Tapailemani mies jäi kiinni valehtelusta ja pettämisestä
Oikeastaan nää asiat selvisi vasta sen jälkeen, kun hän oli vihdoin jättänyt. Olo on aivan hirveä. En ymmärrä miten saatoin luottaa... Hän oli esimerkiksi laittanut viestiä, että hakee miespuolisen kaverinsa lentokentältä ja oikeasti se oli ollut nainen jota oli pannut. Tottakai toi nyt jälkeenpäin on ihan selvää. Olin ajatellut vaan, että jos pettää niin silloin välttelee eikä lähettele tollasia, mitkä aiheuttaa lisäkysymyksiä... Jos on tietyntyyppinen ihminen kyseessä, niin valehtelustahan ne saa kiksejä.
Olen ihan palasina, en ole saanut nukuttua. Tää häpeä ja tuska on jotain käsittämätöntä.
Kommentit (136)
Olisiko auttanut asiaa jos se kaveri jota ko herrasmies pani, olisi ollut miespuolinen?
Näitä sattuu. Itsekin olen pettänyt monet monet kerrat.
Ap ei tapailua kannata noin vakavasti ottaa.
Onneksi naiset eivät petä! Sika-miehet aina homoilee keskenään!
En kiusatakseni tätä sano koska sinun on paha olla, mutta tapailuaikana voi vielä tapailla muitakin, sillä se ei ole sitoutunutta seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko auttanut asiaa jos se kaveri jota ko herrasmies pani, olisi ollut miespuolinen?
Totta puhuen olisi, miehen kanssa seksi on kuitenkin eri asia, nyt mut korvattiin toisella naisella joka on periaatteessa samanlainen, mutta ilmeisesti pitää tätä naista minua parempana. Ap
Ei pettäjät aina välttele yms. Meillä oli aviomieheni kanssa melkein päivittäin seksiä, sanoi joka päivä rakastavansa, pussaili ja halaili, suunnitteli tulevaa. Sitten vaan jätti eräänä päivänä ja muutti uuden luo kun oli kuulema löytänyt paremman. Menivät kihloihinkin kuukauden päästä vaikka oli vielä naimisissa minun kanssa. Kyllähän se alussa tuntui pahalta mutta niin siitä vaan selvisin. Ei kannata jäädä märehtimään ihmistä joka ei selvästikään sinusta välitä. Ja muista että kaikki eivät ole samanlaisia. Tsemppiä ja aurinkoa tulevaan :)
Suret aikasi ja hakeudut uudelleen tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
En kiusatakseni tätä sano koska sinun on paha olla, mutta tapailuaikana voi vielä tapailla muitakin, sillä se ei ole sitoutunutta seurustelua.
En kuvaile koko tilannetta koska se olisi vaikeaa, mutta kyllä se miehen puolelta oli kuitenkin selvää valehtelua, kun puhui mulle tunteistaan ja suunnitteli meille tulevaisuutta ja valehteli mitä oikeasti puuhaa ja kenen kanssa. Ja kyllä siitä oli puhetta niin sanoi aiemmin, että ei hänellä ole (ollut) muita. Vaikka ei olisi sovittu että nyt ollaan poikaystävä ja tyttöystävä, niin ei tapailuvaiheessa kuulu kusettaa toista osapuolta minkä kerkeää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pettäjät aina välttele yms. Meillä oli aviomieheni kanssa melkein päivittäin seksiä, sanoi joka päivä rakastavansa, pussaili ja halaili, suunnitteli tulevaa. Sitten vaan jätti eräänä päivänä ja muutti uuden luo kun oli kuulema löytänyt paremman. Menivät kihloihinkin kuukauden päästä vaikka oli vielä naimisissa minun kanssa. Kyllähän se alussa tuntui pahalta mutta niin siitä vaan selvisin. Ei kannata jäädä märehtimään ihmistä joka ei selvästikään sinusta välitä. Ja muista että kaikki eivät ole samanlaisia. Tsemppiä ja aurinkoa tulevaan :)
Kaikki ei ole samanlaisia, mutta selvästikään mä en tilanteen ollessa päällä tiedä, ketkä puhuu totta ja ketkä ei. En enää ikinä halua tuntea tällä lailla. En voi luottaa itseeni, että osaisin valita hyvän kumppanin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sitten saa tai kannattaa ottaa vakavasti?
Eikö tapailu vaiheessa nimenomaan voi vielä tehdä mitä haluaa ilman sitoumuksia? Vai sovitteko erikseen ettei muita panna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sitten saa tai kannattaa ottaa vakavasti?
Niin ja ei sekään mitään auta, jos on oikeassa parisuhteessa. Ihmiselle joka valehtelee ja pettää, ei ne sopimukset tarkoita mitään. Ap
Unohda Tinder. Farmers Only
Sopii nimenomaan vakavaa hakeville. Lähinnä muistat pukeutua mekkoon ja esitellä Frödingen kakkua. Kuuluu "pukukoodiin"
Vierailija kirjoitti:
Eikö tapailu vaiheessa nimenomaan voi vielä tehdä mitä haluaa ilman sitoumuksia? Vai sovitteko erikseen ettei muita panna?
Siis kyse oli siitä, että hän valehteli asiasta. Esim tuo että kertoi olevansa hakemassa miespuolista kaveria ja lähetteli ikävä- ja rakkausviestejä, kun oikeasti oli hakemassa toista naista ja innoissaan menossa panemaan sitä. Ja kun oli näitä tapaamisia niin silloin oli töitä, koiran kuolemaa, valmistujaisjuhlia ja ties mitä milloinkin paskaa. Hänellähän oli täysi mahdollisuus olla avoin nimenomaan senkin takia, että emme vielä olleet sopineet sitoutumisesta, sanomalla esim. "En ole lakannut tapailemasta muita naisia". Mutta koska halusi pitää kakkunsa ja syödä sen, niin halusi olla mahdollisimman epärehellinen. Ap
Voihan sitä olla ikävä ja lähetellä rakkausviestejä vaikka jotain muuta sorvaakin pimperoon?
Ei sinun kuulu hävetä vaan valehtelijan. Jotkut vaan on niin vilpillisiä, ja osaavat kyllä konstit miten saadaan toinen luottamaan. Sinulle nyt sattui kohdalle tämmöinen kelvoton yksilö, se on elämää. Sure suru pois, sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun kuulu hävetä vaan valehtelijan. Jotkut vaan on niin vilpillisiä, ja osaavat kyllä konstit miten saadaan toinen luottamaan. Sinulle nyt sattui kohdalle tämmöinen kelvoton yksilö, se on elämää. Sure suru pois, sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Kiitos kun sanoit noin.
Kyllä sitä itsekin osaisi älyn puolesta kaikenlaista juonta kehittää, mutta moraali estää, ja jotenkin on vaikea eläytyä siihen, että joillain ei sellaista juuri ole. Todella oksettava olo. Ap
Tapailumieheni tuli juuri viikonloppupanoreissulta Hangosta. En osaa olla vihainen, mehän vain tapailemme.
Ei haittaa jos kiusaatte,koska paljon tämän huonommalta ei voisi tuntua. Mutta älkää kumminkaan kiusatko!