Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykäs mies ei saa naista

Vierailija
24.07.2022 |

Olen hyvin toimeentuleva mies, jonka ÄO on 132. Harrastan monipuolisesti liikuntaa, taidetta, pienoismallien kokoamista, keräilen sarjakuvia ja taidelasia. Olen kasvissyöjä ja kannan huolta ympäristöstä sekä ajan Teslalla.

Naisille pitäisi siis olla toiveuni, mutta silti olen yksin. Ei edes Tinder tuota tulosta. Mitä teen väärin?

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harrastuksesi ovat mielenkiintoisia. Toki on paljon naisia, joiden mielestä ne saattavat olla erikoisia. Yllättävän moni harrastaa vain perinteisiä asioita, kuten liikuntaa, lukemista, neulomista jne. Itse kuulen jatkuvaa hämmästelyä harrastuksistani, jotka ovat ihan normaaleja tuolla suuressa muailmassa, mutta Suomessa ei (kuten näkyy tämän ketjun kommenteista harrastuksiisi liittyen). Kannattanee etsiä kumppania harrastustesi piireistä.

Ja tokihan sinun kannattaa tsekata kriteerit, joita sinulla naiselle on. Haluatko Barbie-prinsessan? Jos, niin sellaisia löytynee ihan eri paikoista kuin erikoisempia harrastuksia omaavia älykkäitä naisia. Kannattaa myös kiinnittää huomiota omaan kommunikaatioon: onko se rentoa ja mukavaa, vai jäykkää ja jännittynyttä. Tsemppiä!

Vierailija
182/187 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sori mutta pienoismallit ja sarjikset on iso turn off

Minulle tatuoinnit ja lävistykset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidelasi on tässä varmaan se kynnyskysymys.

Älykäs löytää kyllä kumppanin kun asettaa riman oikein. Jos kaikki muu kohtaa, se älykkyys on kiva lisä, mutta pelkästään se ei jaksa kantaa parisuhteeseen asti.

ÄO 132 ei myöskään ole NIIIIIIN korkea että sen takia olisi jo poikkeuksellisen vaikeaa löytää edes sellaista kumppania jota sietää älyllisesti.

Minun ÄO on yleisesti Suomessa käytettävällä keskihajonnalla toistakymmentä pistettä korkeampi ja kyllä vientiä oli, vaikka olin nainen. Myös useamman ÄO <135 miehen kanssa. Kiinnostusta parisuhteeseen oli monenko ihmisen kanssa molemminpuolisesti, mutta kun kaikki muu ei kohtaa niin ei se pelkkä älykkyys auta. sitten löytyi viimein kumppani jossa kaikki kohtaa.

Naisille äly ei olekaan niin turmiollista kuin miehille. Älykkyyden ääripäät kun ilmentyvät vahvemmin miehissä, joten älykkäiden joukosta yhdeksän kymmenestä on miehiä. Itseasiassa on hyvinkin toivottavattavaa olla älykäs nainen, niin pääsee valkkaamaan miesten parhaimmistoa mielensä mukaan, kunhan ei ihan pahalta näytä.

Vierailija
184/187 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkään ja sivistyneen miehen kannattaa kokeilla sovinismia ja yleistä kusipäisyyttä. Naisia alkaa yhtä-äkkiä kiinnostamaan.

Naisilla on alitajuinen tarve alistua miehille. Kaikki mitä naiset sanovat kaipaavansa on pelkkää sovinnaista potaskaa, jota yhteiskunta nykyään heiltä odottaa. Todellisuus löytyy aivojen syvemmistä kerroksista - ei ehkä edes tietoisesta ajattelusta.

Tasa-arvosta huolimatta harva nainen sitä suhteeltaan aidosti haluaa. Dominoi tavalla tai toisella - sekä naisia, että mielellään myös muita miehiä.

Vierailija
185/187 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta AP kuulostaa kivalta. Sulle olis hyvä löytää nörttihenkinen nainen. Perustavikset helposti säikähtää mitään poikkeamaa marginaalista, kuten näkyy näistäkin vastauksista. Joku fiksu ja kiva, ehkä hieman hippihenkinen nainen joka ymmärtää kulttuurin, designin ja muotoilun päälle, ja itsekin tykkää lukea sarjiksia. Silloin puhutte samaa kieltä ja ymmärrätte toisianne. Sun ongelma ei ole älykkyys vaan sun on tarkemmin keskityttävä siihen mitä ja millaista etsit ja millaiset naiset voisi susta kiinnostua. Kun olin sinkku tavallaan brändäsin itseni ja onnistuin sitten löytämään itseni tyylisiä miehiä ja nykyisen seurustelukumppanin.

Niinpä, mutta mistä tällaisen kuvailemasi kaltaisen unelmanaisen löytäisi? Oman kokemukseni mukaan ovat kaikki heti lukiosta alkaen jatkuvasti varattuja, koska tuollaiselle naiselle riittää kyllä ottajia, ellei ole aivan suohirviö ulkonäöltään. Tietty saattavat vaihtaa suoraan suhteesta toiseen, mutta en mää ainakaan ole onnistunut iskemään sopivaan väliin vielä kun vaihto olisi tuloillaan.

Vierailija
186/187 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sori mutta pienoismallit ja sarjikset on iso turn off

Sori, mutta tinder, onlyfans ja insta on iso turnoff

Vierailija
187/187 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksella ironisoidaan naisia kun moni tahtoo kotona viihtyvän miehen mutta ei kuitenkaan ymmärtäisi kotona viihtyvän miehen harrastuksia.