Tapailemani mies jäi kiinni valehtelusta ja pettämisestä
Oikeastaan nää asiat selvisi vasta sen jälkeen, kun hän oli vihdoin jättänyt. Olo on aivan hirveä. En ymmärrä miten saatoin luottaa... Hän oli esimerkiksi laittanut viestiä, että hakee miespuolisen kaverinsa lentokentältä ja oikeasti se oli ollut nainen jota oli pannut. Tottakai toi nyt jälkeenpäin on ihan selvää. Olin ajatellut vaan, että jos pettää niin silloin välttelee eikä lähettele tollasia, mitkä aiheuttaa lisäkysymyksiä... Jos on tietyntyyppinen ihminen kyseessä, niin valehtelustahan ne saa kiksejä.
Olen ihan palasina, en ole saanut nukuttua. Tää häpeä ja tuska on jotain käsittämätöntä.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko auttanut asiaa jos se kaveri jota ko herrasmies pani, olisi ollut miespuolinen?
Totta puhuen olisi, miehen kanssa seksi on kuitenkin eri asia, nyt mut korvattiin toisella naisella joka on periaatteessa samanlainen, mutta ilmeisesti pitää tätä naista minua parempana. Ap
Todennäköisesti sinut on korvattu enemmän kuin toisella naisella. Mies ehtii tapailla samanaikaisesti vaikka 10 naista, varsinkin silloin kun ei ole lapsiviikko.
Tunnen kaksi miestä jotka etsivät 'sitä oikeaa' tinderistä. Molemmilla on samanaikaisesti 1-3 "panoseuraa" joiden avulla malttavat etsiä täydellistä. Ikävä vaan että nämä naiset luulevat että heidän kanssaan seurustellaan.
Eivät ole edes mitään nuoria, saati komeita tai varakkaita, toinen uskovainenkin, mutta eivät koe tekevänsä mitään väärin. Tekevät koska pystyvät.
Eli olkaapa ihan yltiövarovaisia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.
Mutta jostain syystä sä tiedät tästä panoreissusta etkä elä pimennossa? Siinä on se ero. Ap
Onneksi tuli ilmi jo tapailuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tapailua kannata noin vakavasti ottaa.
Missä kohtaa sitten saa tai kannattaa ottaa vakavasti?
Sen jälkeen kun olette yhdessä sopineet että seurustelette. Esimerkiksi yhteiset lomamatkat tai esimerkiksi lasten tapaaminen ei vielä merkitse seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.
Mutta jostain syystä sä tiedät tästä panoreissusta etkä elä pimennossa? Siinä on se ero. Ap
No joo, hän itse otti asian puheeksi. Emme ole sopineet että seurustelemme, joten emme seurustele.
Itse alan luottaa sitten kun asutaan yhteisessä asunnossa.
Niin lukemattoman monta vedättäjää on tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En kiusatakseni tätä sano koska sinun on paha olla, mutta tapailuaikana voi vielä tapailla muitakin, sillä se ei ole sitoutunutta seurustelua.
no kuule, eipä näytä monille olevan mitään eroa gtapaileeko vai seurusteleeko,aina pettää
sivusta
Mitä pidempi deittailuhistoria miehellä takana, sitä todennäköisempää että hänen toimintaansa ei aja pyrkimys parisuhteeseen vaan puhdas saalistusvietti. Jatkaa valitsemallaan tiellä loppuelämänsä.
Pätee ainakin yli 40-vuotiaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse alan luottaa sitten kun asutaan yhteisessä asunnossa.
Niin lukemattoman monta vedättäjää on tullut vastaan.
eipä kannata silloinkaan joidenkin kohdalla..käyttävät työajat plus muut omat ajat hyödykseen pettämiseen
siis joidenkin kohdalla
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko auttanut asiaa jos se kaveri jota ko herrasmies pani, olisi ollut miespuolinen?
Totta puhuen olisi, miehen kanssa seksi on kuitenkin eri asia, nyt mut korvattiin toisella naisella joka on periaatteessa samanlainen, mutta ilmeisesti pitää tätä naista minua parempana. Ap
Entä, jos sinä olitkin se "korvike" sillä aikaa, kun tämä the nainen oli reissussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiusatakseni tätä sano koska sinun on paha olla, mutta tapailuaikana voi vielä tapailla muitakin, sillä se ei ole sitoutunutta seurustelua.
En kuvaile koko tilannetta koska se olisi vaikeaa, mutta kyllä se miehen puolelta oli kuitenkin selvää valehtelua, kun puhui mulle tunteistaan ja suunnitteli meille tulevaisuutta ja valehteli mitä oikeasti puuhaa ja kenen kanssa. Ja kyllä siitä oli puhetta niin sanoi aiemmin, että ei hänellä ole (ollut) muita. Vaikka ei olisi sovittu että nyt ollaan poikaystävä ja tyttöystävä, niin ei tapailuvaiheessa kuulu kusettaa toista osapuolta minkä kerkeää. Ap
Puhuuhan ne miehet tunteistaan ja suunnittelevat tulevaisuutta, vaikka tapailevat muita. Ne tekevät sitä kaikkien tapailunaisten kanssa.
Tapailu on juuri sitä että vertaillaan. Esimerkiksi omistusasuja peittoaa vuokralla asuvan, asuntovelkansa jo maksanut asuntovelkaisen, sitten kaikki ulkoiset ominaisuudet Laskutoimituksia.
Miksi häpeät sitä, että sinulle valehdeltiin? Eikö sen kuuluisi hävetä, joka valehteli?
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeät sitä, että sinulle valehdeltiin? Eikö sen kuuluisi hävetä, joka valehteli?
Ei miehet yleensä häpeä. Eikä pyytele anteeksi.
Minullekin kävi näin. Ajattelen että nyt pettäjämies on muiden naisten vaivana. Kerran pettäjä on aina pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä sattuu. Itsekin olen pettänyt monet monet kerrat.
Juurikin näin. Pettäminen on elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mukana ollut tapailunainen ei kuvittele seurustelevansa sen miehen kanssa.
Mutta olihan se varmaan jänskämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet yleensä häpeä. Eikä pyytele anteeksi.
Mitä sitten? Ei naisen silti tarvitse hävetä miehen valehtelua.
Ja osa tätä häpeää on se, että huijasin itsekin itseäni. Kyllä ajattelin koko ajan sitä, että ei kannata turhan tosissaan ottaa niitä puheita. Mutta kyllä niitä alkaa uskoa siinä vaiheessa, kun niitä kuuntelee tarpeeksi kauan. Tietysti olisi pitänyt lähtee siinä vaiheessa kun jonkin aikaa oli mennyt eikä "oltaisiinko yhdessä" ehdotusta tullut. En tiedä miksi ajattelin, että ehkä tällä kerralla se päättyisi silti hyvin... Ap