Älykäs mies ei saa naista
Olen hyvin toimeentuleva mies, jonka ÄO on 132. Harrastan monipuolisesti liikuntaa, taidetta, pienoismallien kokoamista, keräilen sarjakuvia ja taidelasia. Olen kasvissyöjä ja kannan huolta ympäristöstä sekä ajan Teslalla.
Naisille pitäisi siis olla toiveuni, mutta silti olen yksin. Ei edes Tinder tuota tulosta. Mitä teen väärin?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat pintapuolisesti multa mut onnistut saamaan ittes kuulostaan tylsältä tossulta, ei sun lähtökohdissa ole mitään ongelmaa naisen saamisen suhteen, vika on nyt piilossa, tod näk tiedät mikä se on jo, et vaan hyväksy.
Joo, jotenkin tulee mieleen että suht älykkäänä henkilönä varmaan itsekin pystyt analysoimaan että mikä mättää. Jos kerrot itsestäsi, ja naisen katse lasittuu, missä kohtaa hänen mielenkiintonsa katkeaa?
Kysytkö naiselta mitään vai kerrotko vain itsestäsi? Oletko aidosti kiinnostunut toisesta? Taisit mainita että et ymmärrä mistä nainen puhuu jne. Kyllähän nainen tämän havaitsee ihan yhtä lailla kuin sinäkin.
Sinuna etsisin naisia noiden harrastustesi kautta. Olisi sitten edes jotain yhteistä. Ja ei aina kaikkea tarvitse heti ymmärtää, vaan ihmiseen voi tutustua. Pääasia että yhdessä on kiva olla.
Huoh. Heikkolahjaiset miehet valittaa ettei saa naista kun naiset vaativat älykkyyttä ja koulutusta. Älykkäät miehet valittaa ettei älykäs ja koulutettu mies kelpaa naisille. Mitä jos sovitaan ettei minkäänlainen mies kelpaa naisille? Paitsi tietysti kusipäät, jännikset ja rikolliset, sekä julkkikset. Niillä on aina vientiä ja niitä ne Prismassa lastenrattaita lykkivät miehet ovat. Ollaanko sitten tyytyväisiä?
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt treffeillä useinkin, mutta aina tilanne päättyy ikävästi. Tuntuu kuin kumpikaan ei ymmärtäisi toista. Jos nainen kysyy mitä teen, millainen olen jne. ja sitten kun kerron, niin näen jo naisen ilmeestä ettei hän vaan ymmärrä. Ja jos minä kysyn naiselta samoja, niin itse en taas oikein ymmärrä hänen kertomustaan tai asioita, joista hän kertoo.
ap
Asperger?
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Heikkolahjaiset miehet valittaa ettei saa naista kun naiset vaativat älykkyyttä ja koulutusta. Älykkäät miehet valittaa ettei älykäs ja koulutettu mies kelpaa naisille. Mitä jos sovitaan ettei minkäänlainen mies kelpaa naisille? Paitsi tietysti kusipäät, jännikset ja rikolliset, sekä julkkikset. Niillä on aina vientiä ja niitä ne Prismassa lastenrattaita lykkivät miehet ovat. Ollaanko sitten tyytyväisiä?
Jep. Muistetaan kuitenkin, että niitä valittajia on aika pieni osa miehistä. Me muut ollaan niitä Prismassa lastenrattaita työnteleviä, tai sitten omasta tahdostamme lapsettomia, ja autuaan tietämättömiä inceleitten ideologioista ja agendoista. Kun tapaat miehen, niin 95% todennäköisyydellä hän ei ole vauvapalstalla kiukkuaan purkava rääkyjä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt treffeillä useinkin, mutta aina tilanne päättyy ikävästi. Tuntuu kuin kumpikaan ei ymmärtäisi toista. Jos nainen kysyy mitä teen, millainen olen jne. ja sitten kun kerron, niin näen jo naisen ilmeestä ettei hän vaan ymmärrä. Ja jos minä kysyn naiselta samoja, niin itse en taas oikein ymmärrä hänen kertomustaan tai asioita, joista hän kertoo.
ap
Asperger?
Ei kai siinä mitään aspergeria tarvitse olla jos ei vaan klikkaa? Ei parisuhteen saaminen ole koskaan helppoa, siksi on niin paljon yksinäisiä ihmisiä ja toisaalta pariskuntia, jotka ovat ihan väärät toisilleen, mutta junnataan silti yhdessä kun ei yksinkään osata olla. Ihmissuhteet on pirun vaikeita. Ei saisi lähteä heti etsimään itsestään vikoja koska niitä alkaa helposti liiottelemaan ja uskottelemaan itselleen, että on täysin kelvoton paska.
Vierailija kirjoitti:
Sadetta saadaan, mutta aurinkoa otetaan.
Naiset tykkää miehistä, jotka tietävät mitä tekevät. Jos ap käskytät Teslaasi (voi olla myös vaikka vanha Toyota) määrätietoiseti, vahvoin ottein, niin ihan takuuvarmasti nainen vierellesi löytyy.
Miksi niin monta alapeukkua? Tässä rallikuskien luvatussa maassa tämä on selvä kuin pläkki. Kuinka moni rallikuski on ilman naista? J-M Latvala oli muutama vuosi päivälehtien vakiovieras, kun vierellään oli hehkeä nainen.
Ja sitten kiistellään älykkyydestä, kun selkeät ja todistettavat tosiasiat alapeukutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama äo kuin aloittajalla minäkin olen mies. Vientiä on riittänyt, naiset ovat kiinnostuneita. En tiedä mikä siinä on. En esittele itseäni vauvapalstalla niin, että kuulostaisin putoushahmolta.
Loistava kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Muistetaan kuitenkin, että niitä valittajia on aika pieni osa miehistä. Me muut ollaan niitä Prismassa lastenrattaita työnteleviä, tai sitten omasta tahdostamme lapsettomia, ja autuaan tietämättömiä inceleitten ideologioista ja agendoista. Kun tapaat miehen, niin 95% todennäköisyydellä hän ei ole vauvapalstalla kiukkuaan purkava rääkyjä. :)
Juuh, kyllähän minä sen tiedän, varsinkin kun olen itse matalasti koulutettu ja miesvaltaisella alalla hanttihommissa. Niin todellakin näen töissä joka ikinen päivä ihan tavallisia duunaritason miehiä jotka eivät ole mitenkään hyvätuloisia, komeita, eikä erityisen älykkäitäkään ja jumalauta kaikilla niillä on vaimo ja lapset. Ollut jo parikymmentä vuotta. Silti välillä ottaa pattiin nämä ulinat ja naisten syyttelyt siitä ettei mikään kelpaa paitsi joku huipulla oleva statusmies, tai pahnan pohjimmainen rikollinen. Koska sitähän näissä jutuissa aina kuitenkin vihjaillaan. Todellisuudessa nämä miehet eivät itse kiinnostu niistä kaltaisistaan naisista. Onko mikään ihme ettei siinä synny mitään yhteisymmärrystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää miehistä, jotka tietävät mitä tekevät. Jos ap käskytät Teslaasi (voi olla myös vaikka vanha Toyota) määrätietoiseti, vahvoin ottein, niin ihan takuuvarmasti nainen vierellesi löytyy.
Miksi niin monta alapeukkua? Tässä rallikuskien luvatussa maassa tämä on selvä kuin pläkki. Kuinka moni rallikuski on ilman naista? J-M Latvala oli muutama vuosi päivälehtien vakiovieras, kun vierellään oli hehkeä nainen.
Ja sitten kiistellään älykkyydestä, kun selkeät ja todistettavat tosiasiat alapeukutetaan.
Jääkiekkomailan pitely auttaa myös asiaa. Samoin golfmailan.
Olet mensa-älykäs, mutta sinulta puuttuu ilmeisesti sosiaalinen älykkyys. Et osaa hahmottaa, minkälaiset naiset voisivat kiinnostua sinusta, etkä osaa kommunikoida sillä tavalla, mikä kiinnostaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy kuinka moni tavismies on ilman naista? Tai tavis nainen, eihän nekään noille rallikuskeille kelpaa, joten miksi tavismiehen pitäisi kelvata mallitypykälle?
Älykkäät on usein yksinäisiä koska henkevää seuraa on vaikea löytää ja 'tavallisten' ihmisten sanomiset arvaa ensimmäisestä sanasta.
Se on se Tesla. ÄO 130, vegaani, päihteetön, liikunnallinen, sosiaalinen, taidekeräilijänainen. Ap:n listassa tuo Tesla kuulosti vieraalta, kun polkupyörälläkin pääsee ja rahaa jäisi enemmän tärkeimpään eli taiteisiin. Mutta totta kyllä, että ihmisten ja maailmanmenoa on joskus vaikea ymmärtää ja heidän minua.
Et oikein sovi mihinkään lokeroon. Oletan että ulkonäkösi on vähintään ok. Jos olisit sosiaalisesti hyvin taitava, olisit aivan alfa, omaperäinen ja menestyvä.
Mutta todennäköisesti olet hieman jäykkä tai tosikko, ja naisille tulee olo, että olet hieman liian jotakin. Liian insinööri, liian kiinnostunut taiteesta, liian nörtti, liian tiedostava, liian mitä tahansa.
Jos olisit selkeästi jotain kategoriaa, voisit sen sisältää löytää samanhenkisen naisen, vaikka et olisi supliikki.
Radikaali rehellisyys mitä joku ehdotti, kuulosti hyvältä. Se todennäköisesti toimii sitten parhaiten ihmisille, joille se johtaa avoimuuteen, ei radikaaliin ilkeyteen..
Vierailija kirjoitti:
Olet mensa-älykäs, mutta sinulta puuttuu ilmeisesti sosiaalinen älykkyys. Et osaa hahmottaa, minkälaiset naiset voisivat kiinnostua sinusta, etkä osaa kommunikoida sillä tavalla, mikä kiinnostaa naisia.
Tämä on todennäköisesti aika lähellä totuutta. Edes älykästä naista ei kiinnosta älykäs mies, jos se on joku besserwisser joka tietää jo ennalta kaikesta kaiken ja osaa luetella ulkoa tärkeitä historiallisia vuosilukuja ja on niin tiedehörhö, ettei omaa mitään henkisyyttä koska kaikki on pelkkää biologiaa. Ja tunteet pelkkää naisten turhaa ja epäloogista hömpötystä.
En väitä että AP olisi tällainen, mutta tällaisiin älykkömiehiin olen törmännyt. Heille on tärkeää saada olla aina oikeassa koska ovat todistetusti älykkäitä ja mua ärsyttää sellainen kilpailu/valta-asetelma parisuhteessa. Kun mua ei voisi vähempää kiinnostaa kilpailla oman kumppanini kanssa, koko muu elämä töissä ja kaikessa on sitä kilpailua ja statusta ihan tarpeeksi ja liikaakin. Kotona pitäisi olla tasaveroista kunnioitusta ja harmoniaa, vaikka ei ollakaan täysin samanlaisia omine vahvuuksineen ja heikkouksineen.
Äo:lla päteminen on turnoff, aidosti fiksu ihminen pystyy osoittamaan älykkyytensä muutoinkin.
Punttisalin hämärään toisten lähdettyä jään ja huokaan
kuinka kummia ajatuksia päähäni tuokaan
tuo toiveeni ainoa, että olla saampi
nuorempi ja laihempi ja lihaksikkaampi
Vaikken sitä julkista, katson lätkää ja pelaan sulkista
Must on tullu urheiluhullu
must on tullu urheiluhullu
must on tullu (urheiluhullu)
Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin
nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin
Luin Sartrea, Nietzscheä, Hegelia ja Kanttia,
se oli kyllä tavallaan kovin intresanttia
että toiset vei naiset, oli jokaisella heili, ne näet urheili
Ennen uskoin älyn voittoon,
oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu
ja se meidät yhdistää
Kerran menin ravintolaan, sieltä naisia saa
mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä
tehdä niin isot, että silmät putoilevat naisten päistä
Ennen uskoin älyn voittoon
oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
sano minulle huhuu se on liha joka puhuu
ja se meidät yhdistää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy kuinka moni tavismies on ilman naista? Tai tavis nainen, eihän nekään noille rallikuskeille kelpaa, joten miksi tavismiehen pitäisi kelvata mallitypykälle?
Mm. Anne Pohtamo (kaikkien aikojen menestyneimpiä kauneuskuningattariamme), tämä J-M latvalan ex-heila, Tanja Vienonen, Tuula Polvi ovat naineet taviksia. Yksi menestyneimmistä malleistamme Suvi Koponen nai toisen mallin. Lista on aika pitkä.
Voi ei. Vauva-palstan ÄO 110 incelmiehet pitävät minua säälittävänä. No, eivät tosin varsinaisesti ole kohderyhmääni.
Luin määritelmän, vastasin sinulle laajemmalla määritelmällä. Luitko siitä enemmän kuin ensimmäiset kaksi sanaa?