Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannaattaako ostaa sodastream laite?

Vierailija
24.07.2022 |

Tuleeko yhtä hyvää limua kun kaupan valmiista limuista onko hintansa arvoinen jne?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Meillä hapotetaan pelkkää vettä. Hampaat tykkää. Käytetään koko ajan.

Vierailija
2/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hetken hauska, mutta sitten se jää ja unohtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mysoda laite. Käytössä päivittäin. Esansseja ei käytetä mutta hanavedestä tehdään kuplavettä, ei tarvitse enää vissyjä kaupasta kantaa.

Vierailija
4/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaapeissa on ylimääräistä tilaa jota pitäisi saada täytettyä, niin sitten kannattaa koska sinne se päätyy 99% todennäköisyydellä pölyttymään.

Vierailija
5/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta limppari ei ehkä ole yhtä hyvää, jos on tarkka mausta. Jos on lapsia niin kuvittelisin että limu heille kelpaa.

Itse en sairauden vuoksi pysty juomaan hanavettä, join pitkään kivennäisvettä mutta sen raahaaminen oli kamalaa. Nyt ollut sodastream vuoden, olen rakastunut laitteeseen suorastaan. Kaksi kertaa päivässä käytän. Ostin myös pullot jotka voi pestä astianpesukoneessa.

En voisi elää ilman. Maistuu paremmalle kuin kiv. vesi. Kivennäisiä otan hikoilun vuoksi purkista.

Vierailija
6/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu pahemmalta kuin markettien halpislimpparit (Lidl, Rainbow, Pirkka). Semmoista melkein-jaffaa ja melkein-colaa. Mieluummin juon vettä.

Vierailija
7/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta limppari ei ehkä ole yhtä hyvää, jos on tarkka mausta. Jos on lapsia niin kuvittelisin että limu heille kelpaa.

Itse en sairauden vuoksi pysty juomaan hanavettä, join pitkään kivennäisvettä mutta sen raahaaminen oli kamalaa. Nyt ollut sodastream vuoden, olen rakastunut laitteeseen suorastaan. Kaksi kertaa päivässä käytän. Ostin myös pullot jotka voi pestä astianpesukoneessa.

En voisi elää ilman. Maistuu paremmalle kuin kiv. vesi. Kivennäisiä otan hikoilun vuoksi purkista.

Aika outoa? Kommentoija kuolisi ilman tätä härpäkettä . On maailma malliinsa mennyt. Kuolla nyt soda streamin takia.

Vierailija
8/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hapotan myös pelkkää vettä Mysodalla. Näin saan juotua päivän aikana tarpeeksi, hanavettä suoraan join liian vähän aina.

Vierailija
9/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisillä sähkön hinnoilla ja kasvavalla inflaatiolla en hankkisi.

Vierailija
10/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä. Ei tartte kivennäisvettä kaupasta rahdata.

Vierailija
11/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sähkön hinta liittyy laitteeseen?

Vierailija
12/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi sähköllä.

Vierailija
13/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä hiilihapotat sillä laitteella jos et hanavettä? Nyt ihmettelen kovasti, kun et enää kaupasta joudu vettä raahaan.

Vierailija
14/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyttöä! Limut ostan kaupasta, mutta teen kuplavettä, johon laitan sitruuna- tai limemehua. Mahdollisesti vähän Sprite-Light tiivistettä.

Vierailija
15/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva masiina, varsinkin kun kaasut hakee halvemmasta paikasta. En ole katunut hankintaa hetkeäkään, 10 vuotta ollut jokapäiväisessä käytössä. Halvemmin käytän makutiivisteitä, en ole mikään suuri limsan ystävä.

Vierailija
16/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi sähköllä.

Osa malleista toimii sähköllä.

Vierailija
17/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limut ei mielestäni ole yhtä hyviä, kuin kaupasta(tosin juon niitäkin). Mutta kuplaveden suurkuluttajana on laite on maksanut itsensä jo moninkertaisesti. Halvin karvalakkimalli, ja hyvin toiminut jo vuosia

Vierailija
18/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä oiva esimerkki MUTUsta. Hänen oli pakko kommentoida vaikkei asiasta mitään tiennytkään.

Vierailija
19/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä hiilihapotat sillä laitteella jos et hanavettä? Nyt ihmettelen kovasti, kun et enää kaupasta joudu vettä raahaan.

No just, outo kommentti (tuo edellinen siis). Mikä sairaus estää juomasta hanavettä? Ja tosiaan, mitä siinä sodastreamissa käytetään jos ei vettä?

Vierailija
20/20 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just, outo kommentti (tuo edellinen siis). Mikä sairaus estää juomasta hanavettä? Ja tosiaan, mitä siinä sodastreamissa käytetään jos ei vettä?

Voi teitä vajaaymmärtäväisiä. Kaikki ei voi juoda suoraan hanasta otettua vettä, vaan sen pitää esim hapettua ensin. Kokeilkaapa itse oksennustaudissa ensin hanavettä suoraan ja myöhemmin sitä hapettunutta. Ylläri ylläri, se hapettunut vesi pysyy sisällä toisin kuin se tuore hanavesi. Sehän tulee heti pikahissillä ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme