Suunniteltiin tapailumiehen kanssa yhteistä uuttavuotta...
On tapailtu muutama viikko. Tuli puheeksi jos vietettäisiin uuttavuotta yhdessä. Kaikki kuulosti kivalta, kunnes mies totesi "jokohan sitten aattoyönä pääsisin rapsuttamaan sun alakainaloa?"
Mitä mieltä? Unohdanko sian heti vai annanko mahdollisuuden?
Kommentit (19)
Miksi et ole vielä päästänyt rapsuttamaan? Monta viikkoa jos olette jo tapailleet.
Kuka tapailee monta viikkoa ilman että rapsutetaan alakainaloa?
Ai saakeli. Kiitos päivän nauruista. Jos joku aikuinen tai siis täysi-ikäinen "mies" käyttäisi sanaa alakainalo, niin nauraisen sellaisen tapauksen pihalle.
Toisaalta pisteet siitä, että on jaksanut muutaman viikon odotella.
Surullista, että tuollaiset pihtarinaiset kiusaa hyviä miehiä. Päästä nyt hänen piinasta ja eroa.
Pitäähän ne silsat sieltäkin rapsuttaa
Mulla aikoinaan yksi lukiokaveri, mies, puhui naistenvaivoista.... tarkoitti raskautta. Mutta toi alakainalo on kyllä ihan huippu.
En oo varma jatkaisinko tapailua, riippuu siitä kuinka alatyylinen on muuten.
Olisit sanonut, että alakainaloon ei ole mitään asiaa, ja tarjonnut yläkainaloa tilalle. Ei kai sen niin väliä mihin kainaloon lastin laittaa.
Tarkoittaako "Alakainalon rapsuttelu" samaa kuin seksin harrastaminen? Sitäkö tarkoitettiin? Ei kai siinä ole mitään aikataulua, millä päivämäärällä tutustumisen jälkeen tulee suorittaa yhdyntä?
Ja se edellyttää, että molemmat ovat siihen valmiita, ja suostuvaisia. Edellinen hätähousu sai 2.5 vuotta häkkiä ja seitsemän tonnin vahingonkorvaukset maksettavakseen. Olisi voinut saada vielä sukupuolitaudin ja 18 vuoden elatusvelvollisuuden.
Jos et päästä rapsuttaa pimppiä niin tapailumies jättää sinut pian.
Jättäisin jos käyttää noin tyhmiä sanoja. Sitä paitsi seksi vain tapahtuu luonnostaan, ei sitä aleta ruinaamaan.
Tää on taas jonku idioottimiehen aloitus, luulee että kuulostaa hauskalta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas jonku idioottimiehen aloitus, luulee että kuulostaa hauskalta.
Onhan tämä nyt ihan ookoo sepustus.
Jos oli vitsi, niin kekseliästä. Jos totta, unohda apina ja vietä muussa seurassa vuodenvaihde.
No, jos tuota juttua haluat kuulla loppuelämän, niin siitä vaan.
Mun mies on kyllä jotenkin kehittynyt vuosien kuluessa kommentoinnissaan. Ihme ja kumma. Ihmeitäkin tapahtuu, mut on se aika kömpelö edelleen jutuissaan ja toimissaan, mut eipähän oo tarvinnut hätistellä muita naisia pois meidän kimpusta. Senkin olen elämässäni nimittäin kokenut, eikä ollut kyllä yhtään mukavaa, kun muut oli vihreänä kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla aikoinaan yksi lukiokaveri, mies, puhui naistenvaivoista.... tarkoitti raskautta. Mutta toi alakainalo on kyllä ihan huippu.
En oo varma jatkaisinko tapailua, riippuu siitä kuinka alatyylinen on muuten.
JEEE. ÄO60 "huumoria"
No joko päätit mitä teet? Uusvuosi on huomenna!
Sitä mieltä, että sulla ei ole tapailumiestä eikä alakainaloa.
Next!