Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin kiinnostavaa miestä tullut vastaan josta kiinnostua ja jota lähestyä.
Jos jostain olen saattanut hetken kiinnostua niin se on kuollut miehen ylimieliseen käytökseen.
Se rempseä esiintyminen ei toimi minulle vaan kertoo heikosta itsetunnosta.Miksi sitten kenenkään miehen kannattaisi lähestyä naisia ikinä, jos naiset eivät koskaan näe missään itseään kiinnostavia miehiä? Miksi miesten pitäisi hakata päätään seinään, jos miesten ulkoinen laatu ei riitä vastaamaan nykynaisten tarpeisiin?
Siinäpä mysteeri sinulle. Ja kyllä me naiset joskus nähdään kiinnostavia miehiä. Minä näin nyt ensimmäisen kerran 7 vuoteen, tosin se on vuoden ajan tehnyt itseään näkyväksi. Jos ei sitä tekisi niin en olisi sitäkään ikinä nähnyt.
Katsoitko yleisurheilun mm-kisoja vai? Duplantis?
En ole ikinä katsonut kun ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?
Ei pidä. Ole toki yksin loppuikäsi jos torjunta on pahinta mitä tapahtua voi.
Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.
Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.
Mutta jos miehen fiksu ja selvinpäin tapahtuva lähestyminen torpataan ennen kuin hän on päässyt edes minkälaisiin puheväleihin, niin se tekee vaikeaksi luontevan juttelun.
Tuollaisessa tilanteessa hän on todennäköisesti lähestynyt naista, joka ei ole millään tavalla ilmaissut toivovansa lähestymistä tai on jopa yrittänyt nonverbaalisesti viestittää, ettei halua sellaista.
... ainakaan kyseiseltä mieheltä.
Itsekin olen tuohon tyyliin torpannut monta miestä, johtuen siitä että olen heti ensisekunnilla huomannut, etteivät kiinnosta minua yhtään. Vastaanottoni olisi todellakin toisenlainen, jos lähestyvä mies olisi mun tyyppiä.
Eli lähesty itse niitä miehiä, jotka ovat tyyppiäsi (Tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla, rasvaprosentti 8-12 jne...). Varmasti tuottaa enemmän tulosta.
Miksi sinä tyrkytät tuota omaa stereotyyppistä miesihannettasi muille?
Koska mitään muuta miestyyppiä ei ole, joista naiset joukolla kiinnostuvat. Tuokin nainen tarkoitti juuri tuollaista miestä.
Ei muuten tarkoittanut, en vaan jaksanut alkaa asiasta vänkäämään 😂 Jos välttämättä haluat tietää niin viimeisimmän kiinnostavan miehen hiusrajaa en edes nähnyt, sillä tyypillä oli pipo ja huppu päässä. Sängestä ja kulmakarvoista päättelin, että tummapiirteinen toki oli. Mutta lyhyt ja hintelä mies, ei mikään adonis todellakaan. t: tuo nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olen alkanut jutskaamaan kiinnostuksen kanssa. Aika usein siitä on jotain tullut jos tyyppi on ollut vapaa.
Niin. Tässä näin. Näin yksinkertaisen helppoa se on ja miten asiat etenevät, kun nainen tekee aloitteen miehelle, joka ns. sopivan tasoinen naiselle itselleen. Miehet eivät ole vaativaisia lähestymisten tyyliseikkojen suhteen.
Voi hitsi kun kukaan ei osaa kertoa miten nuo ns. tasot menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin kiinnostavaa miestä tullut vastaan josta kiinnostua ja jota lähestyä.
Jos jostain olen saattanut hetken kiinnostua niin se on kuollut miehen ylimieliseen käytökseen.
Se rempseä esiintyminen ei toimi minulle vaan kertoo heikosta itsetunnosta.Miksi sitten kenenkään miehen kannattaisi lähestyä naisia ikinä, jos naiset eivät koskaan näe missään itseään kiinnostavia miehiä? Miksi miesten pitäisi hakata päätään seinään, jos miesten ulkoinen laatu ei riitä vastaamaan nykynaisten tarpeisiin?
Jos nyt taas on kyse jossain baarissa jonkun tuntemattoman näkemisestä niin itse en ainakaan halua miesten lähestyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?
Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.
Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.
Mutta jos miehen fiksu ja selvinpäin tapahtuva lähestyminen torpataan ennen kuin hän on päässyt edes minkälaisiin puheväleihin, niin se tekee vaikeaksi luontevan juttelun.
Tuollaisessa tilanteessa hän on todennäköisesti lähestynyt naista, joka ei ole millään tavalla ilmaissut toivovansa lähestymistä tai on jopa yrittänyt nonverbaalisesti viestittää, ettei halua sellaista.
Itsekin olen tuohon tyyliin torpannut monta miestä, johtuen siitä että olen heti ensisekunnilla huomannut, etteivät kiinnosta minua yhtään. Vastaanottoni olisi todellakin toisenlainen, jos lähestyvä mies olisi mun tyyppiä.
Eli lähesty itse niitä miehiä, jotka ovat tyyppiäsi (Tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla, rasvaprosentti 8-12 jne...). Varmasti tuottaa enemmän tulosta.
Koska mitään muuta miestyyppiä ei ole, joista naiset joukolla kiinnostuvat. Tuokin nainen tarkoitti juuri tuollaista miestä.
Mitään miestyyppiä ei ole, joista naiset joukolla kiinnostuvat.
Korjasin tekstisi faktaksi. Ole hyvä.
Lähestyin, naimisissa ollaan nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että en lähestyisi? Jos vastaat perinteisen "ei naiset tee sitä " niin miksi luulet niin?
En tiedä. Mutta olen nyt vanhana ymmärtänyt, että aika moni nainen ei ole koskaan ollut sen miehen kanssa jonka kanssa olisi halunnut olla. Vaan ovat aina olleet niiden miesten kanssa jotka ovat lähestyneet. Pistää miettimään, että aika kurja elämä ja voi vanhemmiten aiheuttaa katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi pitäisi? Pohdipa tuota nyt ihan huolella. Kuka pakottaa? (Veikkaan, että ainoa joka ilmoittautuu ovat omat genitaalisi.)
Kyllä nykynaisista moni sen aloitteen tekee. Minua iskevät vain setämiehet ja nuoret pojat eivät lähesty koskaan. Minä tein aloitteen ja sain haluamani, nii moni muukin kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykynaisista moni sen aloitteen tekee. Minua iskevät vain setämiehet ja nuoret pojat eivät lähesty koskaan. Minä tein aloitteen ja sain haluamani, nii moni muukin kaverini.
Niin ei minuakaan ole tainut kuin yksi mies lähestyä siksi että on kiinnostunut. Loput on pillunkipeitä setämiehiä ja känniääliötä. En laske kiinnostuksesi sitä että tekee mieli pillua.
Siksi koska hän on varattu, hän on kiinnostunut jostain toisesta, hän ei ole minun tyyppiäni, elämäntilanne on jommalla kummalla huono lähestymiseen, miehellä on alaikäisiä lapsia....
Tuossa vain pieni osa esimerkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Outoa yleistämistä ja oman mielipiteen junttaamista muiden suuhun. Selittänee sen, miksi jumitat tällä palstalla etkä treffaile naisia tuolla ihanassa suomen kesässä.
Koska haluan miehen, jolla on sen verran intoa, että ottaa ensiaskeleen. Jos nimittäin tuntee minut. Jos emme tunne entuudestaan yhtään, ei kannata kummankaan lähestyä.
Elämässä auttaa kun ei ole kauhean kiinnostunut muiden ajatuksista. En ole koskaan jaksanut miettiä, mitä jos joku tietää mun olevan kiinnostunut eikä itse ole. Ihan samoin itse olen antanut pakkeja ja ei mulla mitään pahaa niistä ihmisistä ole sanottavana, ei vaan romanttisesti sytyttänyt. Olen tehnyt kauniisti muotoiltuja aloitteita (ystävälle) ja hyvin suoria ehdotuksia.
Oon aina pelännyt enemmän elämää, joka kuluu muiden odotuksiin ja omiin pelkoihin kunnes viimeisen kerran kuolee saavuttamatta mitään mitä oikeasti halusi. Pakko silti sanoa, että nykyinen, elämäni onnellisin suhde on edennyt hyvin vastavuoroisesti. Niin että toinen puhuu ensin, sit toinen pyytää ulos, toinen suutelee ensin jne. Jos yksi ihminen joutuu vetämään suhdetta, siitä ei tule kovinkaan onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan miehen, jolla on sen verran intoa, että ottaa ensiaskeleen. Jos nimittäin tuntee minut. Jos emme tunne entuudestaan yhtään, ei kannata kummankaan lähestyä.
Tämän asenteen omaavat naiset ovat joka elämänalueella perässävedettävää tyyppiä ja aina mielikuvituksettomia, varmoja lahnoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olen alkanut jutskaamaan kiinnostuksen kanssa. Aika usein siitä on jotain tullut jos tyyppi on ollut vapaa.
Niin. Tässä näin. Näin yksinkertaisen helppoa se on ja miten asiat etenevät, kun nainen tekee aloitteen miehelle, joka ns. sopivan tasoinen naiselle itselleen. Miehet eivät ole vaativaisia lähestymisten tyyliseikkojen suhteen.
Voi hitsi kun kukaan ei osaa kertoa miten nuo ns. tasot menee.
Niistä on puhuttu tällä palstalla vuosia. Ei ole voinut mennä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Outoa yleistämistä ja oman mielipiteen junttaamista muiden suuhun. Selittänee sen, miksi jumitat tällä palstalla etkä treffaile naisia tuolla ihanassa suomen kesässä.
En voi treffata, kun tuntemattomia ei saa lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän asenteen omaavat naiset ovat joka elämänalueella perässävedettävää tyyppiä ja aina mielikuvituksettomia, varmoja lahnoja.
Sua vaan harmittaa kun itse et uskalla ja pelkäät tehdä aloitetta niin paljon että oikeasti sulla jää elämä sen takia elämättä. Ei vain sen takia että et uskalla aloitetta tehdä, vaan myös vain siksi ett äpyörittelet aamusta iltaan mt-ongelmaisena sitä että voi ei kun en uskalla, miksi pelkään näin etten kertakaikkiaan pysty.
Sitten yrität kääntää tämän niin että se onkin naisten vika. Kollekstiivisesti. Että varmasti jokainen nainen onkin oikeasti sinusta kiinnostuneita, mutta eivät vain jostain typerästä syystä tee aloitetta usuntaasi, ja olet heidän takia yksin.
Ei, olet edelleen yksin siksi että olet tuollainen kuin olet.
Katsoitko yleisurheilun mm-kisoja vai? Duplantis?