Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?
Ei pidä. Ole toki yksin loppuikäsi jos torjunta on pahinta mitä tapahtua voi.
Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.
Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.
Mutta jos miehen fiksu ja selvinpäin tapahtuva lähestyminen torpataan ennen kuin hän on päässyt edes minkälaisiin puheväleihin, niin se tekee vaikeaksi luontevan juttelun.
Se toinen ei halunnut jutella kanssasi. Eikö se ole selvää? Anna kun veikkaan, se oli vielä joku jota et tunne?
Eli jälleen yksi syy, miksi on parempi, että nainen lähestyy miestä.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen alkanut jutskaamaan kiinnostuksen kanssa. Aika usein siitä on jotain tullut jos tyyppi on ollut vapaa.
Niin. Tässä näin. Näin yksinkertaisen helppoa se on ja miten asiat etenevät, kun nainen tekee aloitteen miehelle, joka ns. sopivan tasoinen naiselle itselleen. Miehet eivät ole vaativaisia lähestymisten tyyliseikkojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?
Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.
Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.
Mutta jos miehen fiksu ja selvinpäin tapahtuva lähestyminen torpataan ennen kuin hän on päässyt edes minkälaisiin puheväleihin, niin se tekee vaikeaksi luontevan juttelun.
Se toinen ei halunnut jutella kanssasi. Eikö se ole selvää? Anna kun veikkaan, se oli vielä joku jota et tunne?
Oliko tuo vielä joku baari missä menit "luontevasti tervehtimään"? Ja sitten jaksaa harmittaa ettei joku tuntematonta vastannut sinulle. Jotkut ne sitten ottaakin itsensä vakavasti. Et taida paljon jutella ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Oliko tuo vielä joku baari missä menit "luontevasti tervehtimään"? Ja sitten jaksaa harmittaa ettei joku tuntematonta vastannut sinulle. Jotkut ne sitten ottaakin itsensä vakavasti. Et taida paljon jutella ihmisille.
En minä ole mitään tervehtinyt? Vaan tuo nainen tuossa edellä kertoi, että jos tuntematonta lähestyy, niin aina menee pieleen.
Ei yksikään mies ole niin kiinnostava, että näkisin vaivaa
Koska hän on naimisissa, kolmen lapsen isä eikä kertomansa mukaan ole kiinnostunut minusta. Kuitenkin sama mies himoitsee minua niin, että järki lähtee. Tämäkin hänen suustaan. Olen öiian vanha pelaamaan pelejä.
Parisuhteet on muutenkin poistumasta muodista ja seksisuhteet on se juttu ja se on vain hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olen alkanut jutskaamaan kiinnostuksen kanssa. Aika usein siitä on jotain tullut jos tyyppi on ollut vapaa.
Niin. Tässä näin. Näin yksinkertaisen helppoa se on ja miten asiat etenevät, kun nainen tekee aloitteen miehelle, joka ns. sopivan tasoinen naiselle itselleen. Miehet eivät ole vaativaisia lähestymisten tyyliseikkojen suhteen.
"miehelle, joka on sopivan tasoinen itselleen".
Juuei. Autismitutkani on punaisella aina, kun luen tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään mies ole niin kiinnostava, että näkisin vaivaa
No silloin sinulla ei ole varmaan tarvetta löytääkään mitään/ketään.
En tällä naamalla ja ala-arvoisilla sosiaalisilla taidoilla..
Ilmeeni kun nainen lähestyy mua ja mä syytän sitä seksuaalisesta häirinnästä 🤭
Ei ole niin kiinnostavaa miestä tullut vastaan josta kiinnostua ja jota lähestyä.
Jos jostain olen saattanut hetken kiinnostua niin se on kuollut miehen ylimieliseen käytökseen.
Se rempseä esiintyminen ei toimi minulle vaan kertoo heikosta itsetunnosta.
Koska mut torjuttaisiin rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Tuollaisessa tilanteessa hän on todennäköisesti lähestynyt naista, joka ei ole millään tavalla ilmaissut toivovansa lähestymistä tai on jopa yrittänyt nonverbaalisesti viestittää, ettei halua sellaista.
... ainakaan kyseiseltä mieheltä.
Itsekin olen tuohon tyyliin torpannut monta miestä, johtuen siitä että olen heti ensisekunnilla huomannut, etteivät kiinnosta minua yhtään. Vastaanottoni olisi todellakin toisenlainen, jos lähestyvä mies olisi mun tyyppiä.
Eli lähesty itse niitä miehiä, jotka ovat tyyppiäsi (Tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla, rasvaprosentti 8-12 jne...). Varmasti tuottaa enemmän tulosta.
Miksi sinä tyrkytät tuota omaa stereotyyppistä miesihannettasi muille?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin kiinnostavaa miestä tullut vastaan josta kiinnostua ja jota lähestyä.
Jos jostain olen saattanut hetken kiinnostua niin se on kuollut miehen ylimieliseen käytökseen.
Se rempseä esiintyminen ei toimi minulle vaan kertoo heikosta itsetunnosta.
Miksi sitten kenenkään miehen kannattaisi lähestyä naisia ikinä, jos naiset eivät koskaan näe missään itseään kiinnostavia miehiä? Miksi miesten pitäisi hakata päätään seinään, jos miesten ulkoinen laatu ei riitä vastaamaan nykynaisten tarpeisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Tuollaisessa tilanteessa hän on todennäköisesti lähestynyt naista, joka ei ole millään tavalla ilmaissut toivovansa lähestymistä tai on jopa yrittänyt nonverbaalisesti viestittää, ettei halua sellaista.
... ainakaan kyseiseltä mieheltä.
Itsekin olen tuohon tyyliin torpannut monta miestä, johtuen siitä että olen heti ensisekunnilla huomannut, etteivät kiinnosta minua yhtään. Vastaanottoni olisi todellakin toisenlainen, jos lähestyvä mies olisi mun tyyppiä.
Eli lähesty itse niitä miehiä, jotka ovat tyyppiäsi (Tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla, rasvaprosentti 8-12 jne...). Varmasti tuottaa enemmän tulosta.
Miksi sinä tyrkytät tuota omaa stereotyyppistä miesihannettasi muille?
Koska mitään muuta miestyyppiä ei ole, joista naiset joukolla kiinnostuvat. Tuokin nainen tarkoitti juuri tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rempseä esiintyminen ei toimi minulle vaan kertoo heikosta itsetunnosta.Miksi sitten kenenkään miehen kannattaisi lähestyä naisia ikinä, jos naiset eivät koskaan näe missään itseään kiinnostavia miehiä? Miksi miesten pitäisi hakata päätään seinään, jos miesten ulkoinen laatu ei riitä vastaamaan nykynaisten tarpeisiin?
Siinäpä mysteeri sinulle. Ja kyllä me naiset joskus nähdään kiinnostavia miehiä. Minä näin nyt ensimmäisen kerran 7 vuoteen, tosin se on vuoden ajan tehnyt itseään näkyväksi. Jos ei sitä tekisi niin en olisi sitäkään ikinä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rempseä esiintyminen ei toimi minulle vaan kertoo heikosta itsetunnosta.Miksi sitten kenenkään miehen kannattaisi lähestyä naisia ikinä, jos naiset eivät koskaan näe missään itseään kiinnostavia miehiä? Miksi miesten pitäisi hakata päätään seinään, jos miesten ulkoinen laatu ei riitä vastaamaan nykynaisten tarpeisiin?
Vastauksesi niputtaa miehet samaan laariin.
Jos esim baaria ajatellaan ympäristönä ja siellä 1-2 miestä pitää showta 5-6 miehen porukassa niin ei siinä voi edes lähestyä niitä hiljaisempia koska nämä äänitorvet torppaa lähestymisen.
Hohhohhoo hahahaaa katsokaa Jorea, hihihii käviskös Jorella flaksi tänään hehhheee.
Juu ei. Jää lähestymiset tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat päästä asian ytimeen.
On parempi keskittyä asioihin joilla on positiivinen vaikutus omaan elämään.