Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies jäi kiinni valehtelusta ja pettämisestä

Vierailija
24.07.2022 |

Oikeastaan nää asiat selvisi vasta sen jälkeen, kun hän oli vihdoin jättänyt. Olo on aivan hirveä. En ymmärrä miten saatoin luottaa... Hän oli esimerkiksi laittanut viestiä, että hakee miespuolisen kaverinsa lentokentältä ja oikeasti se oli ollut nainen jota oli pannut. Tottakai toi nyt jälkeenpäin on ihan selvää. Olin ajatellut vaan, että jos pettää niin silloin välttelee eikä lähettele tollasia, mitkä aiheuttaa lisäkysymyksiä... Jos on tietyntyyppinen ihminen kyseessä, niin valehtelustahan ne saa kiksejä.
Olen ihan palasina, en ole saanut nukuttua. Tää häpeä ja tuska on jotain käsittämätöntä.

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A L F A!

Vierailija
62/136 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapailusihteessa voi pettää. Valehtelusta voi toki jäädä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapailusihteessa voi pettää. Valehtelusta voi toki jäädä kiinni.

Voi pettää. Tapailu ja seurustelu nyt ovat kuitenkin vain sanoja joita kukin käyttää oman halunsa/käsityksensä mukaan.

Kyllä minä oletan että tapailemani mies on uskollinen, ja jos muusta alkaa merkkejä näkyä vielä, niin saa jäädä.

Vierailija
64/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse alan luottaa sitten kun asutaan yhteisessä asunnossa.

Niin lukemattoman monta vedättäjää on tullut vastaan.

Ei tuo ole tae mistään. Avioliitto ei ole tae mistään. Vähän hankalammaksi ja kalliimmaksi tulee lähtöprosessi avioliitosta kuin tapailusuhteesta, muuten ihan sama meininki jatkuu suurella osalla miehistä.

Vierailija
65/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ap ottanut tapailun vähän liian vakavasti?

Ja tietenkin hyvä että jo tapailuvaiheessa selvisi millanen kusipää tyyppi. Turha tollasesta stressata.

Vierailija
66/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on valittu ulkonäön perusteella pitkä ka komea mies, kun olisi voinut valita luonteen perusteella lyhyen ja ruman miehen.

Vierailija
67/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, on hirveetä. 

Vierailija
68/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.

Mutta jostain syystä sä tiedät tästä panoreissusta etkä elä pimennossa? Siinä on se ero. Ap

No joo, hän itse otti asian puheeksi. Emme ole sopineet että seurustelemme, joten emme seurustele.

Ei kai aikuiset sovi että nyt seukataan tai kysele "alaks olee"? Jos tapaillaan niin hyvin tapoihin ei kuulu nussia menemään muita. Hyi olkoon! Yksi kerrallaan, kiitos...

Vierailija
69/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naiset eivät petä! Sika-miehet aina homoilee keskenään!

Miten yhdestä pettäjämiehestä palstalle kirjoittaminen muuttaa kaikki miehet pettäviksi sioiksi?

Vierailija
70/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran muita saa panna, niin kyllä siitäkin sitten pitää sopia ihan samalla tavalla kuin seurustelustakin. Minulle nuo termit ovat sama asia. Jos muita haluaa niin sitten pitää minulle kertoa, että tiedän heittää romukoppaan noin kevytkenkäisen miehen.

Vierailija
71/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on valittu ulkonäön perusteella pitkä ka komea mies, kun olisi voinut valita luonteen perusteella lyhyen ja ruman miehen.

Onneksi tuossa ei ole kaikki vaihtoehdot. Voi myös valita komean ja hyväluonteisen miehen, kuten minä tein.

Vierailija
72/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.

Ja tämän kirjoitti mies ihan selvästi.

Vierailija
73/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran muita saa panna, niin kyllä siitäkin sitten pitää sopia ihan samalla tavalla kuin seurustelustakin. Minulle nuo termit ovat sama asia. Jos muita haluaa niin sitten pitää minulle kertoa, että tiedän heittää romukoppaan noin kevytkenkäisen miehen.

Eri. Lisään tähän vielä että jos näin on että saa panna niin tosiaan miehet suuta auki, minäkin hyvännäköinen nainen voisin lennosta vaihtaa, tai vain panna muitakin ja sitten  vertailla pippeleitä ja taitoja ääneen sille joka haluaa tapailla minua sekä muita. Jotkut on kuulkaas kovia kehumaan mutta tuherteluahan se kuitenkin on kun eivät kestä kaunista naista. Potenssia pojat kehiin! Pannaan nyt kaikkia kunnolla, eiks niin?

Vierailija
74/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kirjoitti mies ihan selvästi.

Ainakin eilen olin vielä nainen.

Vierailija
75/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jostain syystä sä tiedät tästä panoreissusta etkä elä pimennossa? Siinä on se ero. Ap

No joo, hän itse otti asian puheeksi. Emme ole sopineet että seurustelemme, joten emme seurustele.

Ei kai aikuiset sovi että nyt seukataan tai kysele "alaks olee"? Jos tapaillaan niin hyvin tapoihin ei kuulu nussia menemään muita. Hyi olkoon! Yksi kerrallaan, kiitos...

Joo nämä tautien levittäjäsiat on kamalia. Eikä siinä mitään, itseltään voi vaikka mädäntyä pois mutta kun tyhmät levittävät kaikenlaista tautia silkkaa tyhmyyttään.

Vierailija
76/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A L F A!

O M E G A. Surkimus

Vierailija
77/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tapailua kannata noin vakavasti ottaa.

Missä kohtaa sitten saa tai kannattaa ottaa vakavasti?

Kun ollaan sitoutuneessa parisuhteessa? Tapailuhan on juuri vapaata temmellysaikaa, ellei toisin ole sovittu.

Vierailija
78/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei sovita mitään, niin mistä tiedät edes tapailtavan? Kyllähän ihan fiksua sopia suhteen säännöistä puolin ja toisin. FB, FWB, tapailu, seurustelu, avoliitto, avioliitto, avoin suhde jne. kuvioiden viidakossa ihan fiksua varmistaa, että osapuolet ovat samalla viivalla oletustensa kanssa.

Vierailija
79/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle termit voi olla samat. Älä sitten itke kun selviää että tapailumies tapailee muitakin.

Vierailija
80/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko myös Hangon nainen tietoinen siitä, että on pano vai kuvitteleeko suhdetta?

Varo tauteja, tollasilta miehiltä saa jotain muutakin kuin orgasmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän