Aloitan huomenna laihduttamisen
Suunnittelin tähän tapaan:
Herätys ja kuppi kahvia, sitten aamukävelylle.
Sen jälkeen eka syöminen: omatekemää kauraleipää, voita, jotain kasvista ja kreikkalaista jugurttia kaakaojauholla/kasvismunakas/mannapuuroa voisilmällä
Lounaaksi ruokaa, jossa paljon kasviksia ja rasvaista kalaa/lihaa tai jotain kasviskeittoa ja kauraleipää voilla ja juustolla.
Välipalaksi joku hedelmä
Vikaksi ruuaksi esim. juustopannaria/ pizzaa/ kaurapuuroa voisilmällä.
Katsellaan kuin käy.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi huomenna ja miten tuo poikkeaa nykyisestä ruokavaliosta? Mikä tuossa laihduttaa? Määrät pitää olla aika pienet noissa ruoissa. Leipä, kaakao, pizza ja pannari ei ainakaan ole laihdutusruokaa.
Eikä voisilmät monta kertaa päivässä.
Mä olen valehtelematta laihduttanut 50 kiloa normaalipainoon ja syönyt leipää sekä voita joka ikinen päivä. Voisilmät puuroon tietenkin.
Ja ruokavaliosi oli kuten ap:n kuvailema? Vai oliko selkeästi terveellisempi ja se yksi voisilmäpuuro päivässä kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo oli läppä? :D Ei noilla ainakaan laihdu
Onko sulla jotain perustelua?
Koska noilla laihtuakseen ei voi syödä kovin kummoisia annoksia jolloin kärsii jatkuvasta nälästä -> ahmiminen.
Mitä pahaa jos tänään vielä haluaa nauttia ja syödä lempiherkkuja ja aloittaa vasta huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi huomenna ja miten tuo poikkeaa nykyisestä ruokavaliosta? Mikä tuossa laihduttaa? Määrät pitää olla aika pienet noissa ruoissa. Leipä, kaakao, pizza ja pannari ei ainakaan ole laihdutusruokaa.
Eikä voisilmät monta kertaa päivässä.
Mä olen valehtelematta laihduttanut 50 kiloa normaalipainoon ja syönyt leipää sekä voita joka ikinen päivä. Voisilmät puuroon tietenkin.
Ja ruokavaliosi oli kuten ap:n kuvailema? Vai oliko selkeästi terveellisempi ja se yksi voisilmäpuuro päivässä kenties?
Oliko ap:n syömisissä jotain epäterveellistä? Sinun mielestäsi?
Ap:n on syytä laskea kilokalorit tarkkaan tuollaisella ruokavaliolla. Jos syö rasvaa ja hiilihydraatteja niin kalorit kertyy äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo oli läppä? :D Ei noilla ainakaan laihdu
Koska noilla laihtuakseen ei voi syödä kovin kummoisia annoksia jolloin kärsii jatkuvasta nälästä -> ahmiminen.
Miksi määrä on sinusta tärkeämpi kuin sisältö?
Mitäs jos aloittaisit ylihuomenna. Aloittamista on hyvä juhlistaa PIZZALLA huomenna!
Palstahullu eli laihdutuskuurihullu jälleen vauhdissa🤣
Tuossa on monta epäterveellistä kohtaa. Itse lihoisin tuolla ruokamäärällä/koostumuksella
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on monta epäterveellistä kohtaa. Itse lihoisin tuolla ruokamäärällä/koostumuksella
Kerro, mitkä ne epäterveelliset on.
Jos haluaa laihtua niin ei voi syödä pizzaa. Pizzassa on herranenisä 2000 kaloria. Päivän energiantarve jo yhdessä lätyssä
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa ap mainitsi ruokamäärät?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa laihtua niin ei voi syödä pizzaa. Pizzassa on herranenisä 2000 kaloria. Päivän energiantarve jo yhdessä lätyssä
Mistä sä kaikkien pitsojen kalorimäärät tiedät?
Leipä + kreikkalainen jugurtti kaakaojauholla on liikaa. Syö vain joko leipää tai sitä jugurttia. Kaakaojauhetta ei ollenkaan.
Munia ei kannata syödä liikaa ja sitä voisilmää ei kannata änkeä joka paikkaan.
Mannapuuroa terveellisempi vaihtoehto on kaurapuuro.
Lisäisin kasvisten ja hedelmien syöntiä runsaasti. Myös marjoja ja pähkinöitä kannattaa lisätä.
Vierailija kirjoitti:
Surkee läppä noilla lihoo jokainen
Annoskokohan siinä on oleellisin.
Minäkin aloitan huomenna.
Huomenna sitten aloitan huomenna.
jne jne.
Kunnes olen lihonut taas muutaman kilon
ja valitan asiasta täällä kun muiden pitäisi taikoa läskini pois! Yhyy, on se epäreilua! *avaa 300g sipsipussin ja kippaa suun täyteen sipsejä, osa tippuu rinnuksille ja nappailee palaset suuhun ja nuolee lopuksi sormet*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä kaikkien pitsojen kalorimäärät tiedät?
Olen tutkinut monen pizzan ravintoarvot. Joten tietoa on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Leipä + kreikkalainen jugurtti kaakaojauholla on liikaa. Syö vain joko leipää tai sitä jugurttia. Kaakaojauhetta ei ollenkaan.
Munia ei kannata syödä liikaa ja sitä voisilmää ei kannata änkeä joka paikkaan.
Mannapuuroa terveellisempi vaihtoehto on kaurapuuro.
Kaakaojauho on terveellistä, miksi se pitäisi poistaa?
Samoin voi, sitä voi ängetä mihin vain.
Munia ei tietenkään pidä syödä liikaa, niin kuin ei mitään muutakaan.