma-tavis-kaunis muodostu aika selväksi? Toki seassa on yksittäisiä mieltymyksiä. Tuossa kohtaa siis kaunis on oikeasti siis poikkeuksellisen kaunis ja ruma on poikkeuksellisen ruma. Kuten sanoin 90+% ihmisistä menee tavis-kategoriaan, minkä sisällä sitten on erilaista tallaajaa.

Edelleen jää avoimeksi mitä hyötyä tasoteoriasta on kenellekään? Suositummat ihmiset ovat suositumpia, muttei suosittu ihminen pakosti löydä parisuhdetta yhteen helpommin kuin ei-suosittu ihminen.

Juttelepa palstalle kirjoittavan Allun kanssa tuosta. Hän on tyyppiesimerkki yksilöstä, jolle tasoteorian ymmärtäminen tekisi terää. Palstan oma Henna voisi olla toinen. Sinun voisi olla avartavaa keskustella heidän kanssaan näkemyksistäsi.

Vierailija
642/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tasoja ei ole. Kaikki ihmiset on rikki, niillä on itsetunto-ongelmia ja halu olla rakastettuja ja hyväksyttyjä. Kun niihin kohtiin isket niin kuka tahansa on saatavillasi. Jokainen haluaa tulla valituksi. Tärkeintä ei ole se mitä saat muut uskomaan itsestäsi vaan se mitä saat kohteen uskomaan itsestään.

Ovatko jotkut ihmiset kauniimpia kuin toiset? Jos vastaat kyllä, tunnustat tasojen olemassa olon.

On. Joku voi olla visuaalisesti miellyttävämpi. Olenko koskaan nähnyt seksuaalisesti kiinnostavaa tai kiihottavaa kaunista ihmistä,niin en ole. Täydellisyys on tylsää. Se ei kiihota, siinä ei ole seksiä, ei syvyyttä, ei mitään. Siksi myöskään kauniit ihmiset ei kiinnosta.

Ja mikä on kenellekin kaunis? Mä tykkään punapäistä ja blondeista (miehistä, mies on punapää). Mun mies tykkää punapäistä (sen exätkin on punapäitä, kuten minä). Meille on ihan  herttaisen yhdentekevää mikä numero me oltaisiin jonkun ulkopuolisen mielestä, me olemme kymppejä toisillemme, ja se näkyy mm hyvänä ja paljona  seksinä 13 vuoden jälkeenkin. 

Elämän hankkimista suosittelen teoriaa jankkaavalle. Mutta se on vaikeaa, jos ainoat tunteet mitkä edes tunnistaa, on se viha ja loukkaantuminen. Ei noista lähtökohdista saa suhdetta.

Yksilötasolla kuka on kellekin kaunein. Tasoteoria ei edes pyri selittämään yksilön valintaa. Se ennustaa parinvalintaa joukkojen tasolla. Sitä se selittää hyvin.

Eli mitä hyötyä yksilölle? Ei mitään.

Jos olet sitä mieltä ettei joukkojen käyttäytymisen tietämisestä ole mitään hyödyllistä johdettavissa yksilötasolle, niin älä ainakaan yhteiskuntatieteitä rupea opiskelemaan. Sosiologia ja psykologia olisivat sinulle kuin hepreaa.

Tästä inkkelien tasoteoriasta on varmasti hyötyä juuri inkkelille. Se, miksi jankkaat tätä meille palstan pariutuneille naisille on mysteeri.

Tuossahan minulle esitettiin suora kysymys, johon vastasin. Jos dialogin periaate on pariutuneelle naiselle mysteeri, niin et ole apuni ulottuvissa.

Apusi? Luuletko oikeasti, että sinusta on kenellekään mitään apua? Suuruudenhullukin vielä... :D :D :D

Kyse on kuvalaudoilta ulkoa opetelluista fraaseista. Ihan älyllistä tyhjäkäyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset korkeakoulut ovat niin kipeästi tohtorintutkintojen tarpeen että tasoteorian olisi luullut kelpaavan aiheeksi sata kertaa. Ei ole kelvannut. Syy varmaankin joku wokesalaliitto öhhöhö.

Ensimmäinen lauseesi ei ole suomea ja viimeinen sanasi selittää miksei.

Syrjäytynyt ikisinkku sivalsi taas. :D

Meistä kahdella, minulla on hyvä osumatarkkuus.

Vierailija
644/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tasoja ei ole. Kaikki ihmiset on rikki, niillä on itsetunto-ongelmia ja halu olla rakastettuja ja hyväksyttyjä. Kun niihin kohtiin isket niin kuka tahansa on saatavillasi. Jokainen haluaa tulla valituksi. Tärkeintä ei ole se mitä saat muut uskomaan itsestäsi vaan se mitä saat kohteen uskomaan itsestään.

Ovatko jotkut ihmiset kauniimpia kuin toiset? Jos vastaat kyllä, tunnustat tasojen olemassa olon.

On. Joku voi olla visuaalisesti miellyttävämpi. Olenko koskaan nähnyt seksuaalisesti kiinnostavaa tai kiihottavaa kaunista ihmistä,niin en ole. Täydellisyys on tylsää. Se ei kiihota, siinä ei ole seksiä, ei syvyyttä, ei mitään. Siksi myöskään kauniit ihmiset ei kiinnosta.

Ja mikä on kenellekin kaunis? Mä tykkään punapäistä ja blondeista (miehistä, mies on punapää). Mun mies tykkää punapäistä (sen exätkin on punapäitä, kuten minä). Meille on ihan  herttaisen yhdentekevää mikä numero me oltaisiin jonkun ulkopuolisen mielestä, me olemme kymppejä toisillemme, ja se näkyy mm hyvänä ja paljona  seksinä 13 vuoden jälkeenkin. 

Elämän hankkimista suosittelen teoriaa jankkaavalle. Mutta se on vaikeaa, jos ainoat tunteet mitkä edes tunnistaa, on se viha ja loukkaantuminen. Ei noista lähtökohdista saa suhdetta.

Yksilötasolla kuka on kellekin kaunein. Tasoteoria ei edes pyri selittämään yksilön valintaa. Se ennustaa parinvalintaa joukkojen tasolla. Sitä se selittää hyvin.

Jos olet sitä mieltä ettei joukkojen käyttäytymisen tietämisestä ole mitään hyödyllistä johdettavissa yksilötasolle, niin älä ainakaan yhteiskuntatieteitä rupea opiskelemaan. Sosiologia ja psykologia olisivat sinulle kuin hepreaa.

Tästä inkkelien tasoteoriasta on varmasti hyötyä juuri inkkelille. Se, miksi jankkaat tätä meille palstan pariutuneille naisille on mysteeri.

Tuossahan minulle esitettiin suora kysymys, johon vastasin. Jos dialogin periaate on pariutuneelle naiselle mysteeri, niin et ole apuni ulottuvissa.

Apusi? Luuletko oikeasti, että sinusta on kenellekään mitään apua? Suuruudenhullukin vielä... :D :D :D

Kyse on kuvalaudoilta ulkoa opetelluista fraaseista. Ihan älyllistä tyhjäkäyntiä.

https://www.amazon.com/Manwatching-Field-Guide-Human-Behavior/dp/081091…

Vierailija
645/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset korkeakoulut ovat niin kipeästi tohtorintutkintojen tarpeen että tasoteorian olisi luullut kelpaavan aiheeksi sata kertaa. Ei ole kelvannut. Syy varmaankin joku wokesalaliitto öhhöhö.

Ensimmäinen lauseesi ei ole suomea ja viimeinen sanasi selittää miksei.

Syrjäytynyt ikisinkku sivalsi taas. :D

Meistä kahdella, minulla on hyvä osumatarkkuus.

Silti elät yksin ja kuolet yksin. :(

Vierailija
646/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen kannattaa tehdä aloite. Usein hän tekeekin. Vai miten meni seuraavassa: minä hymyilen miehelle, olen kiinnostunut hänen jutuistaan, hakeudun harrastuksessa hänen seuraansa. Hän kysyy sitten kahville. Kahvista alkoi viestittely, numero oli kun oli viestitelty ihan (harrastuksesta) asiaa aiemmin. Kumpi teki aloitteen?

Tuossa ei ole mitään tiettyä yksittäistä aloitteen tekoa, harrastuksessa käydään kahvilla (ilman mitään kaksoismerkityksiä, tosiaan vaan kahvilla höpöttelemässä yleisesti, myös miehet keskenään treenin jälkeen jne).

Tuosta on nyt 12 v onnellista yhdessäoloa. Eli naisen kannattaa tehdä aloite, mutta ei sitä tarvitse tehdä tökerösti tyyliin "läheksä panee". Ei oikeastaan ole yhtä aloitetta, vaan vuorovaikutusta. Kaikki ei tosin sitä osaa.

Niitä noloja pakkajakaan ei tule, ellei tee aloitetta hyvin tökerösti. Vuorovaikutusta oppii juttelemalla ihmisille, ilman takaa-ajatuksia. Ja vinkki tasojankkaajalle, netistä ja töllöstä ei voi oppia elämää.

Tjaah. Yksikään mun vuorovaikutusyritys ei ole koskaan johtanut mihinkään. Ja minusta on olleet kiinnostuneet ainoastaan päihdeongelmaiset.

N36

Kannattaa seuraavan kerran kysyä ihan suoraan kiinnostavaa miestä vaikka kahville ja jättää vuorovaikutusyritykset väliin. Kaikki miehet eivät ymmärrä hienovaraisia vihjeitä, mutta lähes kaikki miehet ymmärtävät kyllä kahville pyytämisen.

Ei mitään vuorovaikutuksia vaan kaverillista puhuttelua. Ketään ei voi noin vaan pyytää treffeille. Siinä aliarvioidaan kohdetta.

Voi kuntosalilla kysyä neuvoa miten laitetta käytetään, bussissa kysyä kellonaikaa, töissä neuvoa, lentokoneessa lomakohdetta, junassa ikkunasta näkyvää paikkakuntaa, huoltoasemalla öljyntarkistusta.

Jos mies ilahtuu, niin vettä myllyyn, jos vaivaantuu niin anteeksi että häiritsin. Ja uutta uhria tulille.

Aina voi olla se kiva nainen joka jää mieleen.

Annoit juuri neuvon, miten komea mies voi lähestyä naista. Ei ole mitään syytä, miksi miestä ei voisi pyytää treffeille lähes tulkoon suoraan.

Vierailija
647/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen kannattaa tehdä aloite. Usein hän tekeekin. Vai miten meni seuraavassa: minä hymyilen miehelle, olen kiinnostunut hänen jutuistaan, hakeudun harrastuksessa hänen seuraansa. Hän kysyy sitten kahville. Kahvista alkoi viestittely, numero oli kun oli viestitelty ihan (harrastuksesta) asiaa aiemmin. Kumpi teki aloitteen?

Tuossa ei ole mitään tiettyä yksittäistä aloitteen tekoa, harrastuksessa käydään kahvilla (ilman mitään kaksoismerkityksiä, tosiaan vaan kahvilla höpöttelemässä yleisesti, myös miehet keskenään treenin jälkeen jne).

Tuosta on nyt 12 v onnellista yhdessäoloa. Eli naisen kannattaa tehdä aloite, mutta ei sitä tarvitse tehdä tökerösti tyyliin "läheksä panee". Ei oikeastaan ole yhtä aloitetta, vaan vuorovaikutusta. Kaikki ei tosin sitä osaa.

Niitä noloja pakkajakaan ei tule, ellei tee aloitetta hyvin tökerösti. Vuorovaikutusta oppii juttelemalla ihmisille, ilman takaa-ajatuksia. Ja vinkki tasojankkaajalle, netistä ja töllöstä ei voi oppia elämää.

Tjaah. Yksikään mun vuorovaikutusyritys ei ole koskaan johtanut mihinkään. Ja minusta on olleet kiinnostuneet ainoastaan päihdeongelmaiset.

N36

Kannattaa seuraavan kerran kysyä ihan suoraan kiinnostavaa miestä vaikka kahville ja jättää vuorovaikutusyritykset väliin. Kaikki miehet eivät ymmärrä hienovaraisia vihjeitä, mutta lähes kaikki miehet ymmärtävät kyllä kahville pyytämisen.

Ei mitään vuorovaikutuksia vaan kaverillista puhuttelua. Ketään ei voi noin vaan pyytää treffeille. Siinä aliarvioidaan kohdetta.

Voi kuntosalilla kysyä neuvoa miten laitetta käytetään, bussissa kysyä kellonaikaa, töissä neuvoa, lentokoneessa lomakohdetta, junassa ikkunasta näkyvää paikkakuntaa, huoltoasemalla öljyntarkistusta.

Jos mies ilahtuu, niin vettä myllyyn, jos vaivaantuu niin anteeksi että häiritsin. Ja uutta uhria tulille.

Aina voi olla se kiva nainen joka jää mieleen.

Ja aina voi olla se kiva nainen, joka huomatessaan miehen ilahtuvan laittaa lisää vettä myllyyn ja kysyy rohkeasti miestä kahville tai kysyy, voitaisiinko tavata toistekin.

Vierailija
648/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.amazon.com/Manwatching-Field-Guide-Human-Behavior/dp/081091…

Ihan kun olisit lukenut kirjan.

Vierailija
649/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Suora käännös amerikkalaisilta huuhaasivuilta, jossa "beyond my help" on laajalti viljelty, kuten hyvin suuri osa tämän omasta mielestään huippuälykkään yksilön muukin jargoni. Naurattaisi, jos ei itkettäisi se, että niin moni nuori mies pilataan noilla "totuuksilla ja teorioilla". Ja sitten onkin liian myöhäistä...

Vierailija
650/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että tuo kykenee sisäistämään miten dialogi kulkee ihan ominkin neuvoin? Ookei. Minulta voi kuitenkin kysyä apua, jos siitä ei näytä tulevan mitään ja käsite on ja pysyy hämäränä.

Vierailija
651/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti yhden ruma on toisen kaunis. Eikä tarvitse miellyttää kaikkia, riittää yksi joka tykkää.

Jos laitamme ihmisten kuvia seinälle, niin eiköhän jako ruma-tavis-kaunis muodostu aika selväksi? Toki seassa on yksittäisiä mieltymyksiä. Tuossa kohtaa siis kaunis on oikeasti siis poikkeuksellisen kaunis ja ruma on poikkeuksellisen ruma. Kuten sanoin 90+% ihmisistä menee tavis-kategoriaan, minkä sisällä sitten on erilaista tallaajaa.

Edelleen jää avoimeksi mitä hyötyä tasoteoriasta on kenellekään? Suositummat ihmiset ovat suositumpia, muttei suosittu ihminen pakosti löydä parisuhdetta yhteen helpommin kuin ei-suosittu ihminen.

Juttelepa palstalle kirjoittavan Allun kanssa tuosta. Hän on tyyppiesimerkki yksilöstä, jolle tasoteorian ymmärtäminen tekisi terää. Palstan oma Henna voisi olla toinen. Sinun voisi olla avartavaa keskustella heidän kanssaan näkemyksistäsi.

Tasoteoriasi ymmärtäminen ei auta Allua.

Hänen ongelmansa on se, ettei hän edes lähesty naisia. Hän tuijottaa niitä kauempaa ja uhriutuu myöhemmin, kuinka naiset on nirppanokkia.

Sitäpaitsi Allu tuntuu jo sisäistäneen tasoteoriasi. Aina jankkaa, miten hän ei ole rikas, laiha, eikä ole hiuksia eikä statusta ja siksi naiset ei kiinnostu.

Vierailija
652/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria, mikä ihana tekosyy sille ettei saa naista. Nyt myös selkosuomeksi.

Vierailija
653/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriasi ymmärtäminen ei auta Allua.

Hänen ongelmansa on se, ettei hän edes lähesty naisia. Hän tuijottaa niitä kauempaa ja uhriutuu myöhemmin, kuinka naiset on nirppanokkia.

Sitäpaitsi Allu tuntuu jo sisäistäneen tasoteoriasi. Aina jankkaa, miten hän ei ole rikas, laiha, eikä ole hiuksia eikä statusta ja siksi naiset ei kiinnostu.

Aivan! Ja koska hän on pitkä mies (tosi tärkeä asia, huom!), hänen kuuluu saada nainen. Juuri tuota joidenkin miesten tasoteoriapaskaa.

Vierailija
654/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on passiivisia lapasia jotka vaativat itselleen palvelijaa sekä huomioijaa mutta eivät itse suostu laittamaan tikkua ristiin edellämainittujen hankkimisen eteen

Tuolta voi tuntua katerikosta, jota ei kukaan koskaan lähesty. 🙂 Samaan aikaan naiset lähestyvät oikealta ja vasemmalta niitä mukavia ja kiinnostavia miehiä.

Kuten ketjun lukemalla huomaat, nainen ei lähesty miestä, koska vain lähestymällä, mies läpäisee naisten ensimmäisen testin. Tämä on kirjoitettu auki ketjussa monta kertaa, niin aika valikoivaa ymmärtämistä, jos et ole sitä muka huomannut.

Mitä ketjua sinä luet? Et ainakaan tätä. Täällä naiset kilvan kertovat, että lähestyvät kyllä, jos mies on kiinnostava. Sinä poimit tikun nokkaan ne yksittäiset (ehkä omaa tuotantoasi olevat?) viestit, joissa nainen sanoo, ettei lähesty, ja liehuttelet niitä voitonmerkkinäsi ja ainoana totuutena. Olet säälittävä.

Aika lapsellinen olet sinäkin ja melko kykenemätön tarkkailemaan ympäröivää maailmaa objektiivisesti mikäli oikeasti väität, että miehet ja naiset tekevät samoissa määrin aloitteita toisilleen.

-eri

Vierailija
655/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lähestyä, mutta pelkään, ettei häntä kiinnosta ja olen niin ihastunut, että silloin sydämeni särkyisi todella pahasti :(

Vierailija
656/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tasoteoria tai ei niin kyllähän ihmisen pitää hiukan osata katsoa, ettei ihan hulluja ja päättömiä lähestymisiä tee.

Jos on tosi yksinkertainen ihminen suppealla sivistysmäärällä eikä oikeastaan kiinnostunut mistään laajemmasta niin ei kannata lähestyä jotain tähtitieteen tms. professoria.

Ajattelen tasoja nyt lähinnä tästä näkökulmasta. Tietenkään ulkoista olemusta unohtamatta.

Minä ajattelen, että yleensä samantyyppiset ihmiset viihtyvät yhdessä. Samat kiinnostuksen kohteet, ajatusmaailmat, arvot.

Miksi lähestyä sellaista ihmistä jossa oikeastaan mikään asia ei kohtaa.

Eikä oikein yhteistä jutunaihettakaan löydy.

Tietenkin ulkonäön pitää olla sellainen, mikä itseä ja molempia toisessa miellyttää ja mihin tuntee vetovoimaa. Aika huono alku jos jo nekään eivät kohtaa.

Itse olen kokenut elämäni aikana lukuisia päättömiä lähestymisiä. Siis sellaisia, etten olisi voinut kuvitellakaan, että kyseinen ihminen tosissaan yrittää minua. Tuskin edes tarvitsee sanoa, mutta olen nainen ja lähestyjät tietenkin miehiä.

Joo, ymmärrän.

Ajattelin näköjään liikaa naisen näkökulmasta, siis miten nainen ajattelee tai toimii näissä lähestymisasiossa.

Olen edelleen sitä mieltä, että joka ihmisen kannattaisi hiukan katsoa, ettei tee hulluja ja päättömiä lähestymisiä.

Tai tietenkin voi tehdä miten lystää, mutta sitten pitää ottaa myös riski mitä niistä seuraa.

Itse olen näissä lähestymissä melko varovainen nainen, koska olisi todella ärsyttävää ja suututtavaa jos tekisin itse aloitteen tuntemattomalle ja sitten paljastuisikin, että mies onkin kaikkea muuta kuin edes lähes sopivan tuntuinen ajatuksiltaan tai persoonaltaan.

Tulisi itselle ihan turhaa vaivaa ja olisi kiusallista selittää, että kiitos, mutta ei taida kannattaa jatkaa en enempää.

Vähemmällä pääsee ettei iske tuntemattomia miehiä.

Vierailija
657/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria selittää parinvalintaa joukkojen tasolla. Sitä tässä on kerrottu monen sivun verran. Useimmat sen jo ymmärtävät, mikä sinulla kiikastaa?

Vierailija
658/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teoria auta inkkeleitä tai muita sinkkuja mitenkään. Se vaan lannistaa ja saa uskomaan, ettei mitään mahiksia edes ole. Vaikka oikeassa maailmassa niitä voisi ollakin.

Odotellaan sitä lottovoittoa, koska vasta sitten rikkaana uskaltaisi lähestyä vastakkaista sukupuolta, ja siinä menee se elämä ohi.

Vierailija
659/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn jos sopiva tilanne. En lähesty, jos lähestyminen tuntuisi tungettelevalta. En itsekään halua, että mua lähestytään ties missä.

Vierailija
660/1220 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teoria auta inkkeleitä tai muita sinkkuja mitenkään. Se vaan lannistaa ja saa uskomaan, ettei mitään mahiksia edes ole. Vaikka oikeassa maailmassa niitä voisi ollakin.

Odotellaan sitä lottovoittoa, koska vasta sitten rikkaana uskaltaisi lähestyä vastakkaista sukupuolta, ja siinä menee se elämä ohi.

Eikö täällä ole moneen kertaan nyt jo todettu, että se lähestyminen ei oikeastaan kannata. Naisia ei saa lähestyä, ellei heitä entuudestaan tunne tai ystävät ole heitä esitelleet. Tutut eivät ole vapaana, rumien ei kannata lähestyä ja yli 25-vuotiaat ovat liian vanhoja kenelle tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä