Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykäs mies ei saa naista

Vierailija
24.07.2022 |

Olen hyvin toimeentuleva mies, jonka ÄO on 132. Harrastan monipuolisesti liikuntaa, taidetta, pienoismallien kokoamista, keräilen sarjakuvia ja taidelasia. Olen kasvissyöjä ja kannan huolta ympäristöstä sekä ajan Teslalla.

Naisille pitäisi siis olla toiveuni, mutta silti olen yksin. Ei edes Tinder tuota tulosta. Mitä teen väärin?

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. Tältäkin foorumilta voisi poimia melkein kenet tahansa.

Et mua. Mut on jo poimittu. 🍎 hyvin käsin, hyviin käsiin.

Vierailija
42/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120, mies ja polyamorinen (joo tiedän, paska sana, mieluummin vaikka monisuhteinen). Minulla on kaksi vakituista kumppania, ja molemmat heistä ovat naisia. Juuri tapasin uuden potentiaalisen kumppanin, joten kohta saattaa olla kolme. Onneksi siis en sitten ole niin älykäs, että se tulisi ongelmaksi.

Haha, olet älykkäämpi kuin ap. Niin fiksu, ettet oleta sen olevan viehätysvoimasi salaisuus. Ilmeisesti olet rehellinen itsellesi ja naisille, käyttäydyt hyvin ja tunnistat omat tunteesi. Onnea, minunkin ihanneperheeni on iso ja avoin ja siinä on monta miestä. Mustasukkaisuutta en ole ikinä tajunnut, se on heikkoegoisten juttu.

N 57

Kuinka "heikkoegoista" on vetää muita alas nostaakseen itseään ylös?

Tai olla ymmärtämättä muiden kantoja tai lähtökohtia?

Sun avoimuus on aika sulkeutunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Oma mieheni kuuluu Mensaan, mikäli se mikään mittari on. Tärkeämpää on, että hän on viisas muutoinkin kuin kognitiivisesti tai akateemisesti. Älykkyys näkyy ennenkaikkea hyvänä käytöksenä. Hän myös pärjää elämässä hyvin. Työt ja arkielämä sujuvat.

Kyllä monet naiset nimenomaan älyä arvostavat. Tyhmä mies ei osaa keskustella, ja keskustelu jää pinnalliseksi tai yksipuoliseksi.

En ole itse käynyt Mensan testissä. Silti jo hyvin nuorena haaveilin nimenomaan fiksusta miehestä. Miehestä, jota kiinnostaa luonto ja avaruus. Kävi tuuri. Sellaisen miehen löysin.

Muuten olet varmasti oikeassa, ja sinähän miehesi tunnet parhaiten, mutta ei se älykkyys sitä hyvää käytöstä aiheuta, vaan hyvän käytöksen aiheuttaa hyvä asenne toisia ihmisiä kohtaan. Älykkyys saattaa toki olla yksi syy sille, että on tajunnut omaksua sen hyvän asenteen. Mutta on myös älykkäitä ihmisiä, jotka ovat mulkkuja, aivan kuten on vähemmän älykkäitä ihmisiä, jotka ovat mulkkuja. Älykkyyden ja toisia kunnioittavan asenteen välillä ei tietääkseni ole juurikaan korrelaatiota suuntaan tai toiseen. Saa korjata, jos olen väärässä.

Enivei, hienoa, että olet löytänyt itsellesi mieleisen kumppanin. Toivon teille pitkää ja hyvää elämää yhdessä. :)

Vierailija
44/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sori mutta pienoismallit ja sarjikset on iso turn off

Öö, ei kai? Useinhan naiset valittavat, että mies on liikaa poissa kotoa treeneissä tai kavereiden kanssa. E.m. harrastuksethan pitävät hänet kotona eli plussaa.

Vierailija
45/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä useinkin, mutta aina tilanne päättyy ikävästi. Tuntuu kuin kumpikaan ei ymmärtäisi toista. Jos nainen kysyy mitä teen, millainen olen jne. ja sitten kun kerron, niin näen jo naisen ilmeestä ettei hän vaan ymmärrä. Ja jos minä kysyn naiselta samoja, niin itse en taas oikein ymmärrä hänen kertomustaan tai asioita, joista hän kertoo. 

ap

No, ei tarvi löytyä kuin se yksi juuri sopiva.

Jatka vaan. Hyvä, että tapailet ihmisiä. Niistä

Oppia ja sitten kun se sopiva on kohdilla, niin sen tunnistaa.

Vierailija
46/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos minä kysyn naiselta samoja, niin itse en taas oikein ymmärrä hänen kertomustaan tai asioita, joista hän kertoo. 

ap

Miksi älykäs (kuten sanot olevasi) ei ymmärtäisi toisen puheita? 

Vierailija
47/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten toiveuni vai? Siis kiva jos on älykäs mies ja arvostan kasvissyöntäkin, mutta ei kumpikaan noista asioista ole sellainen että pelkästään kiinnostaisi miehessä. Ja muut luettelemasi asiat ovat minulle täysin yhdentekeviä. Hyvät keskustelutaidot kiinnostaa paljon enemmän, vaikka tyhmässä lihansyöjässäkin. Se kertoo tunneälystä joka on matemaattisten taitojen ulottumattomissa.

Vierailija
48/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sori mutta pienoismallit ja sarjikset on iso turn off

Höpönlöpön, järjestäen joka muija esittää olevansa niin kiinnostunu warhammerista kun komea lihapää harrastaa, sä vaan luulet noiden harrastuksien liittyvän pullaviin poikiin, kun olet vähän tyhmä.

Sä onnistuit sohaseen ampiaspesään, naiset inhoaa kun ne jää esittämisestä kiinni.

Vierailija
49/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräily kertoo ongelmasta.[/quote

Termi "keräily" kattaa aika laajan alueen. Tietty, jos se on mennyt niin pitkälle, että henkilöllä on ylimääräisiä vuokravarastoja, joihin keräilytuotteet on (pysyvästi) varastoitu...Tai jos koti on kirjaimellisesti täynnä keräilyesineitä... Mutta on olemassa kultainen keskitie.

Vierailija
50/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120, mies ja polyamorinen (joo tiedän, paska sana, mieluummin vaikka monisuhteinen). Minulla on kaksi vakituista kumppania, ja molemmat heistä ovat naisia. Juuri tapasin uuden potentiaalisen kumppanin, joten kohta saattaa olla kolme. Onneksi siis en sitten ole niin älykäs, että se tulisi ongelmaksi.

Haha, olet älykkäämpi kuin ap. Niin fiksu, ettet oleta sen olevan viehätysvoimasi salaisuus. Ilmeisesti olet rehellinen itsellesi ja naisille, käyttäydyt hyvin ja tunnistat omat tunteesi. Onnea, minunkin ihanneperheeni on iso ja avoin ja siinä on monta miestä. Mustasukkaisuutta en ole ikinä tajunnut, se on heikkoegoisten juttu.

N 57

Käyttäydyt hyvin ovat ne avainsanat. Naisten kanssa keskusteluissa olen valitettavasti saanut tietää, että ihan hirveän suuri osa miehistä on aivan käsittämättömiä kusipäitä naisia kohtaan. Ilmeisesti se, että pitää myös naisia ihmisinä ja käyttäytyy suunnilleen niin kuin normaalin ihmisen odotetaan käyttäytyvän, riittää nostamaan miehen sinne parhaaseen viiteen prosenttiin. Mikä on surullista.

Onnea ja menestystä myös sinulle, toivottavasti saat sen mistä haaveilet.

Vierailija
51/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeasti älykäs, jos sun pitää miettiä tuota.

Saattaa hän älykäs olla, mutta puutteita on ihmissuhdetaidoissa. 132 nyt ei vielä ole sellaista luokkaa, mutta joillakin oikeasti huippuälykkäillä on oikeasti vaikeuksia pärjätä meidän tyhmien kanssa. Esim. shakin moninkertainen maailmanmestari ja yleisesti yhtenä maailman älykkäimmistä ihmisistä pidetty Magnus Carlsen on monien kertomusten mukaan hyvin piikikäs ja ylimielinen jopa läheisiään kohtaan.

Vaikeudet pärjätä muiden kanssa eivät suoraan johdu muiden tyhmyydestä, vaan häeidän omasta ilkeydestä ja ylimielisyydestä. Kuten tuossa joku muu kirjoitti, älykkyys ei tarkoita, etteikö älykäs voisi olla kusipäinen. 

Vierailija
52/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos minä kysyn naiselta samoja, niin itse en taas oikein ymmärrä hänen kertomustaan tai asioita, joista hän kertoo. 

ap

Tunneäly puuttuu. Tod. näk. on ap autismin kirjolla/aspergerin syndrooma. Tai sit niin torjuva epävarma kiintymyssuhdetyyli, että torppaa kaikki kohtaamiset. Jos on sama, joka just kirjoitti pitkän "miksi en saa naista" -ketjun, niin syynä on juuri tunne-elämän estoisuus ja ihmissuhteiden pelko. 

Äly muuten voi olla myös huono tunne-elämän ongelmien kanssa, koska älyllä löytää aina keinoja paeta ongelmiaan niiden ratkaisun sijaan. 

Vierailija
53/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa on ihmisessä joka kertoo olevansa älykäs ja tietää oman äon.

Vierailija
54/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä useinkin, mutta aina tilanne päättyy ikävästi. Tuntuu kuin kumpikaan ei ymmärtäisi toista. Jos nainen kysyy mitä teen, millainen olen jne. ja sitten kun kerron, niin näen jo naisen ilmeestä ettei hän vaan ymmärrä. Ja jos minä kysyn naiselta samoja, niin itse en taas oikein ymmärrä hänen kertomustaan tai asioita, joista hän kertoo. 

ap

Ja kutsut itseäsi älykkääksi!

Vierailija
55/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä on ihan totta! Jotkut ihmiset ajattelevat asioita niin eri tavalla, että heidän ymmärtäminen on vaikeaa. Joskus näille joutuu selittämään asioita monta kertaa, vaikkei toinen olisi varsinaisesti tyhmä. Mutta käyhän se hermoille kyllä.

Vierailija
56/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeasti älykäs, jos sun pitää miettiä tuota.

Saattaa hän älykäs olla, mutta puutteita on ihmissuhdetaidoissa. 132 nyt ei vielä ole sellaista luokkaa, mutta joillakin oikeasti huippuälykkäillä on oikeasti vaikeuksia pärjätä meidän tyhmien kanssa. Esim. shakin moninkertainen maailmanmestari ja yleisesti yhtenä maailman älykkäimmistä ihmisistä pidetty Magnus Carlsen on monien kertomusten mukaan hyvin piikikäs ja ylimielinen jopa läheisiään kohtaan.

Vaikeudet pärjätä muiden kanssa eivät suoraan johdu muiden tyhmyydestä, vaan häeidän omasta ilkeydestä ja ylimielisyydestä. Kuten tuossa joku muu kirjoitti, älykkyys ei tarkoita, etteikö älykäs voisi olla kusipäinen. 

Hiljaisuus myös usein tulkitaan ylimielisyydeksi, vaikka päinvastoin toinen miettii, että mitähän tässä uskaltaisi sanoa, ettei vaikuta itse naurettavalta tai loukkaa toista.

Vierailija
57/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä et kuulosta toiveunelta vaan itseään täynnä olevalta qspäältä.

Selkeästi tunneäly loistaa poissaolollaan ja karismakin hukassa.

Vierailija
58/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes menee jonkun typeryksen kanssa treffeille?

Tai jos meneekin niin senhän huomaa heti, jos muija tai ukko ei käy täysillä. Sitten itse lähtee vaan menemään.

Vierailija
59/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla älykäs, mutta esimerkiksi epä-maskuliininen. Ei se älykkyys silloin mitään merkitse.

Vierailija
60/187 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästikin kiltti mies. Sellaiset ei saa naista ikinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi