Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (1220)

Vierailija
161/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?

Niitäkin voi tulla. Aivan normaalia.

Mutta tuo "aivan normaalia" asenne vaatisi sen, että pitäisi tulla myös niitä onnistumisia... Niitä ei miehelle tule, ellei ulkonäkö osu yleisiin naisten miesihanteisiin.

Vierailija
162/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?

Ei pidä. Ole toki yksin loppuikäsi jos torjunta on pahinta mitä tapahtua voi.

Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.

Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.

Tinder on tehty sitä varten, että tuon lähestymisvaiheen voi skipata. Ongelma ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aloitteellinen kaikissa suhteissani yhtä lukuunottamatta - niin suhdetta aloittaessa kuin sen lopettamisessakin.

Kaikkien naisten niputtaminen yhdenlaisiksi on, rakas ap, #Naisvihaa.

Me olemme hyvin samanlaisia, naiset ja miehet: Enemmän on eroja yksilöiden kuin sukupuolten välillä. Koeta sisäistää tämä niin pelkäät ja luulet vähemmän.

N 57

No ei se ihan noin mene. Me miehet harrastamme mielellämme esimerkiksi seksiä naisen iästä riippumatta, kunhan nainen on hyvännäköinen. Yleisestikään seksin harrastaminen itseämme kiinnostamattoman naisen kanssa ei ole mikään mahdottomuus, vaan oikeastaan vain parempi: jos nainen ei ole hyvännäköinen, niin tunteita ei herää, jolloin vapaan seksin harrastaminen on helpompaa. Vieläkö tuntuu, että olemme samanlaisia?

Nythän sinä lankeat väittämään, että KAIKKI MIEHET OVAT SAMANLAISIA kuin sinä. Se on #Miesvihaa.

Ei yksinäisyyteesi muuta syytä ole kuin selkeästi hyvin matala äly ja täysin puuttuvat vuorovaikutustaidot.

Kaikki miehet eivät halua pelkästään seksiä, sillä heillä on jotain myös korviensa välissä. Ikävää ettei sinulla ole.

Vierailija
164/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on todettu ja todistettu, että incelit ovat keskimäärin yksinkertaisia ja tunnevammaisia tyyppejä.

Ei teillä ole toivoa ellette tosissanne satsaa yläpäänne kehittämiseen.

Vierailija
165/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.

Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.

Mutta jos miehen fiksu ja selvinpäin tapahtuva lähestyminen torpataan ennen kuin hän on päässyt edes minkälaisiin puheväleihin, niin se tekee vaikeaksi luontevan juttelun.

Vierailija
166/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei rakettitiedettä kirjoitti:

Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.

Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.

Voihan sen argumentin vuoksi kääntää toisinpäin, jos ei tiedä mitään nisäkkäiden biologiasta, antropologiasta tai sosiologiasta.

Eikö tämä ole ihan samantasoinen argumentti kuin, että "naiset ovat tarkoitettu hoitamaan kotia ja lapsia"?

Vierailija
167/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aloitteellinen kaikissa suhteissani yhtä lukuunottamatta - niin suhdetta aloittaessa kuin sen lopettamisessakin.

Me olemme hyvin samanlaisia, naiset ja miehet: Enemmän on eroja yksilöiden kuin sukupuolten välillä. Koeta sisäistää tämä niin pelkäät ja luulet vähemmän.

N 57

No ei se ihan noin mene. Me miehet harrastamme mielellämme esimerkiksi seksiä naisen iästä riippumatta, kunhan nainen on hyvännäköinen. Yleisestikään seksin harrastaminen itseämme kiinnostamattoman naisen kanssa ei ole mikään mahdottomuus, vaan oikeastaan vain parempi: jos nainen ei ole hyvännäköinen, niin tunteita ei herää, jolloin vapaan seksin harrastaminen on helpompaa. Vieläkö tuntuu, että olemme samanlaisia?

Nythän sinä lankeat väittämään, että KAIKKI MIEHET OVAT SAMANLAISIA kuin sinä. Se on #Miesvihaa.

Ei yksinäisyyteesi muuta syytä ole kuin selkeästi hyvin matala äly ja täysin puuttuvat vuorovaikutustaidot.

Kaikki miehet eivät halua pelkästään seksiä, sillä heillä on jotain myös korviensa välissä. Ikävää ettei sinulla ole.

Ymmärrän tuota miestä. Kyllä me ollaan samanlaisia.

Vierailija
168/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 57

Et ymmärrä miehistä yhtään mitään. Etkä myöskään minun älystäni, vuorovaikutustaidoista tai yksinäisyydestä.

Vierailija
169/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty yhdestäkään elämäni parisuhteesta erittelemään, että kumpi teki aloitteen. Joka ikinen kerta siihen on tarvittu kaksi ihmistä, molemminpuolinen kiinnostus ja molemminpuolinen vuorovaikutus sen osoittamiseksi.

Vierailija
170/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on todettu ja todistettu, että incelit ovat keskimäärin yksinkertaisia ja tunnevammaisia tyyppejä.

Ei teillä ole toivoa ellette tosissanne satsaa yläpäänne kehittämiseen.

Mihin tämä nyt liittyi?

Vierailija
171/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähesty miehiä. Se on miehen tehtävä. Ei kiinnosta miehet, jotka eivät lähesty, tämä on yksi kriteerini miehelle.

Aika selkärangattomia tuntuvat naiset olevan. Miten teitä voi pitää tasa-arvoisina kumppaneina, jos jopa aikuiset naiset ajattelevat noin lapsellisesti?

Vierailija
172/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Mutta jos miehen fiksu ja selvinpäin tapahtuva lähestyminen torpataan ennen kuin hän on päässyt edes minkälaisiin puheväleihin, niin se tekee vaikeaksi luontevan juttelun.

Tuollaisessa tilanteessa hän on todennäköisesti lähestynyt naista, joka ei ole millään tavalla ilmaissut toivovansa lähestymistä tai on jopa yrittänyt nonverbaalisesti viestittää, ettei halua sellaista.

Vierailija
173/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestynyt jokaista, josta olen ollut kiinnostunut. 🤷🏻 Toki monien kanssa olen ensin vain rupatellut tai on ollut jonkinnäköistä flirttailua ennen kuin olen tehnyt mitään liikkeitä.

Kerrohan toki avuttomalle naiselle, miten miehiä lähestytään esim kahvilassa tai baarissa? "lähdetkö kahville?" vai?

Minä voin kertoa sinulle, miten miestä lähestytään kohta kohdalta (Huom miehet, älkää lähestykö naista näin):

1. Näet kiinnostavan miehen, ihan missä tahansa, paitsi ehkä naisen seurassa.

2. Lähesty miestä suoraan, tervehdi, hymyile.

3. Mies todennäköisesti hämmästyy ja saattaa kuulostaa töykeältä, mutta ei ole sitä.

4. Sano miehelle seuraavat sanat: "Katselin sua hetken ja olet tosi kivannäköinen, lähtisitkö joku päivä kahville mun kanssa, jos vaihdetaan numeroita?"

5. Ole hyvä.

KIITOS!!! terkuin avuton nainen

Vierailija
174/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Mutta tuo "aivan normaalia" asenne vaatisi sen, että pitäisi tulla myös niitä onnistumisia... Niitä ei miehelle tule, ellei ulkonäkö osu yleisiin naisten miesihanteisiin.

Kokeilepa lähestyä naisai, joiden ulkonakö ei osu yleisiin ihanteisiin. Vai eikö sullekaan kelpaa kuin kaunottaret?

Vierailija
175/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Tuollaisessa tilanteessa hän on todennäköisesti lähestynyt naista, joka ei ole millään tavalla ilmaissut toivovansa lähestymistä tai on jopa yrittänyt nonverbaalisesti viestittää, ettei halua sellaista.

Ja jos naisena lähestyt miestä, niin tällaisesta sinun ei tarvitse olla huolissasi. Mies ei lähettele signaaleja, vaan lähestyä voi milloin vain, koska ei siihen mitenkään liikaa aikaa kulu, kun numeroita vaihdetaan.

Vierailija
176/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monisyinen ja hankala tilanne.

Olen ihan kaunis kasvoista, ja löytyy pitkät vaaleat hiukset, pitkä ja sopusuhtainen kroppa. Kuitenkin olen hieman pidättyväinen, varovainen, ujo. Punastun helposti, vetäydyn. Ei ole kavereita. En ole ikinä seurustellut.

Miehet ei koskaan lähesty, katsovat kyllä. Ajattelen että minussa on jokin epämiellyttävä piirre. Huono itsetunto saa tämän ajatuksen potenssiin tuhat. En kelpaa kenellekään ja siksi itse en TODELLAKAAN kehtaisi lähestyä kiinnostavaa miestä ja vaivata häntä, asettaa noloon tilanteeseen että "tuokin karmeus kuvittelee että minä voisin kiinnostua hänestä".

Ja itse asiassa minussa on jokin vialla, se ei vain näy ulospäin. Ruma kroppa alasti. En kehtaisi koskaan näyttäytyä kenellekään. Siksi parempi pysyä sinkkuna. Aina sanotaan että laihduta. Mutta unohdetaan ettei sillä saa enää tiimiä kroppaa vaikka kuinka jumppaisi

T.koulukiusattu entinen lihava

Kannattaa katsoa pareja kaupungilla. Ei muutkaan sen ihmeellisempiä ole.

Heistä lähes kaikki on löytänyt toisensa Tinderistä, opiskelujen yhteydestä, tuttujen kautta tai vuosikymmeniä sitten. Ei ole kovin todennäköistä löytää paria lähestymällä kylmänä sattumanvaraista kiinnostavaa ihmistä.

Monia varattujakin kiinnostaa lähestyvät naiset. Annan mennä vaan, niin ne muutkin sinkut on tehneet.

Vierailija
177/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.

Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.

Voihan sen argumentin vuoksi kääntää toisinpäin, jos ei tiedä mitään nisäkkäiden biologiasta, antropologiasta tai sosiologiasta.

Nykypäivänä ei olla sokeasti vaistojen varassa olevia eläimiä, vaan olemme tasa-arvoisia ja kognitiivisesti ajattelevia. Siten myös pariutumisen ja aloitteiden teon voisi tapahtua yhtä aktiivisesti puolin ja toisin. Mitään estettähän sille ei ole, paitsi omat pelot ja ujous.

Monelle naiselle ei ole este omat pelot tai ujous. Vaan se on se tunne. Tuntuu vaan paljon kivemmalta kun mies osoittaa itse sen kiinnostuksensa. Siinä voi hiukan nähdä jo sitäkin millainen mies on mahdollisessa parisuhteessa. Onko aikaansaapa ja aloitteellinen vai odottaako, että nainen hoitaa asiat ja myöntelee ja seuraa perässä.

En ole itse yhtään justiinatyyppiä. Jotkut miehet juuri haluavat itselleen justiinan. Ja justiinat heille sopivan miehen.

Se ei oikein tunnu miltaan jos joutuu itse tekemään aloitteen. Näin on varmaan monella naisella, siksi eivät tee aloitetta.

Sama naistentansseissa. Ei tunnu miltään kun hakee miehiä tanssimaan. Tanssin idea on, että miehet hakevat ja ovat aktiivisia. Jotkut naiset ovat hulluina naistentansseihin. Itse en hae kuin ihan tuttuja joiden kanssa ei ole mitään vipinää. Haen kohteliaisuudesta ja harvoin.

Vierailija
178/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Kokeilepa lähestyä naisai, joiden ulkonakö ei osu yleisiin ihanteisiin. Vai eikö sullekaan kelpaa kuin kaunottaret?

En lähesty naisia, ja jos lähestyisin, niin viimeisin lähestymiskohde olisi kaunottaret. Menisin mieluummin vankileirille. Jos ase ohimolla pitäisi livenä lähestyä tuntematonta naista, niin valitsisin ulkoisesti hyvin vaatimattoman kohteen.

Vierailija
179/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset miehet ovat feminiinisiä, enkä ole heistä kiinnostunut.

Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.

Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.

Miten se ei ole epätoivoista, jos mies lähestyy sinua? On erittäin epätodennäköistä, että tuo mies on kuitenkaan likimainkaan sellainen (sen näköinen), kuin sinä toivot hänen olevan. Miksi tuhlaat aikaasi, etkä ota itsellesi sellaista miestä, kuin itse haluat. Toki jos niitä lähestymisiä tulee koko ajan ja pääset valikoimaan tuhansien joukosta Tinderin lisäksi, niin mikä ettei.

Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia. Miesten ja naisten käytöstä eivät koske samat lainalaisuudet. Miesten on parempi oppia pelaamaan ikiaikaisilla säännöillä kuin odottaa, että ne muuttuvat. Enempää en jaksa selittää itsestäänselvyyksiä palsta-autisteille.

Kuulostat suoraan sanoen jonkinlaiselta ummehtuneelta naispersulta.

Vierailija
180/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 57

Joo ollaan me samanlaisia naiset ja miehet. Tosin minä en liitä tunteita seksiin kuten miehet, en harrasta kainalolässytyksiä, mutta kestän miesten pakkomielteen puhua seksin jälkeen. Minua ei paskanvertaa kiinnosta mitä sinulle kuuluu ja saitko, minä sain. Kyllä me olemme samanlaisia, miehet ja naiset. Me kusipäät ollaan aina samanlaisia. Ai niin, lupaan soittaa, en soita. Ikinä.