Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies jäi kiinni valehtelusta ja pettämisestä

Vierailija
24.07.2022 |

Oikeastaan nää asiat selvisi vasta sen jälkeen, kun hän oli vihdoin jättänyt. Olo on aivan hirveä. En ymmärrä miten saatoin luottaa... Hän oli esimerkiksi laittanut viestiä, että hakee miespuolisen kaverinsa lentokentältä ja oikeasti se oli ollut nainen jota oli pannut. Tottakai toi nyt jälkeenpäin on ihan selvää. Olin ajatellut vaan, että jos pettää niin silloin välttelee eikä lähettele tollasia, mitkä aiheuttaa lisäkysymyksiä... Jos on tietyntyyppinen ihminen kyseessä, niin valehtelustahan ne saa kiksejä.
Olen ihan palasina, en ole saanut nukuttua. Tää häpeä ja tuska on jotain käsittämätöntä.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole kuin mulquja miehiä. Mihin te niitä tarvitsette. Käykää ilmaisilla lounailla ja siirtykää seuraavaan lounaaseen ei niihin kannata yhtä annosta pidemmäksi aikaa jäädä roikkumaan. Elämä on paljon mukavampaa ilman miehiä ja heidän aiheuttamaa stressiä ja kärsimystä.

Vierailija
122/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiusatakseni tätä sano koska sinun on paha olla, mutta tapailuaikana voi vielä tapailla muitakin, sillä se ei ole sitoutunutta seurustelua.

En kuvaile koko tilannetta koska se olisi vaikeaa, mutta kyllä se miehen puolelta oli kuitenkin selvää valehtelua, kun puhui mulle tunteistaan ja suunnitteli meille tulevaisuutta ja valehteli mitä oikeasti puuhaa ja kenen kanssa. Ja kyllä siitä oli puhetta niin sanoi aiemmin, että ei hänellä ole (ollut) muita. Vaikka ei olisi sovittu että nyt ollaan poikaystävä ja tyttöystävä, niin ei tapailuvaiheessa kuulu kusettaa toista osapuolta minkä kerkeää. Ap

Jokainen mies tietää, että jos aikoo saada pesää. Pitää vähän valehdella tunteista ja muusta sonnasta, mistä te naiset olette niin innoissaan. Itseä ihmetyttänyt aina, että uskotteko te naiset näihin juttuihin. Ja joka kertaa huomaan. Kyllä te uskotte. Sitä mietin miten tämä on miehen syy?

Eli parempi pitää tapailemaansa ihmistä valehtelijana?

"Tykkään susta paljon"

"Älä valehtele" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiusatakseni tätä sano koska sinun on paha olla, mutta tapailuaikana voi vielä tapailla muitakin, sillä se ei ole sitoutunutta seurustelua.

En kuvaile koko tilannetta koska se olisi vaikeaa, mutta kyllä se miehen puolelta oli kuitenkin selvää valehtelua, kun puhui mulle tunteistaan ja suunnitteli meille tulevaisuutta ja valehteli mitä oikeasti puuhaa ja kenen kanssa. Ja kyllä siitä oli puhetta niin sanoi aiemmin, että ei hänellä ole (ollut) muita. Vaikka ei olisi sovittu että nyt ollaan poikaystävä ja tyttöystävä, niin ei tapailuvaiheessa kuulu kusettaa toista osapuolta minkä kerkeää. Ap

Jokainen mies tietää, että jos aikoo saada pesää. Pitää vähän valehdella tunteista ja muusta sonnasta, mistä te naiset olette niin innoissaan. Itseä ihmetyttänyt aina, että uskotteko te naiset näihin juttuihin. Ja joka kertaa huomaan. Kyllä te uskotte. Sitä mietin miten tämä on miehen syy?

Katsos kun sinä olet tunnevammainen narsisti ja sinulle tuo on normaalia ja sun elämää.

Mutta kun nainen on normaali ja naisella on ollut suhteita myös normaalien miesten kanssa niin niissä suhteissa seksi on ihan erilaista eikä valehdella tunteista eikä koeta niitä sontana eikä valehdella ja vedätetä muutenkaan saadakseen seksiä vaan se seksi on ihan normaali osa niitä tunteita ja niiden jakamista. 

Ei se sun syy sinänsä ole, ettet tajua olevasi sairas päästäsi. Mutta ei se kyllä ole missään tapauksessa sen naisenkaan syy, etenkään kun esität olevasi normaali (valehtelet tunteista ja muusta "sonnasta"). 

Vierailija
124/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.

Onko myös Hangon nainen tietoinen siitä, että on pano vai kuvitteleeko suhdetta?

Varo tauteja, tollasilta miehiltä saa jotain muutakin kuin orgasmin.

En kuule voi tietää Hangon naisen kuvitelmista koska en häntä tunne. Se on hänen ja tapailumiehen välinen asia.

Mistä kaupungista mies on? Olin just Hangossa melko tuoreen miesystäväni kanssa.

Vantaalta

Minkä ikäinen?

Vierailija
125/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.

Onko myös Hangon nainen tietoinen siitä, että on pano vai kuvitteleeko suhdetta?

En kuule voi tietää Hangon naisen kuvitelmista koska en häntä tunne. Se on hänen ja tapailumiehen välinen asia.

Mistä kaupungista mies on? Olin just Hangossa melko tuoreen miesystäväni kanssa.

Vantaalta

Helsingistä.

Espoosta

Vierailija
126/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten valehtelu voisi olla kenenkään muun kuin valehtelijan syy? Sulla on päässä vikaa. Jos joskus elämässä kiinnostaa kehittyä ihmisenä niin tossa pari linkkiä tyypeistä, jotka haluavat kasvaa miehiksi ja ovat ottaneet vastuun omasta elämästään. 

https://youtube.com/shorts/8bArpGyZnO4?feature=share

Vierailija
127/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä sattuu. Itsekin olen pettänyt monet monet kerrat. 

Olet itsekäs k***pää. Toivottavasti joskus tapaat sellaisen johon rakastut korviasi myöden, pettää sinut ja nauraa räkäsesti päälle

Vierailija
128/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä yleistää. Maailmassa on paljon tasapainoisia ja hyviä miehiä, joilla on terve tunne-elämä ja kyky intiimiin seksuaaliseen kanssakäymiseen. 

Sinä olet pelkkä raiskaaja, joka et halua vankilaan. Siitä syystä valehtelet naisille, että saat heiltä suostumuksen. Suostumuksen, joka on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska se perustuu petokseen. 

Olisit nyt edes sen verran mies, että ehdottelisit vaan suoraan panemista vailla muita tunteita etkä huijaisi viattomia ihmisiä. 

Vierailija
129/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaalta

Minkä ikäinen?

57

Vierailija
130/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait tietää valehteluista sen jälkeen, kun suhde olo jo loppunut? Itse en ole ainakaan ollut missään tekemisissä tapailun loputtua ja koko hommahan on ylipäätään mahdollista vain silloin, kun ei ole yhteisiä tuttuja. Jälkikäteen oletan tyypin olleen pelimies, kun lopetti suhteen kun aloin painostaa läheisten tapaamisella. En olisi kyllä mistään saanut tietää, vaikka olisi pyörittänyt muita samalla.

Olisitko halunnut varoituksen ajoissa tai tietää totuuden? Eli onko autuaampaa olla tietämätön vai että edellinen kertoo?

Hyvä kysymys. Ehkä jos varoitus olisi tullut jo alussa, mutta toisaalta olisinkohan kuunnellut, kun olin tosi ihastunut. Olisin varmaan epäillyt edellistä vain mustasukkaiseksi tms. Jälkikäteen on parempi, etten tiedä mahdollisista toisista naisista, vaikka epäilenkin, että heitä on varmaan ollut.

Vierailija
131/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan opetus:

Pitkä ja komea tapailumies petti, koska sille oli tarjolla muitakin naisia. Lyhyt ja ruma tapailumies olisi ollut uskollinen.

Vierailija
132/136 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait tietää valehteluista sen jälkeen, kun suhde olo jo loppunut? Itse en ole ainakaan ollut missään tekemisissä tapailun loputtua ja koko hommahan on ylipäätään mahdollista vain silloin, kun ei ole yhteisiä tuttuja. Jälkikäteen oletan tyypin olleen pelimies, kun lopetti suhteen kun aloin painostaa läheisten tapaamisella. En olisi kyllä mistään saanut tietää, vaikka olisi pyörittänyt muita samalla.

Olisitko halunnut varoituksen ajoissa tai tietää totuuden? Eli onko autuaampaa olla tietämätön vai että edellinen kertoo?

Hyvä kysymys. Ehkä jos varoitus olisi tullut jo alussa, mutta toisaalta olisinkohan kuunnellut, kun olin tosi ihastunut. Olisin varmaan epäillyt edellistä vain mustasukkaiseksi tms. Jälkikäteen on parempi, etten tiedä mahdollisista toisista naisista, vaikka epäilenkin, että heitä on varmaan ollut.

Itse sain varoituksen keskellä, kun ekat oudot jutut alkoivat tapahtua. Mulla tietty oli se, että varoitus ei tullut eksältä vaan toisaalta. Se avasi silmät sille, että aloin kerätä red flageja enkä selitellä niitä parhain päin. Nyt tekisi mieli vastavuoroisesti varoittaa seuraavia, koska omat tappiot/vauriot oli aika isot. 

Vierailija
133/136 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatun nosto naisille ketkä kertovat ja antavat ilmi petturimiehiä.Moni nainen elää siinä uskossa,että on ainoa.Eräs mies tunkee mun seuraan kokoajan ja kanssakäyminen on enemmän kuin ystäväsuhteessa, silti hän esittää muille mut vaan ystävänä jotta voi harrastaa useampia naisia sinkkumiehenäjos miehelle soittelee jokuystävänainen, annan vinkin,nainen ei ole pelkkä ystävä vaan eräs miehen hoidoista.

Ja mies selittää sulle naisen olevan vaan ystävä,jotta sinut mukaan rinkiinsä.

Naiset äläkä uskoko kaikkea mitä miehet teille puhuu.

Vierailija
134/136 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinan opetus:

Pitkä ja komea tapailumies petti, koska sille oli tarjolla muitakin naisia. Lyhyt ja ruma tapailumies olisi ollut uskollinen.

Miten minusta tuntuu että pitkät ja komeat ovat ehkä niitä kaikkein uskollisimpia. Ei ole tarvetta pönkittää egoaan useilla naisilla.

Vierailija
135/136 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinan opetus:

Ja paskat. Ruma ja lyhyt mies olisi pettänyt myös heti tilaisuuden tullen. Jos ainut syy olla pettämättä on se ettei kukaan anna, on "uskollisuus" koiranoksennuksen arvoista. 

Ruma ja lyhyt on yleensä vielä luonteeltaan kuspää, katkera ja kaunainen.

Vierailija
136/136 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hatun nosto naisille ketkä kertovat ja antavat ilmi petturimiehiä.Moni nainen elää siinä uskossa,että on ainoa.Eräs mies tunkee mun seuraan kokoajan ja kanssakäyminen on enemmän kuin ystäväsuhteessa, silti hän esittää muille mut vaan ystävänä jotta voi harrastaa useampia naisia sinkkumiehenäjos miehelle soittelee jokuystävänainen, annan vinkin,nainen ei ole pelkkä ystävä vaan eräs miehen hoidoista.

Ja mies selittää sulle naisen olevan vaan ystävä,jotta sinut mukaan rinkiinsä.

Naiset äläkä uskoko kaikkea mitä miehet teille puhuu.

Mä muokkaisin tota ehkä niin, että kaikki miehet eivät ole rehellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä