Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykäs mies ei saa naista

Vierailija
24.07.2022 |

Olen hyvin toimeentuleva mies, jonka ÄO on 132. Harrastan monipuolisesti liikuntaa, taidetta, pienoismallien kokoamista, keräilen sarjakuvia ja taidelasia. Olen kasvissyöjä ja kannan huolta ympäristöstä sekä ajan Teslalla.

Naisille pitäisi siis olla toiveuni, mutta silti olen yksin. Ei edes Tinder tuota tulosta. Mitä teen väärin?

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutuksesi on epämiellyttävää tai sinusta tulee huonot vibat. Korkean ÄO:n naisilla on yleensä myös hyvä tunneäly joten mieheltä voi odottaa samaa.

Vierailija
62/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen jolla on ostovaimo ihan sananmukaisessa merkityksessä. Kuin kaksi marjaa!

Keräilee, tekee ylitöitä, jauhaa politiikasta ja ylivertaisuudestaan. Ilman rahaa olisi yksin kuten säkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä useinkin, mutta aina tilanne päättyy ikävästi. Tuntuu kuin kumpikaan ei ymmärtäisi toista. Jos nainen kysyy mitä teen, millainen olen jne. ja sitten kun kerron, niin näen jo naisen ilmeestä ettei hän vaan ymmärrä. Ja jos minä kysyn naiselta samoja, niin itse en taas oikein ymmärrä hänen kertomustaan tai asioita, joista hän kertoo. 

ap

Sulla on diagnosoimaton asperger?

Vierailija
64/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kannan huolta ympäristöstä sekä ajan Teslalla."

- Aika erikoinen lause. Kannat huolta ympäristöstä, mutta ajelet silti valmistusvaiheessa isosti luonnonvaroja kuluttavalla Teslalla. Ilmeisesti älykkyys ei riitä kuitenkaan ajattelemaan sitä, että Tesla ei ole mikään ympäristöteko. Tai mikään muukaan sähköauto. Ei jatkoon.

Vierailija
65/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen pelisilmä on paljon tärkeämpää naisten kanssa, kuin loogista ajattelua tai matematiisuutta mittaava öo.

Vierailija
66/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla älykäs, mutta esimerkiksi epä-maskuliininen. Ei se älykkyys silloin mitään merkitse.

Miksi tuo väli(yhdys)viiva?

Vierailija
67/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimeton luuseri, jonka pääasialliset harrrastukset ovat masturbointi, piereskely ja tupakanpoltto, ja silti olen pystynyt löytämään naisseuraakin jostain kumman syystä. 

Vierailija
68/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla älykäs, mutta esimerkiksi epä-maskuliininen. Ei se älykkyys silloin mitään merkitse.

Olen älykäs ihminen, mutta niin vain minäkin välillä teen kirjoitusvirheitä.

Vierailija
69/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toimeton luuseri, jonka pääasialliset harrrastukset ovat masturbointi, piereskely ja tupakanpoltto, ja silti olen pystynyt löytämään naisseuraakin jostain kumman syystä. 

Juuri näin. On epätoivoisia muijia, joille kelpaa ukko kuin ukko.

Rauli "Badding" Somerjoki: .."joku piti saada fiilis oli sellainen".

Vierailija
70/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko nuolla ja RAKASTELETKO? Se on naiselle, ainakin mulle...tärkeintä.

Vierailija
71/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epä-älykästä olettaa, että juuri älykkyys olisi ongelmasi.

Vierailija
72/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä useinkin, mutta aina tilanne päättyy ikävästi. Tuntuu kuin kumpikaan ei ymmärtäisi toista. Jos nainen kysyy mitä teen, millainen olen jne. ja sitten kun kerron, niin näen jo naisen ilmeestä ettei hän vaan ymmärrä. Ja jos minä kysyn naiselta samoja, niin itse en taas oikein ymmärrä hänen kertomustaan tai asioita, joista hän kertoo. 

ap

Onko siis niin, että sinulla on vaikeuksia puhua niin, että muut ymmärtävät? Ja et ymmärrä, mitä muut puhuvat? Onko kuulo tarkastettu? Ja voisit kyllä ottaa vaikka muutaman puheterapeutin tapaamisen. Hän ehkä hahmottaisi, miksi viestintäsi sakkaa.

Vierailija
73/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Porvoosta, etkä ole olemassa muualla kuin aihe vapaalla. 

Vierailija
74/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Porvoosta, etkä ole olemassa muualla kuin aihe vapaalla. 

On tuommosia Raumallakin Ja Liedossa.

Vierailija
75/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

76, meenyjovittuun minsa munas kaa :)

Vierailija
76/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epä-älykästä olettaa, että juuri älykkyys olisi ongelmasi.

Älytöntä.

Vierailija
77/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äo ei mittaa kuin tiettyä älykkyyttä. Ulkopuolelle jäävät esim. tunne äly, sosiaalinen äly, erilaisten taitojen soveltaminen ja monipuolinen ongelmanratkaisu...

Veikkaan, että jos naista ei löydy, sun tarvii harjottaa tunneälyä ja sosiaalista älyä. Ne on kuitenkin ne tärkeimmät ihmissuhteissa...

Vierailija
78/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt testissä Mensassa ja kuulut siihen, vai oletko tehnyt nettitestin?

Vierailija
79/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen älykäs ihminen, mutta niin vain minäkin välillä teen kirjoitusvirheitä.

Ei tuo ole kirjoitusvirhe. Sen kyllä huomaa.

Vierailija
80/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisko kommentoijat puhua ahtaiden sukupuoliroolien ylläpitämisestä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi