Tapailemani mies jäi kiinni valehtelusta ja pettämisestä
Oikeastaan nää asiat selvisi vasta sen jälkeen, kun hän oli vihdoin jättänyt. Olo on aivan hirveä. En ymmärrä miten saatoin luottaa... Hän oli esimerkiksi laittanut viestiä, että hakee miespuolisen kaverinsa lentokentältä ja oikeasti se oli ollut nainen jota oli pannut. Tottakai toi nyt jälkeenpäin on ihan selvää. Olin ajatellut vaan, että jos pettää niin silloin välttelee eikä lähettele tollasia, mitkä aiheuttaa lisäkysymyksiä... Jos on tietyntyyppinen ihminen kyseessä, niin valehtelustahan ne saa kiksejä.
Olen ihan palasina, en ole saanut nukuttua. Tää häpeä ja tuska on jotain käsittämätöntä.
Kommentit (136)
Ap, mä ymmärrän sua. Luulin olevani seurustelusuhteessa, mutta mies oli patologinen valehtelija, joka haluaa vain valloittaa ja siirtyä seuraavaan, joko perättäin tai limittäin.
Olo on raiskattu ja huijattu. Terapeutin sanoin seksuaalista ja henkistä väkivaltaa.
Toipuminen ottaa aikansa.
Tutustu narsismiin. Kevyt tutustuminen onnistuu esim lukemalla ketju Narsistin keskustelutyyli. Youtubessa on kanava Narsisti vs minä. Sam Vakninin kanavalla on videoita tästä patologisesta käytöksestä naisia kohtaan, myös HG Tudorilla, Mental Healnessilla ja Raw Motivationsilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.
Onko myös Hangon nainen tietoinen siitä, että on pano vai kuvitteleeko suhdetta?
Varo tauteja, tollasilta miehiltä saa jotain muutakin kuin orgasmin.
En kuule voi tietää Hangon naisen kuvitelmista koska en häntä tunne. Se on hänen ja tapailumiehen välinen asia.
Mistä kaupungista mies on? Olin just Hangossa melko tuoreen miesystäväni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En kiusatakseni tätä sano koska sinun on paha olla, mutta tapailuaikana voi vielä tapailla muitakin, sillä se ei ole sitoutunutta seurustelua.
Se, että mies valehteli asiasta, antaa kyllä ymmärtää, että tässä tapailusuhteessa molemmat käsittivät, että muiden tapailu ei ole ok.
Valehtelu ei ole koskaan ok. Sitähän tehdään juuri siksi, että toiselle luodaan epätodellinen maailma eikä anneta hänen nähdä todellisuutta. Siitä saa tuntea itsensä loukatuksi ja huijatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta palstan kiltti ja kunnollinen mies ei vieläkään mammoille kelpaa. Sitä saatte mitä tilaatte.
Kiltti ja kunnollinen ei ole vahingoniloinen muiden mielipahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.
Onko myös Hangon nainen tietoinen siitä, että on pano vai kuvitteleeko suhdetta?
En kuule voi tietää Hangon naisen kuvitelmista koska en häntä tunne. Se on hänen ja tapailumiehen välinen asia.
Mistä kaupungista mies on? Olin just Hangossa melko tuoreen miesystäväni kanssa.
En halua kertoa. En halua sotkea mitään. Miehen tehtävä on kertoa suhteen laatu. Varmasti hieno matka, ainakin kuvat oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kertoa. En halua sotkea mitään. Miehen tehtävä on kertoa suhteen laatu. Varmasti hieno matka, ainakin kuvat oli.
Noi paskiaisethan eivät todellakaan kerro itse mitään, vaikka olisi todisteet. Mullekin esitettiin suhdetta ja rakastunutta eikä tietenkään ota mitään vastuuta toiminnastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi paskiaisethan eivät todellakaan kerro itse mitään, vaikka olisi todisteet. Mullekin esitettiin suhdetta ja rakastunutta eikä tietenkään ota mitään vastuuta toiminnastaan.
Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se todennäköisesti on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran muita saa panna, niin kyllä siitäkin sitten pitää sopia ihan samalla tavalla kuin seurustelustakin. Minulle nuo termit ovat sama asia. Jos muita haluaa niin sitten pitää minulle kertoa, että tiedän heittää romukoppaan noin kevytkenkäisen miehen.
Sinulle termit voi olla samat. Älä sitten itke kun selviää että tapailumies tapailee muitakin.
Ehkä liikumme eri piireissä, minun ei ole koskaan tarvinnut varmistella ihmiseltä jota "tapailen", että nussitaanko tässä samalla muitakin vai ei? Ihan ollaan pystytty toisiimme keskittymään. Kannattaa valita hyvin.
Mielestäni seksisuhteet ja tapailu on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran muita saa panna, niin kyllä siitäkin sitten pitää sopia ihan samalla tavalla kuin seurustelustakin. Minulle nuo termit ovat sama asia. Jos muita haluaa niin sitten pitää minulle kertoa, että tiedän heittää romukoppaan noin kevytkenkäisen miehen.
Sinulle termit voi olla samat. Älä sitten itke kun selviää että tapailumies tapailee muitakin.
Ehkä liikumme eri piireissä, minun ei ole koskaan tarvinnut varmistella ihmiseltä jota "tapailen", että nussitaanko tässä samalla muitakin vai ei? Ihan ollaan pystytty toisiimme keskittymään. Kannattaa valita hyvin.
Olen valinnut: 15 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni ap:n tyyppi esitti myös olevansa kaltaisesi, kuten ap itsekin on, joten moinen varmistelu ei kuulunut siksi suhteeseen.
Miehistä on niin kova pula että yksikään 40+ mies ei liiku vapaana viikkoa kauempaa, ellei ole joku isompi vika.
Miehen parisuhdehistoria kertoo hänestä kaiken olennaisen.
Tapailuvaiheessa saa tapailla muita. Oma vikasi, kun et avannut suutasi ja halunnut ottaa seuraavaa askelta. Ota vastuu teoistasi ja lopeta miehien haukkuminen.
Tämä ei ole ensimmäinen ketjusi... Olen nähnyt saman uhriutumisen jo monta kertaa. N22
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi sinun pinnallinen ja tunneköyhä maailmasi.
Mistä naiset saa sen käsityksen että kyse on seurustelusta? Yhdessä vietetty aika kertoo seurustelusta, se että nähdään useamman kerran viikossa (ellei kyseessä jokin etäsuhde).
Ei yhteiset matkat vielä mitään seurustelua tarkoita. Matkalle nyt voi lähteä kenen kanssa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti miesystävä vai ystävä-mies? Milloin aloititte seurustelun?
Vierailija kirjoitti:
Mistä naiset saa sen käsityksen että kyse on seurustelusta? Yhdessä vietetty aika kertoo seurustelusta, se että nähdään useamman kerran viikossa (ellei kyseessä jokin etäsuhde).
Ei yhteiset matkat vielä mitään seurustelua tarkoita. Matkalle nyt voi lähteä kenen kanssa vaan.
No ihan vaikka siitä, että se mies sanoo, että seurustellaan ja on päivittäin yhteydessä ja nähdään monta kertaa viikossa. Sitten yhtäkkiä miehen mielestä kyseessä olikin tapailu/panosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti miesystävä vai ystävä-mies? Milloin aloititte seurustelun?
Pari kuukautta sitten. Seurustellaan kyllä, tai siis se käsitys minulla on asioista.