Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?
Ei pidä. Ole toki yksin loppuikäsi jos torjunta on pahinta mitä tapahtua voi.
Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.
Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.
Mutta jos miehen fiksu ja selvinpäin tapahtuva lähestyminen torpataan ennen kuin hän on päässyt edes minkälaisiin puheväleihin, niin se tekee vaikeaksi luontevan juttelun.
Tuollaisessa tilanteessa hän on todennäköisesti lähestynyt naista, joka ei ole millään tavalla ilmaissut toivovansa lähestymistä tai on jopa yrittänyt nonverbaalisesti viestittää, ettei halua sellaista.
... ainakaan kyseiseltä mieheltä.
Itsekin olen tuohon tyyliin torpannut monta miestä, johtuen siitä että olen heti ensisekunnilla huomannut, etteivät kiinnosta minua yhtään. Vastaanottoni olisi todellakin toisenlainen, jos lähestyvä mies olisi mun tyyppiä.
Eli lähesty itse niitä miehiä, jotka ovat tyyppiäsi (Tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla, rasvaprosentti 8-12 jne...). Varmasti tuottaa enemmän tulosta.
Miksi sinä tyrkytät tuota omaa stereotyyppistä miesihannettasi muille?
Koska mitään muuta miestyyppiä ei ole, joista naiset joukolla kiinnostuvat. Tuokin nainen tarkoitti juuri tuollaista miestä.
Outoa yleistämistä ja oman mielipiteen junttaamista muiden suuhun. Selittänee sen, miksi jumitat tällä palstalla etkä treffaile naisia tuolla ihanassa suomen kesässä.
En voi treffata, kun tuntemattomia ei saa lähestyä.
Sulla ei oo tuttuja? Oivoi. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olen alkanut jutskaamaan kiinnostuksen kanssa. Aika usein siitä on jotain tullut jos tyyppi on ollut vapaa.
Niin. Tässä näin. Näin yksinkertaisen helppoa se on ja miten asiat etenevät, kun nainen tekee aloitteen miehelle, joka ns. sopivan tasoinen naiselle itselleen. Miehet eivät ole vaativaisia lähestymisten tyyliseikkojen suhteen.
Voi hitsi kun kukaan ei osaa kertoa miten nuo ns. tasot menee.
Niistä on puhuttu tällä palstalla vuosia. Ei ole voinut mennä ohi.
Etkö osaa itse kertoa vai miksi et vastannut mitä ne sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?
Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.
Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.
Mutta jos miehen fiksu ja selvinpäin tapahtuva lähestyminen torpataan ennen kuin hän on päässyt edes minkälaisiin puheväleihin, niin se tekee vaikeaksi luontevan juttelun.
Tuollaisessa tilanteessa hän on todennäköisesti lähestynyt naista, joka ei ole millään tavalla ilmaissut toivovansa lähestymistä tai on jopa yrittänyt nonverbaalisesti viestittää, ettei halua sellaista.
Itsekin olen tuohon tyyliin torpannut monta miestä, johtuen siitä että olen heti ensisekunnilla huomannut, etteivät kiinnosta minua yhtään. Vastaanottoni olisi todellakin toisenlainen, jos lähestyvä mies olisi mun tyyppiä.
Eli lähesty itse niitä miehiä, jotka ovat tyyppiäsi (Tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla, rasvaprosentti 8-12 jne...). Varmasti tuottaa enemmän tulosta.
Koska mitään muuta miestyyppiä ei ole, joista naiset joukolla kiinnostuvat. Tuokin nainen tarkoitti juuri tuollaista miestä.
Outoa yleistämistä ja oman mielipiteen junttaamista muiden suuhun. Selittänee sen, miksi jumitat tällä palstalla etkä treffaile naisia tuolla ihanassa suomen kesässä.
Tutuissani ei ole yhtä ainutta sinkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan miehen, jolla on sen verran intoa, että ottaa ensiaskeleen. Jos nimittäin tuntee minut. Jos emme tunne entuudestaan yhtään, ei kannata kummankaan lähestyä.
Tämän asenteen omaavat naiset ovat joka elämänalueella perässävedettävää tyyppiä ja aina mielikuvituksettomia, varmoja lahnoja.
Sua vaan harmittaa kun itse et uskalla ja pelkäät tehdä aloitetta niin paljon että oikeasti sulla jää elämä sen takia elämättä. Ei vain sen takia että et uskalla aloitetta tehdä, vaan myös vain siksi ett äpyörittelet aamusta iltaan mt-ongelmaisena sitä että voi ei kun en uskalla, miksi pelkään näin etten kertakaikkiaan pysty.
Sitten yrität kääntää tämän niin että se onkin naisten vika. Kollekstiivisesti. Että varmasti jokainen nainen onkin oikeasti sinusta kiinnostuneita, mutta eivät vain jostain typerästä syystä tee aloitetta usuntaasi, ja olet heidän takia yksin.
Ei, olet edelleen yksin siksi että olet tuollainen kuin olet.
^ Mitäs hätääntynyt, perässä vedettävä, mielikuvitukseton lahna muuta kirjottaisi?
Tähänn tämä aina menee. Kysytään naisten mielipidettä -> se kerrotaan -> alkaa naisten haukkuminen -> nainen on syyllinen kaikkeen.
Älä kysele naisten mielipidettä tai näkökulmaa asioihin, jos et niitä kestä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan miehen, jolla on sen verran intoa, että ottaa ensiaskeleen. Jos nimittäin tuntee minut. Jos emme tunne entuudestaan yhtään, ei kannata kummankaan lähestyä.
Mies ei tee aloitetta = reppana, surkimus, mt-ongelmainen, huono ihminen.
Nainen ei tee aloitetta = voimaantunut, arvonsa tunteva nainen, joka vaatii mieheltä laatua, tietää mitä haluaa ja muten sen saa.
Näin nämä naisten kaksoisstandardit palstalla elävät.
Täällä tuntuu moni nainen antavan tosi paljon painoa sille ihan ensimmäiselle aloitteelle. Ei suhde etene sillä että kerran pyytää kahville tms! Ja yhtä lailla voi miehen kiinnostus hiipua muihin asioihin myöhemmin. Monet kivat miehet on aavistuksen arkoja etenemään, joten se eka kontakti voi jäädä syntymättä ihan hitauden vuoksi. Hyvin voi mennä itse ensin, kyllä se kiinnostus näkyy tai on näkymättä kun tämän jälkeen antaa tilaa.
Jos et viestittele itse ensin eka treffien jälkeen niin yhtä lailla huomaat mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olen alkanut jutskaamaan kiinnostuksen kanssa. Aika usein siitä on jotain tullut jos tyyppi on ollut vapaa.
Niin. Tässä näin. Näin yksinkertaisen helppoa se on ja miten asiat etenevät, kun nainen tekee aloitteen miehelle, joka ns. sopivan tasoinen naiselle itselleen. Miehet eivät ole vaativaisia lähestymisten tyyliseikkojen suhteen.
Eivätkä tasoista öyhöttävät itse pääse koskaan yhteisymmärrykseen siitä mitä tasoteoria on. :)
Kun mies on nuori ja ulkoisesti stereotyyppisen komea = hän on tasoltaan korkeampi, kuin vanha, kalju ja lihava. Ole hyvä.
Ymmärrän että sinulla on paha mieli kun yrität selittää maailmaa Laasasen gradutason sekoilun avulla tavalla, joka ei toimi ja josta ei ole mitään yhteisymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä tasoista öyhöttävät itse pääse koskaan yhteisymmärrykseen siitä mitä tasoteoria on. :)
Kun mies on nuori ja ulkoisesti stereotyyppisen komea = hän on tasoltaan korkeampi, kuin vanha, kalju ja lihava. Ole hyvä.
Tuohon itsestään selvyyteen jotkut tarvitsevat ihan jonkin teorian, jolla ratsastaa? On se elämä vaikeeta kun sen oikein vaikeeksi tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tee aloitetta = voimaantunut, arvonsa tunteva nainen, joka vaatii mieheltä laatua, tietää mitä haluaa ja muten sen saa.
Täällä on vaikka kuinka moni sanonut että lähestyy miehiä, ja sinä vain päätät ignoorata ne? Ei ihme että käsityksesi naisista on negatiivinen, kun päätät mielipiteesi etukäteen ja sitten ignooraat empiiriset todisteet täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa riskiä.
Tutuissani ei ole yhtä ainutta sinkkua.
Onpa erikoista. Et taida tuntea kovinkaan montaa ihmistä? Eikä niillä harvoilla tutuillasi ole yhtään ystäviä, tuttuja tai sukulaisia, jotka olisivat sinkkuja? Sitten on kyllä vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun vastaan tulee sana VOIMAANTUNUT lopetan lukemisen. Kirjoittaja on satavarmasti katkera inkkeli, jolla ei koskaan ole mitään järkevää tai kiinnostavaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut sellasta vapaata miestä vastaan, johon haluaisin tutustua paremmin.
Niinpä. Kun ne harvat miehet joista voisi olla kiinnostunut lähestymään, ovat varattuja.
Ei kunnollinen mies kauaa kulje vapaana, ei todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon itsestään selvyyteen jotkut tarvitsevat ihan jonkin teorian, jolla ratsastaa? On se elämä vaikeeta kun sen oikein vaikeeksi tekee.
Ei se ole teoria, vaan olemassa oleva fakta. Tasojen olemassaolo ja ennen kaikkea ymmärrys omasta tasosta helpottaisi myös, etteivät ei toivotut miehet lähestyisi ja häiritsisi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut sellasta vapaata miestä vastaan, johon haluaisin tutustua paremmin.
Niinpä. Kun ne harvat miehet joista voisi olla kiinnostunut lähestymään, ovat varattuja.
Ei kunnollinen mies kauaa kulje vapaana, ei todellakaan!
Kunnollinen nainen sen sijaan kulkee vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että en lähestyisi? Jos vastaat perinteisen "ei naiset tee sitä " niin miksi luulet niin?
En tiedä. Mutta olen nyt vanhana ymmärtänyt, että aika moni nainen ei ole koskaan ollut sen miehen kanssa jonka kanssa olisi halunnut olla. Vaan ovat aina olleet niiden miesten kanssa jotka ovat lähestyneet. Pistää miettimään, että aika kurja elämä ja voi vanhemmiten aiheuttaa katkeruutta.
You serious?
Muistellaanpa taas tätä rautalankamallia:
Olen yökerhossa, jossa on 100 miestä. Kiinnostukseni herättää heistä 5. Yksi osoittautuu homoksi, toinen varatuksi, kolmas lähtee pois ennen kuin ehdin tehdä hänelle aloitetta, neljäs vetää itsensä känniin, viides on iskenyt silmänsä johonkin toiseen naiseen.
Kun en saa ketään niistä, jotka olisin halunnut, niin muuttuvatko ne 95 muuta kiinnostaviksi (tekivät aloitteita tai ei)? Eivät. Minä joko vaihdan baaria tai lähden kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän asenteen omaavat naiset ovat joka elämänalueella perässävedettävää tyyppiä ja aina mielikuvituksettomia, varmoja lahnoja.
Sua vaan harmittaa kun itse et uskalla ja pelkäät tehdä aloitetta niin paljon että oikeasti sulla jää elämä sen takia elämättä. Ei vain sen takia että et uskalla aloitetta tehdä, vaan myös vain siksi ett äpyörittelet aamusta iltaan mt-ongelmaisena sitä että voi ei kun en uskalla, miksi pelkään näin etten kertakaikkiaan pysty.
Sitten yrität kääntää tämän niin että se onkin naisten vika. Kollekstiivisesti. Että varmasti jokainen nainen onkin oikeasti sinusta kiinnostuneita, mutta eivät vain jostain typerästä syystä tee aloitetta usuntaasi, ja olet heidän takia yksin.
Ei, olet edelleen yksin siksi että olet tuollainen kuin olet.
^ Mitäs hätääntynyt, perässä vedettävä, mielikuvitukseton lahna muuta kirjottaisi?
Tähänn tämä aina menee. Kysytään naisten mielipidettä -> se kerrotaan -> alkaa naisten haukkuminen -> nainen on syyllinen kaikkeen.
Älä kysele naisten mielipidettä tai näkökulmaa asioihin, jos et niitä kestä.
-eri
Toinenkin lahna triggeröityi. Jos et kestä miehen mielipidettä tai näkökulmaa asioihin,, älä lue ketjua tai palstaa.
Voi sinua pikkujulliraukkaa. Ei yhtään ystävää, ei naisia, jotka lähestyisivät, yksinäinen elämä. Vaikka sinulla on noin herttainen ja leppoisa luonnekin ja kaikkee! On se kumma.
Sen sijaan että lahnanainen tajuaisi olevansa epäviehättävä, hän keksii itsetuntonsa pelastamiseksi fantasian, että hei, ei kun tämähän onkin kaikki _miesten_ syytä. Laosellinen defenssi, lapsellinen niin kuin koko perässävedettävä nainen.
En ole ollenkaan epäviehättävä. Itsetuntoni on rautainen. Minua ei ole tarvinnut yhdenkään miehen vetää perässä, enkä suostuisi itsekään kiviriippaa raahaamaan.
Sinua minä olen kritisoinut ilmeisen negatiivisen persoonasi takia. Et ymmärrä, miksi naiset eivät lähesty sinua. No, minä ymmärrän oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että en lähestyisi? Jos vastaat perinteisen "ei naiset tee sitä " niin miksi luulet niin?
En tiedä. Mutta olen nyt vanhana ymmärtänyt, että aika moni nainen ei ole koskaan ollut sen miehen kanssa jonka kanssa olisi halunnut olla. Vaan ovat aina olleet niiden miesten kanssa jotka ovat lähestyneet. Pistää miettimään, että aika kurja elämä ja voi vanhemmiten aiheuttaa katkeruutta.
You serious?
Olen yökerhossa, jossa on 100 miestä. Kiinnostukseni herättää heistä 5. Yksi osoittautuu homoksi, toinen varatuksi, kolmas lähtee pois ennen kuin ehdin tehdä hänelle aloitetta, neljäs vetää itsensä känniin, viides on iskenyt silmänsä johonkin toiseen naiseen.Kun en saa ketään niistä, jotka olisin halunnut, niin muuttuvatko ne 95 muuta kiinnostaviksi (tekivät aloitteita tai ei)? Eivät. Minä joko vaihdan baaria tai lähden kotiin.
Ja mitkä ominaisuudet tekevät miehestä kiinnostavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin nämä naisten kaksoisstandardit palstalla elävät.Täällä on vaikka kuinka moni sanonut että lähestyy miehiä, ja sinä vain päätät ignoorata ne? Ei ihme että käsityksesi naisista on negatiivinen, kun päätät mielipiteesi etukäteen ja sitten ignooraat empiiriset todisteet täysin.
Älä huutele vieraisiin pöytiin vaikka pätemisen halusi olisi kuinka suuri. Tässä on keskustelu käynnissä, minkä huomaisit, jos olisit fiksu.
Jätkä inttää itsekseen keskustelupalstalla ja häiriintyy, jos joku erehtyy yhtymään hänen yksinpuheluunsa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You serious?
Olen yökerhossa, jossa on 100 miestä. Kiinnostukseni herättää heistä 5. Yksi osoittautuu homoksi, toinen varatuksi, kolmas lähtee pois ennen kuin ehdin tehdä hänelle aloitetta, neljäs vetää itsensä känniin, viides on iskenyt silmänsä johonkin toiseen naiseen.Kun en saa ketään niistä, jotka olisin halunnut, niin muuttuvatko ne 95 muuta kiinnostaviksi (tekivät aloitteita tai ei)? Eivät. Minä joko vaihdan baaria tai lähden kotiin.
Kunnon copy-pastea taas.