Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
101/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytön juttu. Itse olen sapioseksuaali ja se liittyy vain ja ainoastaan "parin hakuun" romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä eikä mihinkään ystävyyssuhteisiin. Mulla on monia miespuolisia erittäinkin älykkäitä ystäviä enkä ole ikinä näiden kymmenien vuosien aikana ajatellut heihin liittyen omaa sapioseksuaalisuuttani, koska he ovat vain ja ainoastaan ystäviä.

Ihan älytön juttu.

Pitäiskö kaikkien sapioseksuaalien siis olla 100% kuin sinä, sinun tapasi on ainoa oikea tapa elää?

Tämä pitää suhteuttaa kyseiseen artikkeliin. Ei platonisessa ystävyyssuhteessa sanota toiselle "olen ihan heikkona suhun". Oletko ihan naiivi??

Vierailija
102/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat verbaalisesti lahjakkaita tapauksia, joten ilmiselvää että tulevat juttuun ja seura on kohottavaa. Who cares.

Ei kai sitä jaksa koko elämäänsä esim vaikka murtomaahiihdon treeneistä ihminen puhua.

Mistä kohtaa Mariska on verbaalisesti lahjakas?

Sarasvuo on omalla ärsyttävällä tavallaan. Mariska vaikuttaa sellaiselta hesan lähiömuusikolta. Saman tasoista lyriikkaa kuin Palefacella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette sivistymättömiä moukkia ja ä ä l i ö i t ä. Tiedättekö, mistä sellaisen tunnistaa? Ihmettelee tahvotavallisia asioita, kuten lehmä uutta veräjää.  Sitäkään lehmä ei tajua, ei.

Onko tämä sivistynyttä puhetta?

Vierailija
104/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnet ei muista, että noin se alkoi Jarin ja Virpin suhdekin. Oltiin niin kavereita että, ja Jati valmensi mentaalisesti Virpiä. Sitten suhde syytyi ja Jari jätti avovaimonsa kuin nalli kalliolle. Tästä oli lehdet täynnä juttuja ja Jari itsekin antoi haastatteluja aiheesta, joten tämäkään ei nyt ole sitten mikään kunnianloukkaus.

Tätä ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan, että eikös tosiaankin Virpikin bongattu aikoinaan jollain tekosyyllä ja Jari muistaakseni siinäkin tapuksessa otti Virpin yhteyttä, koska koki tarvetta tehdä näin. Siitä huolimatta että oli naimisissa silloinkin.

Vierailija
105/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska pääsee lehtiin ja Jarilla on "henkevää" kerrottavaa. Vähän kuin Danny ja Helmi. Mutta miksi ihmeessä karjalanpiirakoita on tuotu keittolautasella? Vedätetäänkö lukijoita ja miten paljon.

Vierailija
106/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijaelämää. Me tarvitsemme muutakin kuin avioliiton. Tarvitsemme ystäviä, joiden kanssa mennään pitkälle.

Vierailija
107/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.

Uteliaisuudesta ja vertailun vuoksi kenen sanoittajan sanoituksia pidät hyvinä (ja aikuismaisina)?

Onhan noita keskiluokkaisempia naislaulajia myös. Mulle tulee mielee Jonna Järnefeltin Aamukahviasetelma-levy. Tyylikäs. Mutta nämä koko kansan suosikit on aika kepeitä ja viihdyttäviä, siis helposti sulavia. Iskelmägenressä puhutaan rakkaudessa, ei nämä kaupunkifeministit hempeile enää. Ja sillä tylytyksellä nyt tienataan selvästi paremmin.

Mariska on toisaalta ollut reteä jopa raaka alusta asti.

Ne räpit oli liikaa mutta kyllä hän on löytänyt hyvän särmän tyylin sen jälkeen.

Onhan hän omaperäinen, tykkää tai ei.

Vierailija
108/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonnet ei muista, että noin se alkoi Jarin ja Virpin suhdekin. Oltiin niin kavereita että, ja Jati valmensi mentaalisesti Virpiä. Sitten suhde syytyi ja Jari jätti avovaimonsa kuin nalli kalliolle. Tästä oli lehdet täynnä juttuja ja Jari itsekin antoi haastatteluja aiheesta, joten tämäkään ei nyt ole sitten mikään kunnianloukkaus.

Tätä ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan, että eikös tosiaankin Virpikin bongattu aikoinaan jollain tekosyyllä ja Jari muistaakseni siinäkin tapuksessa otti Virpin yhteyttä, koska koki tarvetta tehdä näin. Siitä huolimatta että oli naimisissa silloinkin.

Juu. Virpin lahjakkuus ja paneutuminen kiehtoi Jaria. Sapioseksuuali viehättyy siis myös lahjakkuudesta, ei vain älystä. Virpihän on oman alansa lahjakkuus ja Jari sanoi aikoinaan sen olevan yksi syy miksi kiinnostui hänestä.

Vierailija
109/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä jotenkin jaksaisi yllättää että meillä on tässä kohta uusi kohupari..

Vierailija
110/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytön juttu. Itse olen sapioseksuaali ja se liittyy vain ja ainoastaan "parin hakuun" romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä eikä mihinkään ystävyyssuhteisiin. Mulla on monia miespuolisia erittäinkin älykkäitä ystäviä enkä ole ikinä näiden kymmenien vuosien aikana ajatellut heihin liittyen omaa sapioseksuaalisuuttani, koska he ovat vain ja ainoastaan ystäviä.

Ihan älytön juttu.

Pitäiskö kaikkien sapioseksuaalien siis olla 100% kuin sinä, sinun tapasi on ainoa oikea tapa elää?

Tämä pitää suhteuttaa kyseiseen artikkeliin. Ei platonisessa ystävyyssuhteessa sanota toiselle "olen ihan heikkona suhun". Oletko ihan naiivi??

Keskinäisestä verbaalimasturbaatiosta saa kai vekkulit , ja tavallaan viattomat kiksit.

Esim yliopistopiireissä akateemista perhetaustansa ylikorostavien, kroonisen neuroottisesti miehisyydestään ahdistuneiden pinsettinäppien vallitseva , ja yleensä ainoa, sukupuoliaktiviteetti. Brainfuc---ing?

111/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen oli se, ketä Jari ja Virpi yhdessä pettivät ?

Vierailija
112/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Selänteen sanoin: "Ei miespuolisia ystäviä"

Ovatkin juuri siksi kai olleet onnellisesti naimisissa tosi kauan Teemun kanssa.

LÄHDE  https://www.is.fi/viihde/art-2000005965748.html

Vierailija
113/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muistaakseni Jari bongasi Virpin telkkarista, repimässä hiihtokilpailussa jotain legendaarista nousua tms. Ja vaikuttui, otti yhteyttä ja pyysi sparraamaan itseään tms. Alussa oli lehtijuttuja, että treenaavat yhdessä ja tekevät yhteistyötä.

Vierailija
114/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Virpi samassa asemassa ennen hänen ja Jarin avioliittoa. 

Voiko Sarasvuo myös ihastella seksuaalisesti Mariskaa. Vaikkapa päiväunissaan.

Herää epäilys. 

Vierailija
115/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Virpin lahjakkuus ja paneutuminen kiehtoi Jaria. Sapioseksuuali viehättyy siis myös lahjakkuudesta, ei vain älystä. Virpihän on oman alansa lahjakkuus ja Jari sanoi aikoinaan sen olevan yksi syy miksi kiinnostui hänestä.

Just, eli haastattelun sanoma vaikuttaa olevan myös se että Virpille on nyt löytynyt vähintäänkin henkinen korvaaja. :(

Vierailija
116/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuvio on Virpille tuttu entuudestaan. Karma.

Jokainen saa maistaa omaa lääkettään. Lähetyksissään kyllä aina kehuu vaimoaan Virpiä.

Vierailija
117/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun muistaakseni Jari bongasi Virpin telkkarista, repimässä hiihtokilpailussa jotain legendaarista nousua tms. Ja vaikuttui, otti yhteyttä ja pyysi sparraamaan itseään tms. Alussa oli lehtijuttuja, että treenaavat yhdessä ja tekevät yhteistyötä.

Red flaaag... Voiko olla punaisempaa...

Vierailija
118/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hämärää siinä on, mitä lie vehkeilevät salassa..

Vierailija
119/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalista ystävyydestä tässäkin oli kyse lopulta. Eikö niin?

Vierailija
120/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jutussa Jari tuntui haluavan julistaa Marskin ihanuutta. Tavalla jolla rakastuneet toimivat.