Sarasvuon ja Mariskan ystävyys
Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.
Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.
Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.
Kommentit (725)
Mariskan menetyskipale Anteexi. Jo nimem kirjoitusasu kertoo oleellisen. Puhelaulu rullaa kuin ei olisi räppiä nähty. Ei se lauseen viimeisen sanan venytys oikein riitä. Esim Mariko on paljon parempi..
Onko Mariska ollut kevytkenkäinen?
"Hårå kuin hårå, ei sitä voi muuttaa."
Mariskan teinixbiisistä, jossa anelee pettämistään anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonnet ei muista, että noin se alkoi Jarin ja Virpin suhdekin. Oltiin niin kavereita että, ja Jati valmensi mentaalisesti Virpiä. Sitten suhde syytyi ja Jari jätti avovaimonsa kuin nalli kalliolle. Tästä oli lehdet täynnä juttuja ja Jari itsekin antoi haastatteluja aiheesta, joten tämäkään ei nyt ole sitten mikään kunnianloukkaus.
Tätä ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan, että eikös tosiaankin Virpikin bongattu aikoinaan jollain tekosyyllä ja Jari muistaakseni siinäkin tapuksessa otti Virpin yhteyttä, koska koki tarvetta tehdä näin. Siitä huolimatta että oli naimisissa silloinkin.
Juu. Virpin lahjakkuus ja paneutuminen kiehtoi Jaria. Sapioseksuuali viehättyy siis myös lahjakkuudesta, ei vain älystä. Virpihän on oman alansa lahjakkuus ja Jari sanoi aikoinaan sen olevan yksi syy miksi kiinnostui hänestä.
Just, eli haastattelun sanoma vaikuttaa olevan myös se että Virpille on nyt löytynyt vähintäänkin henkinen korvaaja. :(
Niin en tiedä. En muista enää ihan pilkuntarkasti tuota juttua, mutta jotain tuollaista se oli. Siis, että Virpin paneutuminen/omistautuneisuus/sitkeys (repii täysillä mäessä kuten joku tuolla muisti) ja lahjakkuus kiinnostivat Jaria. Tämä juttu Mariskan kanssa voi olla jotain vähän samaa tai sitten ei. Tai ovat ehkä päättäneet etteivät mene pidemmälle kuten aikoinaan Virpin kanssa? Vaikea sanoa, kun ei tunne näitä ihmisiä tai tiedä tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Mariskan menetyskipale Anteexi. Jo nimem kirjoitusasu kertoo oleellisen. Puhelaulu rullaa kuin ei olisi räppiä nähty. Ei se lauseen viimeisen sanan venytys oikein riitä. Esim Mariko on paljon parempi..
Älä nyt... Mariskan ylivertainen henkinen kypsyys tulee esille siinä, että käyttää sanoituksissaan mm. ranskaa ja englantia. Ei kuule kaikki kykene samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariska on Virpiä nuorempi, että sikäli.
Olen aina ajatellut Jaria fiksuna miehenä, tuskinpa hän tuosta syystä kumppaniaan hylkää.
Ei hylkää koska heillä on lapsia. Miksi edes tarvitsisi hylätä kun nytkin saa Mariskasta sielunravintoa ja fyysiset tarpeet voi hoitaa muuten. Vaikka silmät kiinni.
Siis mitä puimista ja kauhisteltavaa tässäkin nyt on.
Vaikka se nyt tuntuu osalle niin suurena yllätyksenä tulevatkin, niin kyllä, aikuinen mies ja nainen voivat olla myös ystäviä, eikä tästä haastattelusta välittynyt kuin ystävyyttä.
Mitä ihmettä nyt taas kirjoitti:
Vaikka se nyt tuntuu osalle niin suurena yllätyksenä tulevatkin, niin kyllä, aikuinen mies ja nainen voivat olla myös ystäviä, eikä tästä haastattelusta välittynyt kuin ystävyyttä.
Joo, ja kyllähän sitä ystävyyttä täytyy puida juorulehden artikkelissa. Molemmat siipeilijät kun tarvitsevat näkyvyyttä. Ja kun ei ole mitään asiallista sanottavaa, täytyy mennä juorutasolle. Ja tämä taas kertoo ihan kaiken tarpeellisen molempien henkisistä kyvyistä.
Eli väität pokkana näin ketjussa, jossa on 7 sivun verran väitetty toista.
Etkö osaa lukea? Denial painaa aika pahasti päälle kumminkin.
Jari vois luopua tosta parrasta. Vanhentaa.
Ehkä Mariska tykkää tollasesta.
Voi toki ollakin, mutta kyllähän tuo aika intiimiltä ja intensiiviseltä kuulosti ollakseen vain ystävyyttä vailla mitään muuta. Jutussa jopa puhuttiin tyyliin, joka kuvaa vetovoimaa ja ihastumistakin. Ovat toki voineet pidättäytyä seksistä, emme me voi sitä tietää. Juttu tuntui silti vähän selittelyltä ja tuli mieleen, että jotain sillä ehkä yritettiin vakuutella joko syyttä tai syystä. Tiedä sitten.
Se lauluohjelma missä Mariska lauloi Jarille oli jo todella vaivaannuttavaa katsottavaa. Ja herätti jo silloin epäilyksen mitä noiden välillä on.
Siinä ne kommentoi sitä että Jari kertoo Mariskalle mitä ne Mariskan tekemät sanoitukset oikeasti tarkoittavat. Kunnon mansplaining, mutta pahinta tuossa on se miten Mariska on vaikuttunut kuullessaan tuon kertovan mitä HÄNEN itsensä kirjoittamat tekstit tarkoittavat. Huh.
Näköjään hiljattain rupsahtanut tuo Mariska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ajatellut Jaria fiksuna miehenä, tuskinpa hän tuosta syystä kumppaniaan hylkää.
Ei hylkää koska heillä on lapsia. Miksi edes tarvitsisi hylätä kun nytkin saa Mariskasta sielunravintoa ja fyysiset tarpeet voi hoitaa muuten. Vaikka silmät kiinni.
Olihan Jarilla lapsia jo ennen Virpiä.
Mariska on onnellisessa parisuhteessa. Tää haastis on annettu ihan muista syistä. Tehkää ite yksikin kokonainen sanoitus edes pöytälaatikkoon niin sit voidaan alkaa kinastelemaan niistä hiteistä. Levy-yhtiöhän halusi väkisin muuttaa "missä muruseni on" -biisiä mut onneks queen piti puolensa. Joidenkin ei tarvitse olla noin epävarmoja suhteistaan, Mariska kuuluu tähän ihmisryhmään kuka elää elämäänsä haluamallaan tavalla eikä häpeän kautta.
Tää on niin tätä kun kaikkien pitää olla nykyään jotenkin erikoisesti seksuaaleja ja niin on Jarikin miettinnyt, että mikä seksuaali hän on, penkonut wikipedia ja löytänyt tämän sapioseksuaalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Jarilla lapsia jo ennen Virpiä.
Ei ole lapset hidastanut Jarin vauhtia ennenkään. Exät hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.
Äh, Mariskassa on sellaista vetoa, mitä identiteetiltään mammoista puuttuu.
Olen kuullut kahdelta hänet tuntevalta, että "hyvä jätkä" muiden joukossa, ei sen kummempaa. Av mammoilla ei ole tarvetta olla mikään hyvä jätkä.
Jaa. Minusta hän on sillä tavalla seksikäs, mitä harva on.
Oikeastihan Suomessa ei näe juuri koskaan seksikkäitä naisia (eikä kyllä miehiäkään sen enempää).
Suomalaiset on laimeita, seksittömiä ja asiallisia tyyppejä.
Eri
Jos mun puoliso sanoisi puhelimessa jollekin "henkiselle yställe", että" oon heikkona suhun" niin kyllä olisi vakavan keskustelun paikka.